Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با روز زیارتی امام رضا(ع) برنامه «با تو حالم خوبه» از جوار بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج(ع) به صورت زنده از رادیو جوان پخش می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین، مسعود رجبی تهیه کننده این ویژه برنامه رادیویی، گفت: ویژه برنامه «با تو حالم خوبه» چهارشنبه ۲۵ تیرماه مصادف با شب زیارتی امام رضا(ع) از ساعت ۱۹ الی ۲۰ به مدت یک ساعت زنده و مستقیم از جوار بارگاه ملکوتی امام رئوف میزبان شنوندگان شبکه رادیو جوان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این برنامه ویژه چهارشنبه‌های امام رضایی تدارک دیده شده که از این پس هر هفته چهارشنبه شب ها همزمان با شب زیارتی امام رضا(ع) از طریق شبکه رادیو جوان به صورت زنده پخش می‌شود.

تهیه کننده شبکه رادیو جوان، حرم شناسی، معرفی خادمان جوان حرم حضرت رضا(ع)، گزارش زنده از داخل صحن‌های متبرکه و مصاحبه با زائرانی که در حین زیارت امام رضا(ع) حال خوب دارند را از جمله آیتم‌های این ویژه برنامه رادیویی ذکر کرد.

گفتنی است، «سیروس رجبی» و «مجتبی حسنی» تهیه‌کننده‌های این برنامه، حسن خلقت دوست گوینده و ابوالفضل اینانلو گزارشگر این برنامه هستند.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: برنامه رادیویی با تو حالم خوبه بارگاه منور امام رضا ع رادیو جوان امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۰۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج افطاری ساده در رادیو پیام

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت صدا، آرمان ستوده، مدیر طرح و تولید رادیو پیام با اشاره به ویژه برنامه‌های سحر و افطار این شبکه گفت: رادیو پیام برای ماه مبارک رمضان اجراهای متنوع و جذاب برای شنوندگان دارد.

برنامه پیام سحربه تهیه کنندگی مجید امجدی فرد به مدت 40 دقیقه، به همراه لحظات عرفانی و پخش دعاهای سحر و کلام بزرگان، ارائه می‌شود.

همچنین، برنامه جرعه از ماه به همت تهیه‌کننده‌های مختلف و به مدت 30 دقیقه روی آنتن رادیو پیام می رود.

این برنامه با محتوای ترویج افطاری ساده و موضوعات آماده‌کردن مردم برای لحظات عرفانی افطار، شنوندگان را به گذراندن لحظاتی دلنشین و معنوی در این ماه پر برکت دعوت می‌کند.

وی در ادامه بیان کرد: رادیو پیام برای آشنایی با آداب و رسوم ماه مبارک رمضان در شهرهای مختلف، ویژه برنامه آیین حضور را به تهیه کنندگی مجید امجدی فرد تقدیم مخاطبان می کند. از دیگر برنامه های این شبکه می توان به ویژه برنامه رمضان در جهان اشاره کرد که به تهیه کنندگی سمیه رنجکش با موضوع آداب و رسوم ماه مبارک رمضان در کشورهای مختلف است که روزی سه بار پخش از رادیو پیام می شود.

ستوده در پایان به اشاره به پخش برنامه پیام طبیعت در ایام نوروز افزود: مخاطبان می توانند ویژه برنامه های رادیو پیام در ایام نوروز را با ویژه برنامه پیام طبیعت به تهیه کنندگی سمیه رنجکش، با موضوع اطلاع رسانی و آگهی بخشی در خصوص حفاظت از محیط زیست بشنوند. این برنامه چهار بار در روز پخش می شود.

دیگر خبرها

  • اعلام زمان و مکان برگزاری ویژه برنامه شب های قدر در اردبیل
  • «مهمان نواز»، ویژه برنامه افطار رادیو اقتصاد
  • رادیو همراه با شب زنده‌داران لیالی قدر
  • مراسم زنده احیا مسجد بلال از رادیو فرهنگ
  • معرفی ویژه برنامه‌های رادیویی رسانه ملی در شب‌های قدر
  • رادیو همراه با شب زنده داران لیالی قدر
  • پذیرایی از زائران بارگاه منور رضوی در شب‌های ماه رمضان + فیلم
  • ترویج افطاری ساده در رادیو پیام
  • ورود زائران بارگاه منور رضوی به ۶ میلیون و ۸۷۹ هزار نفر رسید
  • ویژه برنامه «شهر رمضان» از رادیو ایران