Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@01:37:15 GMT

جمعه‌های پرنشاط با «زعفران» در شبکه دو

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۰۸۹۶

جمعه‌های پرنشاط با «زعفران» در شبکه دو

خبرگزاری میزان- «زعفران» یک برنامه شاد و مفرح صبح جمعه‌ای با اجرای جواد مولانیا است که از جمعه ۲۷ تیرماه ساعت ۱۰:۰۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود. تاریخ انتشار: 14:36 - 25 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۷۹۰۱

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی شبکه دو؛ محمد سلوکی تهیه‌کننده این برنامه در توضیح ویژگی‌های این برنامه اظهار داشت: در «زعفران» که با رویکرد ایجاد ساعاتی خوش برای مخاطبان رسانه ملی تولید می‌شود از بازیگران جوان تئاتری استفاده شده است و در تعریف کلی برنامه می‌توان گفت جریان تولید محتوای کمدی و طنز خط محوری «زعفران» است و به نوعی مسابقه‌ای برای ساخت ویدئو‌های کمدی و طنز توسط کسانی که علاقمند به این حوزه هستند، محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلوکی بیان داشت: شناسایی افراد مستعد و آموزش‌های ضمنی برای تولید محتوای طنز ارزشمند از جمله اهداف این برنامه است. همیشه تصور می‌شود که تولید باید یک محصول فیزیکی باشد، اما محتوا هم یک محصول است که می‌تواند به صورت حرفه‌ای تولید شود و یک جریان اشتغالزایی جدی را ایجاد کند.

تهیه‌کننده «زعفران» در ادامه افزود: سعی می‌کنیم زعفران سرشار از بخش‌های شاد و طنز برای خانواده‌ها باشد و حالی خوب به همه افراد جامعه که این روز‌ها به این فضای پرنشاط بیشتر از هر زمان دیگری نیاز دارند، پیشکش کنیم.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید

«زعفران» کاریست از گروه اجتماعی فرهنگی به تهیه‌کنندگی محمد سلوکی و اجرای جواد مولانیا که جمعه هر هفته ساعت ۱۰:۰۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

 انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صدا و سیما رسانه ملی شبکه دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۰۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی مجلس از تولیدات قرآنی رسانه ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، متن بیانیه به این شرح است:

رسانه ملی فراگیرترین و مهمترین رسانه، دانشگاه کشور، نقش بی‌بدیلی در تربیت دینی جامعه و رشد و پویایی اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در ابعاد داخلی و بین‌الملی دارد.   این رسانه در ماه‌های اخیر با توجه به تلاقی ماه مبارک رمضان و ایام نوروز توانست با تولید ویژه برنامه‌های مناسبتی، دینی، قرآنی و رمضانی ضمن ایجاد طراوات معنویت، امید و ایمان در متن و بطن جامعه در پیوند اقشار ملت با آموزه‌های اسلامی خوش بدرخشد.   گواه این درخشش ابراز رضایت رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز عید فطر امسال از نقش‌آفرینی رسانه ملی در برنامه‌های دینی و شیوع طلاوت قرآن در بین اقشار بود که تولید ویژه برنامه پرمخاطب قرآنی محفل نمود بارز آن بوده است.   در دیگر سو رسانه ملی با ایجاد ظرفیت‌های جدید و تولید برنامه‌های متنوع و متعدد در قالب‌های مختلف ضمن هم‌افزایی سیاسی با سایر ارکان متولی انتخابات زمینه حضور جهادی و حماسه آمیز ملت بزرگ ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ۱۱ اسفند را فراهم کرد.   برهمین اساس نمخیندگان مجلس شورای اسلامی ضمن تأکید بر تداوم راهبرد تحولی سازمان صدا و سیما مراتب قدردانی و حمایت خود را از مدیریت شایسته و تلاش‌های رئیس سازمان صدا و سیما جناب آقای دکتر پیمان جبلی و همکاران پرتلاش و سختکوش ایشان را در رسانه ملی اعلام می‌دارند.

دیگر خبرها

  • معرفی موسسات ازدواج در برنامه «بیا وسط»
  • تلویزیون این آخر هفته چه فیلم هایی به روی آنتن خواهد برد؟
  • فیلم‌های سینمایی تلویزیون در آخرین روز‌های ماه فروردین
  • «کانی مانگا» را از تلویزیون تماشا کنید/ پخش چند فیلم خارجی جدید
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم هایی پخش می کند؟
  • برنامه «ماه‌ترین پلاس» از شبکه دو سیما
  • برنامه «محفل» و «سال‌نو» شبکه سه در صدر توجه مردم/ افزایش ۲۵-۲۰ درصدی کاربران تلوبیون در ایام نوروز و ماه رمضان + فیلم
  • آغاز پخش فصل دوم برنامه «پا به ماه» از شبکه دو سیما
  • خبر‌های رسانه بیست و نهم فروردین
  • قدردانی مجلس از تولیدات قرآنی رسانه ملی