Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در استان‌های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی با خانواده‌های شهیدان ناوستوار یکم «محمد صیادی»، مهناوی یکم «آرمان سرحدی» و ناوستوار دوم «محمد اردنی» از شهدای حادثه شناور کنارک دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه نیروی‌های نظامی ایران برای حفظ خاک میهن کشورشان از هیچ قدرتی هراس ندارند و تا آخرین قطره خون در برابر هر نوع تهدیدی ایستادگی می‌کنند، گفت: شهادت در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی یک ارزش است و مجاهدت همرزمانمان در این مسیر که در آن ایستاده‌اند و دفاع می‌کنند از ارزش‌های ایران اسلامی است که موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمن می‌شود.

بیشتر بخوانید

خون پاک شهدا موجب تداوم انقلاب اسلامی شده است

امیر دریادار حسین خانزادی با تاکید براینکه سراسر تاریخ ایران اسلامی مملو از روز‌هایی است که مردان و زنان بزرگ با روحیه سلحشوری و شهادت طلبی در برابر هر نوع زورگویی ایستاده‌اند، خاطر نشان کرد: به واسطه دین مبین اسلام، یک همبستگی و اتحاد بزرگ در بین مردم شریف ایران اسلامی برقرار است که فارغ از هر قوم، قبیله و زبان، هنگامی که موضوع امنیت پای کار می‌آید تمام هستی خود را به میان می‌آورند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش خطاب به خانواده‌های شهدا گفت: وجود فرزندان شما در نیروی دریایی ارتش برای ما افتخار بزرگی بود که امنیت را در دریا‌های تحت حاکمیت جمهوری اسلامی برقرار کنیم تا بتوانیم راه این عزیزان را با افتخار ادامه دهیم، زیرا اعتقاد داریم که «شهادن هنر مردان خداست».

دریادار حسین خانزادی تصریح کرد: ما از خانواده‌های معظم شهدا در این حادثه درس‌های زیادی آموختیم که مهم‌ترین آن عمل کردن شما عزیزان به آیات قرآن کریم بود که در این کتاب آسمانی باز شدن درب‌های رحمت الهی را صبور بودن در برابر اتفاقات بیان کرده است و شما عزیزان نمونه بازر آن هستید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی دریایی ارتش دریادار خانزادی ناوچه کنارک نیروی دریایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۱۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش سبب اقتدار ایران اسلامی و مسلمانان شده است

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار آریا شفقت رودسری صبح چهارشنبه در مراسم روز ارتش با بیان این که ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح عزت و افتخار را برای مسلمانان جهان رقم زده است، افزود: نامگذاری روز ارتش نشان داد که تدبیر ماندگار توانست نهال نوپای انقلاب را هدایت کند و این نهال در سطح منطقه و جهان گسترش یافته است.

وی با عنوان این که استکبار جهانی تلاش می‌کردند بر این سازمان و ستون اصلی لطمه زنند و ارتش انقلابی در دوران قبل و بعد از انقلاب با جانثاری و اهدای شهیدان در عرصه‌های مختلف، زمین، هوا و دریا تلاش کرد اقتدار و عزت نظام و انقلاب افزایش یابد.

دریادار شفقت اظهار کرد: ارتش در عرصه‌های مختلف از جمله سازندگی و تأمین امنیت نقش آفرینی می‌کند و همرزمان ما در ارتش و نیروی زمینی در محافظت از مرزهای هوایی، زمینی و دریایی جانثاری می‌کنند.

ارشد نظامی آجا در استان مازندران با اشاره به افتخارات فرزندان ایران اسلامی در ارتش را سبب افتخار و اقتدار جامعه مسلمانان دانست و گفت: اقدام نیروی دریایی و انجام مأموریت ناوگروه ۸۶ و دریانوردی به دور جهان افتخاری برای کشور و میهن است.

وی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه همکاری و همراهی با مردم و توسعه نهال انقلاب، دفاع از کشور

کد خبر 6080523

دیگر خبرها

  • زندگینامه شهدا سرشار از درس است
  • پایبندی به ارزش‌های انسانی از ویژگی های نیروهای مسلح ایران است
  • دریادار ایرانی: با همت مردم به راه خود ادامه می‌دهیم
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: کشتی‌هایمان را از خلیج عدن تا دهانه سوئز اسکورت می‌کنیم
  • فرهنگ ایثار و شهادت داشته اصلی نیروهای مسلح ایران است
  • برای صلح و امنیت در منطقه حضور داریم
  • رژه یگان‌های نمونه زیرسطحی، سطحی و پروازی ارتش
  • اسکورت کشتی‌های ایران تا دریای سرخ
  • پیام دریادار تنگسیری به فرمانده کل ارتش ایران
  • ارتش سبب اقتدار ایران اسلامی و مسلمانان شده است