Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم عزیزی، نماینده مجلس یازدهم در صحن علنی امروز و در موافقت با طرح دوفوریتی اصلاح ماده ۵۴ مکرر مالیات مستقیم گفت: مردم امروز منتظر تصمیم عاقلانه مجلس درباره مسکن هستند و اگر با این موضوع عقلایی برخورد نکنیم تاثیر زیادی بر حوزه مسکن خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: بر اساس استانداردای بین المللی ۴ تا ۵ درصد خانه خالی آمار پذیرفته شده است، اما در کشور حدود ۱۰ و در تهران نزدیک ۲۰ درصد خانه‌ها خالی است.

عزیزی تصریح کرد: باید سمت ساخت مسکن برویم و این موضوع با تولید آن منافاتی ندارد، مردم توقع دارند به مسئله واقع بینانه نگاه شود.

نماینده مجلس یازدهم گفت: دولت انگیزه جدی و لایحه‌ای در این حوزه نداشته است.

او اظهار کرد: مسکن باید تجاری سازی شود وزارت اقتصاد آمار می‌دهد که در سال ۸۵، ۴.۲ درصد خانه‌ها خالی بوده است که در سال ۹۹ احتمالا این آمار به بالای ۱۵ درصد می‌رسد.

عزیزی یادآور شد: بازار مسکن دچار دلالی است. چه پاسخی برای ۲ میلیون و ۵۸۷ هزار واحد خالی عرضه نشده وجود دارد؟ باید این موضوع با اولویت به صورت اضطراری حل شود و مردم منتظر جلوگیری از احتکار مسکن هستند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صحن علنی مالیات مستقیم بازار مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۱۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد

به‌گزارش خبرگزاری صدا وسیما خراسان شمالی؛ با توجه به موفقیت آمیز بودن پخت و عرضه نان و آرد کامل در شهرستان بجنورد طبق مصوبات کارگروه شهرستانی به واحد‌های خبازی آزاد آرد کامل تحویل و از امروز پخت نان کامل در این واحد‌ها شروع شد.
آرد کامل آردی است که درصد سبوس گیری آن ۴ درصد بوده و سرشار از انواع ویتامین‌ها و مواد مغذی ضروری بدن میباشد.
کارگروه آرد ونان کامل استان در حال پیگیری برای عرضه نان کامل در واحد‌ها خبازی یارانه‌ای نوع یک و دو در استان خراسان شمالی بوده و به زودی در کلیه واحد‌های خبازی استان این نان عرضه می‌شود.

دیگر خبرها

  • بی توجهی دامداران و افزایش سرقت احشام در قم
  • عرضه نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • بنگاه داری بانک ها آفت بزرگ بازار مسکن کشور است
  • مانع تراشی در مسیر شفافیت بازار مسکن
  • آمادگی مجلس برای برخورد با خاطیان موضوع خانه‌های خالی
  • ساخت ۸۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در سراسر کشور کلید خورد
  • خانه به دوشان؛ ۴ دهک توان اجاره مسکن را ندارند
  • گفت‌وگو با چهره ماندگار معماری ایران به بهانه روز معماری/ حیاط‌های خالی از حیات
  • نجات ۲۱ روستای در معرض خطر رانش سنگ و سیلاب شهرستان کلات در گرو احداث دیوار ساحلی
  • ۸۵ درصد مدارس کشور اتاق بهداشت ندارند | جای خالی ۱۶ هزار مربی سلامت در مدارس