Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-24@23:14:08 GMT

اولین درگیری لفظی چهره‌های شاخص اصولگرا در مجلس یازدهم +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۱۱۴۷

اولین درگیری لفظی چهره‌های شاخص اصولگرا در مجلس یازدهم +فیلم

‍‍‍‍‍‍

رویداد۲۴ حمیدرضا حاجی‌بابایی در جلسه امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری اظهار کرد: دو روز از سخنان رهبری گذشته که گفتند مجلس انقلابی به گونه‌ای سخن بگوید که شأن و جایگاه مجلس شورای اسلامی رعایت شود.

وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی باید مجری آیین‌نامه باشد ۱۰ روز از طرح فوریتی به هیات رییسه درباره کالا برگ داده شده است علت این‌که اعلام نشده چیست؟

وی اظهار کرد: عضو هیات رییسه در منظر ۸۰ میلیون نفر می‌گوید کمیسیون بودجه از صبح همه چیز را اشتباه کرده است؛ اگر من بخواهم به شما ایراد بگیرم از هشت صبح تا یک بعد از ظهر تخلف شما را بگویم تمام نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس کمیسیون برنامه و بودجه یادآور شد: کمیسیون بودجه ۲۳ عضو دارد و یک تایپیست؛ در مورد اعلام اسامی ناظران پیشنهادی این کمیسیون اشتباه کرده است. شما باید شأن و حیثیت نمایندگان را رعایت کنید؛ شما را بالا نفرستادیم که هرچه می‌خواهید بگویید؛ اینجا خیابان نیست. این آخرین بار باشد که به یک نماینده، به یک کمیسیون توهین می‌کنید.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
نیکزاد نایب رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: توهینی در کار نبود بلکه آقای امیرآبادی گفت دوستانی که لیست را دادند اشتباه کردند.

امیرآبادی فراهانی نیز در تذکر جداگانه‌ای گفت: زمانی که من صبح داشتم اسامی نامزد‌ها کمیسیون را اعلام می‌کردم اعضای کمیسیون بودجه اعتراض کردند و ما مجبور شدیم مذاکرات را متوقف کنیم. شما افراد را اشتباه به هیات رییسه معرفی کردید و اشتباه تایپی هم نبوده است. من گفتم من مقصر نیستم کمیسیون بودجه اشتباه کرده است.

این عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آیا این شأن نماینده است که نماینده دیگری را تهدید کند می‌خواهی من را بکشی.

امیرآبادی در واکنش به تذکر حسن نوروزی درباره‌ی انتخابات فراکسیون ایثارگران، اظهار کرد: من خودم به جلسه این فراکسیون رفتم که به آقای نوروزی رای بدهم ۲۰ نفر در این جلسه بودند که می‌توانند شهادت دهند؛ من را به زور انتخاب کردند. منبع: ایسنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، مجلس یازدهم ، مجلس شورای اسلامی سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مجلس یازدهم مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی کمیسیون بودجه هیات رییسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۱۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته، بودجه ۱۴۰۳ و لوایح بررسی نشده در مجلس یازدهم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدمحمد حسینی، درباره نحوه تعامل و همکاری دولت با مجلس جدید، اظهار کرد: بنای ما بر همکاری، همراهی و تعامل مثبت با مجلس بوده و آنچه که نمایندگان در بحث های نظارتی مطرح کردند، این موارد را به جد دنبال کردیم تا پاسخگو باشیم و در جایی که لازم هست، درباره آنها توضیح دهیم. یا در بحث تقدیم لوایح سعی کردیم در کمیسیون همراهی لازم را داشته باشیم و در صورت امکان نظرات را اصلاح کنیم. یا اگر طرح هایی دادند که مناسب بوده آن طرح را تأیید کنیم.

بنابر گزارش شفقنا، وی ادامه داد: قطعاً با مجلس جدید هم این رویه ها را ادامه خواهیم داد. در دو سال گذشته تجربه جدیدی به دست آوردیم و امیدواریم که مدیران ارشد ما از افراط و تفریط در این باره اجتناب کنند و یک رابطه حسنه، معقول و منطقی با نمایندگان عزیز داشته باشند.

حسینی تأکید کرد: روابط مثبت و همکاری دولت و مجلس به نفع کشور است تا اینکه اصطکاک وجود داشته باشد و تنش ایجاد شود و در نهایت کارها با مشکل رو به رو شوند.

وی با بیان اینکه قطعاً با هماهنگی، همدلی و هم اندیشی، بهتر از گذشته می توانیم عمل کنیم، گفت: دولت و مجلس یازدهم همکاری خوبی با یکدیگر داشتند و امیدواریم که در مجلس دوازدهم تعامل بهتری حاصل شود و در نهایت این همکاری و هماهنگی به نفع مردم باشد.

وی درباره پیگیری لوایح اولویت دار در مجلس جدید بیان کرد: تاکنون بالغ بر ۲۶۰ لایحه به مجلس تقدیم شد که تعدادی از این لوایح به قانون تبدیل شدند، ولی تعداد قابل توجهی هنوز باقی مانده و در نوبت بررسی هستند. لوایح یک فوریتی و دو فوریتی یا لوایح اولویت دار مشخص شدند و سعی داریم با همکاری نمایندگان این لایحه ها را به سرانجام برسانیم.

حسینی اظهار داشت: در حال حاضر به دنبال این هستیم که بررسی «بودجه» و «برنامه هفتم توسعه» در مجلس یازدهم به پایان برسد. در موضوعات اجتماعی نیز کمیسیون اجتماعی اصرار دارد که مساله تعیین تکلیف تعطیلات مشخص شود و به مجلس آینده واگذار نشود.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898571

دیگر خبرها

  • مونوریل قم از خواب زمستانی بر می‌خیزد
  • مونوریل قم پس از ۱۰ سال وقفه از سر گرفته می‌شود
  • اجازه تصمیم‌گیری نادرست در حوزه طرح جامع شهر قم را نمی‌دهیم
  • لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تعیین تکلیف شود
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • سرانه ۱۰ میلیون تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • اظهارات معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته، بودجه ۱۴۰۳ و لوایح بررسی نشده در مجلس یازدهم
  • ممکن است چهره جدیدی رئیس مجلس شود/ هیات رئیسه ترکیبی از دو جریان اصولگرا خواهد داشت
  • دفاع بازرس جبهه پایداری از ریاست 4 ساله قالیباف بر مجلس /رئیس مجلس را متهم به تک روی می کنند / اعضای هیات رئیسه با تعارف کار می کردند