Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ علیرضا حیدری کیا رئیس اداره تامین اجتماعی شعبه قصرشیرین گفت : بیمه شدگان شامل کارگران شاغل در شهرستان و کارمندان ادارات و نهاد‌ها هستند که با احتساب افراد تحت تکفل آن‌ها در مجموع بیش از ۱۵ هزار تن از خدمات این بیمه برخوردارند.

او گفت : این اداره به ۷۰۰ تن از بازنشستگان، از کارفتادگان و بازماندگان مستمری و به ۴۵ تن مقرری بیکاری پرداخت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس تامین اجتماعی قصرشیرین گفت: از ابتدای امسال تاکنون با وجود فشار‌های اقتصادی ناشی از تحریم‌های ظالمانه و بیماری کرونا به تکالیف قانونی خود عمل کرده و در مجموع ۳۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال پرداختی در قالب تعهدات بلندمدت به عنوان مستمری به افراد از کارافتاده، بازنشسته و بازمانده و ۱۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال نیز در قالب تعهدات کوتاه مدت تحت عنوان بیمه بیکاری، استراحت ایام بیماری و بارداری، کمک هزینه ازدواج، هزینه کفن و دفن و کمک بلاعوض به بیمه شدگان پرداخت کرده است.

حیدری کیا افزود: ماموریت اصلی تامین اجتماعی پوشش کارگران و صاحبان حرف و مشاغل آزاد و مطرح شدن بیمه زنان خانه دار و دختران مجرد در کمیسیون بانوان فرمانداری و تاکید بر اطلاع رسانی مطلوب در رسانه‌های بومی و محلی است.

او افزود: با توجه به بیماری ویروسی کرونا، پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از شیلد‌های محافظ در داخل شعبه و استفاده کلیه همکاران و ارباب رجوع از ماسک در شعبه نیز به خوبی رعایت شده است.

رییس تامین اجتماعی قصرشیرین ادامه داد: کارفرمایان برخی صنوف و کارگاه‌های آسیب دیده از کرونا تحت پوشش تامین اجتماعی با توجه به شیوع این بیماری ویروسی از امهال ۲۰ درصدی حق بیمه سهم کارفرمایی ماه‌های اسفند ۹۸ و فروردین و اردیبهشت ماه ۹۹ برخوردار شده اند.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه تامین اجتماعی تامین اجتماعی کمک هزینه تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۱۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۸ میلیارد تومان برای بیماری‌های صعب العلاج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، هاتفی با اشاره به ارائه خدمات درمانی رایگان در راستای ایجاد عدالت گفت: در شهر یزد یک مرکز بستری به نام بیمارستان شهدای کارگر داریم که این بیمارستان خدمات بستری کاملا رایگان به بیماران ارائه می‌دهد.

وی افزود: بیمه شدگان تامین اجتماعی در شهرستان‌ها هم اگر به مراکز دولتی و دانشگاهی مراجعه کنند تمام خدمات برای آنان رایگان خواهد بود.

هاتفی در خصوص بیماری‌های صعب العلاج اظهار داشت: ۱۰۷ بیماری به عنوان بیماری‌های صعب العلاج معرفی شد که در سال ۱۴۰۲، ۱۸ میلیارد تومان در خصوص بیماری‌های صعب العلاج پرداخت شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد تصریح کرد: ۹۰ درصد هزینه‌های درمان ناباروری تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفت.

وی ادامه داد: جزو ۵ استان اول کشور هستیم که کلینیک دندانپزشکی مستقل داریم و در این کلینیک خدمات رایگان دندانپزشکی ارائه می‌شود.

دیگر خبرها

  • 10هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • طلب ۶۹۶ میلیارد تومانی تامین اجتماعی از کارفرمایان قمی
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • ۱۰ هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • سرپرست سازمان تاکسیرانی تهران: ۱۰هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • پرداخت ۱۸ میلیارد تومان برای بیماری‌های صعب‌العلاج در استان یزد
  • پرداخت ۱۸ میلیارد تومان برای بیماری‌های صعب العلاج
  • خبر مدیرعامل تامین اجتماعی درباره سن بازنشستگی
  • اعلام جزییاتی از بیمه تامین اجتماعی اصحاب فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۳
  • خدمات رایگان برای افراد بالای ۶۵ سال در یزد