Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@19:21:52 GMT

دستگیری 3 سارق منزل

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۱۲۶۱

دستگیری 3 سارق منزل

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 3 سارق منزل و کشف 2 میلیارد ریال اموال سرقتی خبر داد و گفت: متهمان در گشتزنی های انتظامی شناسایی و بازداشت شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری، گفت : هفتم تیر ماه سال جاری پرونده ای با lموضوع دستگیری 3 نفر به اسامی وحید، امیر و سامان مظنون به سرقت منزل از کلانتری 146 حکیمیه برای رسیدگی تخصصی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود : گزارش کلانتری حاکی از آن بود 3 مظنون دستگیر شده با یک دستگاه خودروی پراید هاچ بک در حال تردد بوده اند که ماموران به آن ها مظنون می شوند و از کیف همراهشان تعدادی ابزار که از آن ها در سرقت منزل استفاده می شود و مقداری طلاجات و ساعت به ارزش 2 میلیارد ریال کشف و پرونده با دستور بازپرس دادسرای ناحیه15 تهران با قرار صادره به مدت یک هفته در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم قرار می گیرد .

این مقام انتظامی بیان داشت: کارآگاهان با بررسی سوابق متهمان متوجه می شوند وحید از سارقان سابقه دار بوده و پیشتر به جرم سرقت منزل دستگیر و پس از آزادی از زندان مجددا شروع به سرقت کرده است.

سرهنگ نثاری توضیح داد: وحید در تحقیقات مقدمات معترف شد، هر سه بچه محل باشیم و در قهوه خانه ای با یکدیگر آشنا شدیم و شب دستگیری به اتفاق هم برای سرقت منزل به محله حکیمیه رفتیم و پس از شناسایی منزلی خالی از سکنه از طریق پنجره و بالکن وارد آنها شدیم و اموال با ارزش طلا و ساعت و ادکلن را سرقت کردیم .

این مقام پلیسی گفت: با اعتراف صریح وحید به 3 فقره سرقت با همکاری سایر همدستنش کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت منزل موفق به شناسایی محل های سرقت و شناسایی مال باختگان شدند

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی در پایان با اشاره به اینکه با تکمیل پرونده هر سه متهم در اختیر مرجع قضائی قرار گرفتند، افزود: متهمان با قرار صادره روانه زندان شدند .

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سرقت سارق سارق منزل پایگاه چهارم سرقت منزل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۱۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق منازل در کنگان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمیدرضا حبیبی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهر سیراف و کنگان، بررسی موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی گفت: مأموران تجسس کلانتری ۱۲ سیراف و پلیس آگاهی با انجام اقدامات هوشمندانه و پلیسی فردی که دارای ۲۲ سابقه کیفری اهل استان همجوار را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان با اشاره به اینکه این سارق تاکنون به ۸ فقره سرقت از منازل در سطح شهر سیراف و کنگان اعتراف کرده است، افزود: پرونده قضائی در این خصوص تشکیل و در حال رسیدگی است.

وی با بیان اینکه پلیس تمام توان خود را برای پیشگیری از سرقت‌ها به کار می‌گیرد، گفت: از تمام شهروندان درخواست می‌کنیم ضمن حفظ هوشیاری با عمل به هشدارها و توصیه‌های انتظامی، هرگونه مورد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

کد خبر 6086939

دیگر خبرها

  • دزد ۴۰میلیاردی طلای منزل به دام افتاد
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • سوءاستفاده سارق از اعتماد صاحب‌خانه برای سرقت طلاجات
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • سارق ۴۰ میلیارد طلا از منازل شهرکرمان دستگیرشد
  • غافلگیری دزد خانه های رباط کریم در تاریکی کمد
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منازل اصفهانی‌ها دستگیر شد
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منزل در اصفهان دستگیر شد
  • دستگیری سارق کالا در باشت