Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم فوتبال نساجی گفت: کمیته انضباطی در این اوضاع اقتصادی و پرهزینه بودن اجرای پروتکل، اگر قرار باشد رأیی صادر کند، ابتدا باید باشگاه فولاد را محکوم کند.

به گزارش خبرگزاری فارس،ایزد سیف‌الله‌پور در خصوص انتشار خبری به نقل از وی در یکی از خبرگزاری‌ها مبنی بر اینکه باشگاه نساجی اعتراضی به رأی کمیته انضباطی درخصوص غیبت تیم فولاد نمی‌کند، اظهار کرد: همان روز هم آقای امیری مدیرعامل باشگاه نساجی گفتند که این دیدار باید ۳ بر صفر به سود ما اعلام شود و مطمئن باشید هر رأیی به غیر از این، مورد رضایت ما نبوده و مورد اعتراض است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه متأسفانه منظور بنده به‌طور واضح مورد توجه آن خبرنگار محترم قرار نگرفت، افزود: بنده گفتم که تابع قانون و تصمیمات کمیته انضباطی هستیم اما این به معنای آن نیست راضی به هر رأیی که قرار است صادر شود، باشیم. پیگیری‌های‌مان را انجام می‌دهیم تا نتیجه دیدار نساجی و فولاد ۳ بر صفر به سود نساجی اعلام شود.

مدیر تیم نساجی مازندران خاطرنشان کرد: شاید ادعای فولادی‌ها مبنی بر به حد نصاب رسیدن تعداد کرونایی‌های این تیم درست باشد اما سؤال ما این است تیم فولاد که روز پنج‌شنبه ۱۲ تیر در تهران تست کرونا داد و جواب این تست هم نهایتاً طی چند ساعت اعلام می‌شود، چرا سهل‌انگاری کرده و فردای آن روز بعد بیشتر از ۲۴ ساعت، بعداز ظهر جمعه ۱۳ تیر وارد مازندران شد؟ آنها حتی آن روز در ورزشگاه وطنی قائمشهر تمرین کردند و تا دو روز بعد یعنی صبح بازی یکشنبه ۱۵ تیر در مازندران حضور داشتند.

سیف‌الله‌پور ادامه داد: با توجه به اینکه تمرینات‌مان در تهران برگزار می‌شود و میزبان این بازی بودیم، روز شنبه ۱۴ تیر با پرواز اختصاصی و کلی هزینه‌های هتل، جاری و میزبانی، وارد مازندران شدیم. اگر واقعاً مدیران فولاد به این نتیجه رسیدند که نمی‌توانند بازی کنند، چرا زودتر اعلام نکردند؟ اگر قرار بود آنها بروند، چرا تیم ما تا ساعت ۲۱ یکشنبه ۱۵ تیر منتظر تیم فولاد بود تا بیاید و بازی کند؟ چرا فدراسیون به ما اعلام نکرد تا ما دو روز معطل بازی نشویم؟ حتی نماینده فدراسیون آقای داودزاده و تیم داوری هم هیچ اطلاعی نداشتند و همه برای برگزاری بازی وارد ورزشگاه وطنی شدیم.

وی یادآور شد: کمیته انضباطی در این اوضاع اقتصادی و پرهزینه بودن اجرای پروتکل، اگر قرار باشد رأیی صادر کند، ابتدا باید باشگاه فولاد را محکوم کند که به مازندران سفر کرد، سپس باید سازمان لیگ را محکوم کند که نساجی را بلاتکلیف نگه داشت.

مدیر تیم نساجی مازندران بیان کرد: هر رأیی که قرار است صادر شود نباید نساجی متضرر آن باشد، چون باشگاه نساجی طبق قانون به وظایف خود عمل کرد، این باشگاه فولاد بود که هر رفتاری دوست داشت، انجام داد.

سیف‌الله‌پور تصریح کرد: تیم فولاد صبح یکشنبه ۱۵ تیر از هتل بابلسر خارج شد و یکسری‌ها با پرواز به اهواز رفتند و بقیه نیز به شهرهای‌شان رفتند. چرا سازمان لیگ همان صبح، راستی‌آزمایی و پیگیری نکرد و ما مجبور شدیم تا ساعت مقرر خود را آماده نگه داشته و وارد زمین شویم؟ مگر ما موش آزمایشگاهی هستیم که هر رفتاری دوست دارند با ما کرده و دست‌آخر هر رأیی که می‌خواهند علیه نساجی صادر کنند؟ هر عقل سلیمی این اتفاقات را مرور کند، اقرار می‌کند که این بازی باید ۳ بر صفر به سود نساجی اعلام شود.

وی عنوان کرد: مدیران باشگاه نساجی به‌واسطه اینکه آقای نکونام زحمات زیادی برای تیم نساجی کشید، نهایت احترام و مهمان‌نوازی را انجام دادند اما از آن‌سو انتظار این بود مدیران باشگاه فولاد، حرمت باشگاه ما را حفظ کنند.

مدیر تیم نساجی مازندران اضافه کرد: باز هم اعلام می‌کنم نتیجه‌ای جز ۳ بر صفر به نفع نساجی، برای ما قانع‌کننده نیست و مراتب پیگیری‌های‌مان را درصورت صدور هر رأیی انجام خواهیم داد.

سیف‌الله‌پور با اعلام اینکه این دومین‌باری است چنین رفتاری با ما می‌شود، گفت: نیم‌فصل اول هم بازی ما با پرسپولیس درحالی‌که میزان آلایندگی هوای تهران در روز بازی، مناسب بود و ما نیز در هتل المپیک دو روز در اردو به‌سر می‌بردیم و حتی تماشاگران ما از روز قبل و صبح بازی از قائمشهر به تهران آمده بودند، در عین ناباوری بازی را لغو کردند و هزینه سنگینی روی دست باشگاه نساجی قرار دادند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سیف الله پور ایزد سیف الله پور نساجی مازندران فولاد نساجی خبرگزاری فارس کمیته انضباطی باشگاه فولاد باشگاه نساجی سیف الله پور ۳ بر صفر تیم نساجی تیم فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۱۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانیال اسماعیلی‌فر در آستانه بازی سپاهان محروم شد!

دانیال اسماعیلی‌فر مدافع راست پرسپولیس یک جلسه محروم شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص تخلف اسماعیلی فر صادر کرد که بر این اساس این ستاره آماده پرسپولیس، دیدار حساس با سپاهان را از دست خواهد داد.

 متن رای کمیته انضباطی به شرح زیر است:

در خصوص گزارش واصله علیه دانیال اسماعیلی فر بازیکن تیم پرسپولیس تهران مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز در حین مسابقه دو تیم صنعت نفت آبادان و پرسپولیس تهران در تاریخ ۳۰/۱/۱۴۰۳ در ورزشگاه تختی با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به تصاویر موجود از اقدام موضوع گزارش و اظهارات نامبرده در جلسه کمیته انضباطی و نظر به اینکه از سوی این کمیته به موجب دادنامه شماره ۱۴۴۱ مورخ ۷/۹/۱۴۰۲ بابت اقدام مشابه صورت گرفته توسط امید نورافکن بازیکن تیم سپاهان اصفهان به موجب شکایت مطروحه از سوی باشگاه پرسپولیس این فعل از مصادیق رفتار توهین آمیز محسوب گردیده.

 

در نتیجه تخلف انتسابی به دانیال اسماعیلی فر نیز محرز و مسلم تشخیص و مستند به مواد ۷۱ و ۱۱۲ (بند ۵) مقررات انضباطی و با لحاظ ماده ۹۴ این مقررات به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود در مسابقات لیگ برتر فوتبال و نیز پرداخت مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۴۰۰ ریال جریمه نقدی و باشگاه پرسپولیس تهران نیز بلحاظ تحقق مسئولیت تضامنی مستند به ماده ۵۰ مقررات موصوف به پرداخت مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۶۰۰ ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد. رأی صادره از حیث محرومیت قطعی و قابل اجرا بوده و نسبت به سایر موارد غیر قابل اجرا و قابل اعتراض نزد کمیته استیناف ظرف مدت یک هفته از تاریخ ابلاغ می‌باشد.

دیگر خبرها

  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • کمیته انضباطی حسینی را محکوم کرد؛ یک جلسه محرومیت قطعی شد
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی
  • دانیال اسماعیلی‌فر بازی با سپاهان را از دست داد
  • ستاره پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست داد
  • شوک به استقلال/حسینی بازی با تراکتور را از دست داد
  • کاپیتان استقلال بازی با تراکتور را از دست داد
  • دانیال اسماعیلی‌فر در آستانه بازی سپاهان محروم شد!