Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، در حالیکه رژیم صهیونیستی از عمل به وعده خود برای الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی در اول ژوئیه ناکام ماند، رئیس ستاد کل ارتش این رژیم نسبت به بروز ناآرامی در این منطقه در پی اجرایی شدن طرح الحاق هشدار داد.

آویو کوخای روز گذشته در مراسم تحلیف فرمانده جدید مقر مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی گفت شرایط در کرانه باختری برای بی ثبات شدن به طور بالقوه‌ای فراهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد اگرچه کرانه باختری در یکی از آرام‌ترین دوره‌های خود قرار دارد، با این حال در شرایطی قرار داریم که پتانسیل کشیدن شدن ثبات منطقه به چالش وجود دارد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی که از مدت‌ها پیش وعده اجرایی کردن طرح الحاق کرانه باختری در اول ژوئیه را مطرح کرده بود با گذشت ۱۵ روز از موعد همچنان در پیشبرد طرح اشغالگرانه خود ناکام مانده است. رسانه‌های صهیونیست از جمله هاآرتص دلیل بنیامین نتانیاهو برای راه انداختن کمپین اجرای طرح الحاق را تلاش برای انحراف کانون توجهات از پرونده قطور رسوایی مالی خود دانست.

در طرح شوم دونالد ترامپ موسوم به معامله قرن، بخش عمده‌ای از کرانه باختری به اشغال صهیونیست‌ها درخواهد آمد، همچنین قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی شناخته شده است. گروه‌های مقاومت نسبت به این طرح واکنش تندی نشان داده‌اند. تشکیلات خودگردان فلسطین هم تهدید کرده است از روزی که طرح الحاق کرانه باختری آغاز شود، دیگر به توافق‌های پیشین با رژیم صهیونیستی پایبند نخواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی ارتش رژیم صهیونیستی الحاق کرانه باختری رژیم صهیونیستی کرانه باختری طرح الحاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۱۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورش گسترده صهیونیست‌ها به کرانه باختری/ شمار زیادی بازداشت شدند

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، منابع محلی اعلام کردند برخی مناطق در شهرهای قلقیلیه، الخلیل، بیت لحم، قدس، جنین، نابلس، رام الله و اریحا هدف حمله صهیونیست‌ها قرار گرفته است.

براساس این گزارش، صهیونیست‌ها نزدیک به 20 نفر را در حمله به کرانه باختری بازداشت کردند.

دیگر خبرها

  • یورش گسترده صهیونیست‌ها به کرانه باختری/ شمار زیادی بازداشت شدند
  • یورش گسترده صهیونیست‌ها به کرانه باختری/ ۲۰ نفر بازداشت شدند
  • حماس: نتانیاهو جدیتی برای آزادی اسرا ندارد / مذاکره‌کنندگان هیچ اختیاری ندارند
  • حماس: نتانیاهو جدیتی برای آزادی اسرا ندارد/مذاکره‌کنندگان هیچ اختیاری ندارند
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست
  • بزرگداشت روز اسرای فلسطینی در کرانه باختری
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در کرانه باختری+فیلم
  • نگرانی عمیق محافل صهیونیست از ورود تمام عیار حزب‌الله به جنگ
  • حمله هوایی اسرائیل به مسجدی در شمال غزه
  • ابراز نگرانی عمیق اتحادیه آلبا از تشدید خشونت‌ها در خاورمیانه