Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستورالعمل نحوه برگزاری مرحله سوم آزمون المپیاد کامپیوتر با توجه به شیوع بیماری کرونا از سوی مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان به ادارات کل استان‌ها ابلاغ شد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، در راستای اجرای پروتکل‌های ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان دستورالعمل نحوه برگزاری مرحله سوم آزمون المپیاد کامپیوتر به ادارات کل استان‌ها  ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، با توجه به ادامه‌دار بودن شیوع بیماری کرونا وعدم امکان حضور 80 نفر برگزیده مرحله دوم آزمون المپیاد کامپیوتر در آزمون عملی مرحله سوم ( به‌صورت حضوری) ، 7 بند اصلاحی نحوه برگزاری این المپیاد در تابستان 99 به شرح زیر ابلاغ شد:

1-امسال مرحله سوم المپیاد کامپیوتر برگزار نمی‌شود:

هرسال حدود 80 نفر برگزیده مرحله دوم در آزمون عملی مرحله سوم شرکت نموده و حداکثر تا40 نفر برگزیده این آزمون به دوره آموزشی تابستان راه می‌یافتند. امسال80 نفر برگزیده آزمون مرحله دوم (پس از شرکت در کلاس‌های آموزشی این المپیاد که به‌صورت مجازی برگزار می‌شود) در آزمون پایانی دوره تابستانی شرکت می‌کنند.

2-کلاس‌های آموزشی دوره تابستان 99 این المپیاد به‌صورت مجازی از روز شنبه به تاریخ 4 مرداد 99 شروع و تا روز جمعه به تاریخ 14 شهریور 99 برای عموم دانش آموزان ارائه خواهد شد.  مجموعه‌ای از فیلم‌ها، منابع درسی و تمرین‌ها به‌تدریج و در این بازه زمانی در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد. همه دانش آموزان در هر رده سنی و هر رشته‌ای می‌توانند به‌صورت کاملاً اختیاری از این منابع آموزشی استفاده کنند. (حضور در این کلاس‌ها برای شرکت‌کنندگان هیچ‌گونه حقی ایجاد نمی‌کند و گواهی یا مدالی برای شرکت در این دوره به هیچ‌کس اعطاء نخواهد شد.)

3-با اعلام نتایج قطعی مرحله دوم، برای80 نفر برگزیده این المپیاد به مدت یک هفته ( 15 لغایت 22 شهریور) کلاس رفع اشکال ( به‌صورت آنلاین) برگزار می‌شود.

4-آزمون‌های تئوری و عملی پایان دوره آموزشی تابستان، از تاریخ 22 لغایت 27 شهریور، پس از کسب مجوزهای لازم از ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا به‌صورت حضوری و متمرکز در تهران برگزار خواهد شد.

5-درخواست‌های تجدیدنظر در تاریخ‌های 29و30 شهریور بررسی و نتایج نهایی دوره در پایان شهریورماه اعلام خواهد شد.

6-در پایان دوره آموزشی تابستان، حداکثر به 40 نفر که بالاترین نمره علمی و عملی را در آزمون‌های این دوره کسب نموده‌اند، مدال اعطاء خواهد شد(8مدال طلا، حداکثر 16 مدال نقره و 16 مدال برنز).

7-دانش آموزان پایه دهم دارنده مدال نقره کشوری المپیاد کامپیوتر دوره آموزشی تابستان 98-99 بنابر تصویب کمیته علمی کامپیوتر، در صورت تمایل می‌توانند بدون شرکت در آزمون‌های مرحله اول و دوم، در دوره آموزشی تابستان99 حضور یابند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیاد دستورالعمل المپیاد کامپیوتر آزمون المپیاد کامپیوتر دوره آموزشی تابستان بیماری کرونا نحوه برگزاری دانش آموزان نفر برگزیده مرحله دوم مرحله سوم خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۱۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه پرینت و رفع نقص کارت کنکور ۱۴۰۳ | داوطلبان این توصیه‌های مهم را جدی بگیرند

به گزارش همشهری آنلاین، کارت شرکت در آزمون داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری به‌ همراه راهنمای شرکت در آزمون از امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت‌ماه تا روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه در سامانه جامع آزمون سراسری در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور برای مشاهده و پرینت فعال شده است.

آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، هنر و زبان‌های خارجی عصر همان روز و گروه آزمایشی علوم تجربی صبح روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی برگزار خواهد شد.

کارت شرکت در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ منتشر شد

داوطلبان باید با ورود به کارپوشه خود از طریق درج کدملی/ شناسه یکتا و رمز عبور یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند. داوطلبانی که در ۲ گروه آزمایشی شامل یک گروه آزمایشی اصلی (علوم ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی) به همراه یکی از گروه‌های آزمایشی هنر یا زبان‌های خارجی متقاضی شده‌اند دارای ۲ کارت هستند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم‌چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است. فرآیند برگزاری آزمون صبح‌ها رأس ساعت ۸:۰۰ (هشت) و بعدازظهر ساعت ۱۴:۳۰ (دو و نیم بعدازظهر) آغاز می‌شود و دربِ حوزه‌های امتحانی به ترتیب رأس ساعت ۷:۳۰ صبح و ۱۴:۰۰ (دو بعدازظهر) بسته خواهد شد.

آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، هنر و زبان‌های خارجی عصر همان روز و گروه آزمایشی علوم تجربی صبح روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی برگزار خواهد شد.

سازمان سنجش آموزش کشور با انتشار ۳ اینفوگرافیک نحوه پرینت و رفع نقص کارت شرکت در کنکور ۱۴۰۳ و وظایف داوطلبان را اعلام و توصیه‌هایی مهم به آنها ارائه کرد.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور

کد خبر 846285 برچسب‌ها خبر مهم کنکور سازمان سنجش آموزش کشور آزمون کارشناسی

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنردرآذربایجان غربی
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی اخلاق حرفه‌ای
  • برگزاری نخستین المپیاد ملی هنر در گیلان
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • جزییاتی از نحوه واگذاری سهام سرخابی ها
  • برگزاری دوره آموزشی برای ۴۰۰ نفر از مربیان و داوران دادرس
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد
  • ابلاغ دستورالعمل نحوه تدوین مقررات محیط کسب‌وکار
  • نحوه پرینت و رفع نقص کارت کنکور ۱۴۰۳ | داوطلبان این توصیه‌های مهم را جدی بگیرند
  • بهترین آموزشگاه مهارت‌های فنی با ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی