Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون اول رییس جمهور در پیامی درگذشت ابوالقاسم سرحدی زاده از مبارزان پیشتاز علیه رژیم ستمشاهی را تسلیت گفت. تاریخ انتشار: 15:07 - 25 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۷۹۱۷ خبرگزاری میزان -  طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی دولت، اسحاق جهانگیری در پیامی درگذشت ابوالقاسم سرحدی زاده از مبارزان پیشتاز علیه رژیم ستمشاهی را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بسم الله الرحمن الرحیم
درگذشت چهره مقاوم و انقلابی مرحوم ابوالقاسم سرحدی زاده از مبارزان پیشتاز با رژیم ستمشاهی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز خدمات ارزشمندی به نظام و انقلاب و مردم به ویژه در اهتمام به امور کارگران و محرومان جامعه داشت، موجب تأسف و تأثر فراوان شد.
مرحوم سرحدی زاده علاوه بر مسئولیت وزارت کار و امور اجتماعی، به عنوان نماینده مردم تهران در سه دوره مجلس شورای اسلامی نیز خدماتی ارزنده و کارنامه‌ای درخشان از خود برجای گذاشت.
مصیبت فقدان این انسان صدیق و خدوم را به مردم ایران، علاقه‌مندان و بستگان به ویژه خانواده داغدار ایشان صمیمانه تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای آن فقید سعید غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان ارجمند صبر و اجر مسألت دارم.

بیشتر بخوانید:  جهانگیری: قدر تالاب‌های کشور را تا وقتی زنده هستند بدانیم   انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور ابوالقاسم سرحدی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۱۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم افطاری در مسجد حاج ابوالقاسم رشتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، متولی موقوفه حاج ابوالقاسم رشتی گفت: همزمان با میلاد کریم اهل بیت (ع) به مدت دو شب ۸۰۰ پرس غذای گرم تهیه و با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد در بین نمازگزاران و روزه داران مسجد حاج ابوالقاسم رشتی توزیع شد.  شیخ زاده، ترویج فرهنگ افطاری دادن را از اهداف این اقدام دانست.

دیگر خبرها

  • پیام های تسلیت در پی درگذشت زهرا شجاعی
  • پیام تسلیت سید مهدی شجاعی برای درگذشت معاون امور زنان و خانواده در دولت اصلاحات
  • تسلیت محسنی اژه ای در پی درگذشت زهرا شجاعی
  • اژه ای درگذشت زهرا شجاعی را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت استاندار ایلام در پی درگذشت مادر ۲ شهید والامقام
  • پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه آذربایجان شرقی در پی درگذشت مادر شهیدان خانمحمدی
  • مراسم افطاری در مسجد حاج ابوالقاسم رشتی
  • بیت آیت‌الله العظمی صانعی درگذشت زهرا شجاعی را تسلیت گفت/ آن فقیده سعیده به جدّ معتقد به اصلاح قوانین در مسیر احقاق حقوق بانوان بود
  • خاتمی برای درگذشت زهرا شجاعی پیام فرستاد
  • برای تحقق شعار سال باید از رقابت بنگاه‌‍‌های دولتی با بخش خصوصی جلوگیری شود