Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره رصد اشتغال زایی فارغ التحصیلان این دانشگاه در چند سال اخیر، اظهار کرد: طبق آمار و اطلاعاتی که به دست آورده ایم ورودی‌های سال ۹۳ یا ۹۴ بعد از فارغ التحصیلی جذب بازار کار شده اند.

او افزود: دانشگاه فنی و حرفه‌ای حدود ۶۴ درصد از دانشجویان خود را در رشته‌های گوناگون وارد بازار کار در بخش خصوصی، خود اشتغالی و کارآفرینی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی عمران با اشاره به نحوه استخدام اعضای هیئت علمی در این دانشگاه اظهار کرد: اعضای هیئت علمی برای اینکه بتوانند به این سمت دست یابند باید در فراخوان شرکت کنند. تفاوتی که به نسبت سایر دانشگاه‌ها داریم این است که توانایی‌ها و کار‌های عملی شان باید به مدت ۲ سال در حوزه و تخصص مد نظرشان به عنوان سابقه کاری حساب شود تا بتوانند عضو هیئت علمی دانشگاه فنی و حرفه‌ای شوند و یک سال هم حتما باید در صنعت، کارورزی کنند و تجربه به دست آورند.
عملکرد روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای در دوران اپیدمی کرونا

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای درباره عملکرد روابط عمومی این دانشگاه در زمان اپیدمی ویروس کرونا گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای یکی از روابط عمومی‌های فعال دانشگاهی را دارد که سعی می‌کند ارتباطات ما را با جامعه هماهنگ کند. به عنوان جامعه نسل سوم با عنوان ارتباط با جامعه شناخته شده ایم.

او با بیان اینکه ارتباط جامعه با دانشگاه در ارتباط وصفی شناخته می‌شود، تاکید کرد: روابط عمومی دانشگاه نباید در این حوزه تنها خبر ساز باشد، بلکه باید خبر‌های جریان ساز در حوزه دانشگاه را افزایش دهد تا کیفیت‌های آموزشی، مهارت اولیه و ... را در دانشگاه فنی و حرفه‌ای ارتقا بخشد.

صالحی عمران در پایان یادآوری کرد: خداروشکر روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در این دانشگاه در دوران اپیدمی ویروس کرونا بسیار فعال بود. یکی از عملکرد‌های مثبت روابط عمومی دانشگاه در این موضوع بود که ارتباط خوبی بین صنعت و اهالی دانشگاه ایجاد کرد و در واقع این دو قشر را به یک دیگر متصل کرده است تا کمک یار پیشرفت و ارتقای فعالیت‌های دانشگاه شود تا ارتباط ما با اهالی جامعه از قبیل خیرین، کارفرمایان و ... را حمایت کند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: دانشگاه فنی و حرفه ای روابط عمومی دانشگاه هیئت علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۱۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوه‌نامه صلاحیت علمی اساتید به صلاحیت علمی- حرفه‌ای تغییر کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر سعید چنگیزی آشتیانی با اعلام این خبر افزود: با هدف افزایش سطح کیفیت جذب اعضای هیات علمی و ایجاد وحدت رویه در اجرای شیوه نامه جدید، جلسه توجیهی برای، دبیران هیات های اجرایی و مسؤولین سامانه جذب هیات علمی علوم پزشکی برگزار می شود.

رییس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت افزود: جلسه توجیهی دبیران هیات های اجرایی و نمایندگان سامانه جذب به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی ایران در روزهای ۸ و ۹ اردیبهشت ماه، برگزار می شود.

وی گفت: از آنجا که بیستمین فراخوان جذب اعضای هیات علمی وزارت بهداشت به پایان رسیده و دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور موظف به برگزاری مصاحبه های علمی - حرفه ای و صلاحیت های عمومی داوطلبان هستند، از این رو، مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت، به منظور هماهنگی بیشتر میان دبیرخانه های جذب دانشگاه ها اقدام به برگزاری این جلسه کرده است.

چنگیزی آشتیانی با اشاره به بازنگری شیوه نامه جذب اعضای هیات علمی گفت: برای نخستین بار با هدف افزایش سطح کیفیت جذب اعضای هیات علمی، با اخذ مجوز از دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، شیوه نامه صلاحیت های علمی مورد بازنگری قرار گرفت به نحوی که از صلاحیت علمی به صلاحیت علمی- حرفه ای تغییر رویه یافت.

وی اخذ دانشنامه بورد تخصصی را به منزله صلاحیت علمی افراد دانست و تاکید کرد: لازم است صلاحیت های حرفه ای و عمومی افراد نیز مورد ارزیابی قرار گیرد.

رییس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت بازخوانی شیوه نامه و هماهنگی در نحوه اجرای آن به لحاظ تئوری و عملی را از مهم ترین موضوعات این نشست عنوان کرد.

کد خبر 6085310

دیگر خبرها

  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • نقش مهم شبکه خانواده در حل بسیاری از مسائل جامعه
  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • جامعه باید نحوه ارتباط با گروه‌های ویژه را آموزش ببیند
  • وزیر علوم: استخدام هیئت علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای معنا ندارد
  • جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • نخستین نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • شیوه‌نامه صلاحیت علمی اساتید به صلاحیت علمی- حرفه‌ای تغییر کرد