Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-28@11:36:59 GMT

توافق تراکتور با چند ستاره لیگ برتری

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۱۴۱۷

باشگاه تراکتور زودتر از حد انتظار فعالیت خود در فصل نقل و انتقالات را آغاز کرده است و ظاهرا مسوولان این باشگاه تصمیم دارند تیمی قدرتمند را  روانه لیگ بیستم کنند.

باشگاه تراکتورسازی برای عقد قرارداد با چند ستاره لیگ برتری به توافق نهایی رسیده است.

به گزارش طرفداری، با وجود اینکه شایعاتی در مورد اینکه محمدرضا زنوزی تصمیم دارد باشگاه تراکتور را در پایان فصل واگذار کند مدتی است که به راه افتاده است، از این باشگاه خبر می رسد مالک متمول تراکتور قصد دارد تیمی قدرتمند را روانه مسابقات فصل بعد لیگ برتر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از تبریز خبر می رسد که باشگاه تراکتور با چند ستاره فوتبال ایران به توافق نهایی رسیده است و با پایان فصل عقد قرارداد آنها نهایی می شود.

در این به نظر می رسد زنوزی قصد دارد با بستن یک تیم کهکشانی بتواند برای اولین بار تراکتور را قهرمان لیگ برتر کند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۱۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تمرینات خاص‌ترین تیم لیگ برتر (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، سپاهان فشرده‌ترین برنامه ممکن را در شروع سال جدید تجربه می‌کند. آنها تنها نماینده فوتبال ایران بودند که توانستند جواز صعود از مرحله گروهی را کسب کنند و به دلیل دو دیدار رفت و برگشتی که قابل الهلال برگزار کردند، دو دیدار آنها در لیگ برتر مقابل تراکتور و ذوب‌آهن معوقه شد.

این دو دیدار معوقه سبب شده تا در کنار برنامه‌ریزی جام حذفی و همینطور لیگ برتر، سپاهان نسبت به تیم‌های دیگر دو بازی بیشتر برگزار کند و به همین دلیل از روز پانزدهم فروردین ماه تا دوم اردیبهشت ماه باید 6 دیدار دشوار را برگزار کند که تا حد زیادی تکلیف این تیم مدعی قهرمانی را مشخص خواهد کرد.

شاید به دلیل همین برنامه فشرده باشد که مورایس به شاگردانش یکی دو روز بیشتر از سایر تیم‌ها استراحت داد و آنها از روز دوشنبه تمرینات‌شان را در مجموعه باغ فردوس از سر گرفتند. در این تمرین که با حضور ژوزه مورایس برگزار شد، بازیکنان تمرین سبکی را پشت سر گذاشتند تا رفته رفته آماده تمرینات پرفشار روزهای آینده شوند.

سپاهان روز پانزدهم فروردین ماه در ورزشگاه یادگار امام باید به مصاف تراکتور برود.

دیگر خبرها

  • ذوب‌آهن راهی تهران می‌شود؛ فروردین سخت گاندوها در لیگ برتر
  • اقتصاد به سبک خمس
  • پیش به سوی نیمه‌نهایی با ۳۲ امتیاز دو ستاره ایرانی
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • پرسپولیس-سپاهان چند روز بعد از جنگ حذفی!
  • ساختمانی که تراکتور را اروپایی می‌کند!
  • افشای دیدار ضدبرجامی جان کری و سعودالفیصل در داخل هواپیما به روایت روحانی /چه کسانی ترامپ را برای خروج از برجام تشویق کردند؟
  • آغاز تمرینات خاص‌ترین تیم لیگ برتر (عکس)
  • ستاره‌های تراکتور در اولین جشن تولد سال
  • روحانی: ترامپ ۸ بار پیغام داد که با هم ملاقات کنیم