Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ۲۵ تیرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۲۰۵ کیلو تریاک در جهرم

فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۰۵ کیلو تریاک و دستگیری یک قاچاقچی در یکی از روستا‌های شهرستان جهرم خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی  افزود: مأموران انتظامی جهرم با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی مقداری تریاک در منزل خود در یکی از روستا‌های این شهرستان دپو کرده است که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از یک سواری پژو پارس که در حیاط منزل پارک بود، ۲۰۵ کیلو تریاک کشف و یک نفر قاچاقچی را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه ماموران نیروی انتظامی در راه مبارزه بی امان با قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر از جان مایه می‌گذارند، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از فعالیت سوداگران مرگ، گزارش آن را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

زمین خواری ۴ میلیاردی در شهرستان خنج کشف شد

فرمانده انتظامی خنج گفت: با همکاری ماموران پلیس، ۵۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع اراضی ملی در این شهرستان رفع تصرف شد.

سرهنگ کرامت کریمی با اعلام این خبر گفت: با کسب خبری از اداره منابع طبیعی این شهرستان مبنی بر تصرف اراضی ملی در روستای "چاه طلا"، موضوع به صورت وبژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: در بررسی‌های فنی کارآگاهان پلیس مشخص شد بخشی از اراضی ملی به مساحت ۵۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع به صورت غیر قانونی تصرف شده است.

سرهنگ کریمی با بیان اینکه ماموران به همراه نماینده منابع طبیعی موفق شدند زمین‌های مذکور را رفع تصرف کنند، گفت: کارشناسان ارزش آن زمین‌ها را ۴ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان خنج با بیان اینکه عامل زمین خواری شناسایی و دستگیر شد، خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف خودرو سانتافه سرقتی کمتر از ۲۴ ساعت در مرودشت

فرمانده انتظامی مرودشت از کشف یک سواری سانتافه سرقتی در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان اظهار داشت: ماموران انتظامی مرودشت با اقدامات فنی و تخصصی از عبور یک سواری سانتافه مسروقه در محور‌های مواصلاتی منتهی به این شهرستان مطلع شدند.

او گفت: ماموران سریعا به محور‌های مواصلاتی اعزام و خودرو مورد نظر را شناسایی و دستور ایست داده که راننده بدون توجه به دستورات پلیس با سرعت غیرمجاز اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت افزود: خودرو مورد نظر پس از هماهنگی با دیگر عوامل گشتی و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز متوقف و بلافاصله راننده دستگیر شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بررسی اولیه مشخص شد خودرو دارای سابقه سرقت از شهرستان شیراز می‌باشد، گفت: سارق برای سیر مراحل قانونی به مقر پلیس منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از رانندگان وسایل نقلیه درخواست کرد با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و همچنین مجهز کردن خودرو خود به تجهیزات ایمنی، زمینه آرامش و آسایش خود و دیگران را فراهم سازند و سارقان را ناکام بگذارند.

پارکینگ ایستگاه ۲۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف در بوانات

فرمانده انتظامی شهرستان بوانات از توقیف ۲۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

سرهنگ سید ابوالفضل مسعودی  گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، ترافیکی و برخورد با موتور سواران متخلف، توسط مأموران انتظامی شهرستان بوانات در ۲۴ ساعت گذشته اجرا شد.

او افزود: ماموران در اجرای این طرح، ۲۱ دستگاه موتورسیکلت را به علت تخلف از جمله نداشتن گواهینامه، کلاه ایمنی، فاقد مدارک و پلاک مخدوش توقیف و به پارکینگ انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوانات ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و موارد مشکوک، مراتب را در سریعترین زمان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

صلح و سازش ۶۲ درصدی پرونده‌های قضائی در ممسنی

فرمانده انتظامی ممسنی از صلح و سازش ۶۲ درصدی پرونده‌های قضائی، طی ۸ ماه گذشته با تلاش مشاوران انتظامی خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام در تشریح این خبر گفت: با تلاش دلسوزانه، مستمر و مجاهدانه واحد‌های مشاوره و مددکاری دوایر اجتماعی کلانتری‌ها، بیش از ۱۵۰ پرونده قضائی متشکله منجر به سازش شده است.

او با بیان اینکه طی ۸ ماه گذشته ۶۲ درصد از پرونده‌های ارجاعی به دوایر مشاوره کلانتری‌ها، به صلح و سازش منجر شده است، افزود: امروز ماموریت خطیر واحد‌های مشاوره نیروی انتظامی به عنوان نوک پیکان، مبارزه با انواع آسیب‌ها و جرایم به عنوان اولویتی مهم و راهبردی در دستور کار قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی گفت: امروز به برکت نظام اسلامی و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری "مد ظله العالی"، پلیس شرایط رو به رشد خود را در همه ابعاد و خصوصاً نیل به ویژگی‌های اخلاقی و مکتبی در تراز نظام اسلامی با سرعتی بالا می‌پیماید.

کشف ۸۲ کیلو تریاک در نی‌ریز

فرمانده انتظامی نی‌ریز از کشف ۸۲ کیلو تریاک در محور‌های منتهی به این شهرستان در بازرسی از ۲ دستگاه خودرو خبر داد.

سرهنگ سیدمحمد یوسفی گفت: مأموران انتظامی نی‌ریز حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی منتهی به این شهرستان، در یک عملیات ضربتی به ۲ دستگاه سواری سوزوکی و ۴۰۵ مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

او با بیان اینکه قاچاقچیان با رویت پلیس اقدام به فرار کردند، گفت: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران موفق شدند آن ۲ خودرو را در محور‌های خاکی متوقف کنند.

فرمانده انتظامی نی‌ریز با بیان اینکه در بازرسی از آن خودروها، ۸۲ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف شده است، گفت: در این خصوص یک قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر و یک نفر نیز با توجه به تاریکی هوا و کوهستانی بودن منطقه متواری شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، گقت: تلاش برای دستگیری قاچاقچی متواری ادامه دارد.

ناکامی سارقان با سرعت عمل پلیس نامحسوس

رئیس کلانتری "۲۳ گلدشت" شهرستان شیراز، گفت: با تلاش پلیس این یگان، ۳ سارق حرفه‌ای که قصد سرقت ازشهروندان داشتند دستگیر شدند.

سرهنگ داریوش توکلی بیان کرد: روز گذشته ۳ نفر در بلوار "معالی آباد" شهرستان شیراز با یک دستگاه سواری پراید با تهدید، قصد اخاذی و سرقت از شهروندان را داشتند توسط نیرو‌های گشت نامحسوس کلانتری ۲۳ گلدشت دستگیر شدند.

او افزود: سرنشینان خودرو پراید به محض رویت ماموران، متواری شدند که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با هوشیاری و تلاش مضاعف، در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

سرهنگ توکلی با بیان اینکه پس از استعلام از سامانه مشخص شد که خودرو پراید مسروقه می‌باشد، گفت: در بازرسی از آن خودرو یک عدد اسپری فلفلی غیر مجاز کشف شد.

رئیس کلانتری "۲۳ گلدشت" شهرستان شیراز با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی اولیه به ۵ فقره سرقت خودرو و قطعات آن اعتراف کردند، گفت: سارقان اقرار کردند که پس از سرقت خودرو در سطح شیراز، به وسیله آن اقدام به اخاذی و سرقت از شهروندان می‌کردیم.

این مقام انتظامی با بیان اینکه سارقان حرفه‌ای پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، از شهروندان خواست با سرلوحه قرار دادن هشدار‌های انتظامی و تماس با سامانه ۱۱۰ در راستای ارتقاء احساس امنیت، همیار همیشگی پلیس باشند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی مواد مخدر سرقت خودرو فرمانده انتظامی شهرستان سیر مراحل قانونی شهرستان شیراز کیلو تریاک دستگیر شد ۲۴ ساعت نی ریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۱۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی خوزستان گفت: بدنبال ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری از طریق خرید و فروش خودرو و کشیدن چک بلامحل در شهرستان آبادان تیم ویژه‌ای از اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

متهم با استفاده از شگرد‌های مختلف و دادن چک، اعتماد را جلب کرده و برای تحویل خودروی خارجی مقدار قابل توجهی پول دریافت کرده است.

ماموران پلیس با بهره‌برداری از بانک‌های اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و پلیسی هویت کلاهبردار در شهرستان آبادان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات کاملا غافلگیرانه آن را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری حدود ۶۵ میلیارد ریال برآورد می‌شود گفت: با تشکیل پرونده متهم به همراه مالباختگان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان