Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به ثبت نام ۵۳ هزار و ۵۵۶ دانش‌آموز در مدارس این ناحیه گفت: دانش آموزان ثبت نام برای سال تحصیلی جدید را از طریق سامانه سناد انجام داده اند.

او با اشاره به اینکه از این تعداد، ۳۷ هزار و ۹۳۱ نفر در دوره ابتدایی ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: ثبتا نام ۱۲ هزار و ۴۶۶ نفر در دوره اول متوسطه و ۲ هزار و ۴۲۵ دانش‌آموز در دوره دوم متوسطه از طریق سامانه سناد قطعی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیسی گمراوی اظهار داشت: بر این اساس تاکنون بیش ۷۵ درصد کل دانش‌آموزان از طریق سامانه سناد برای سال تحصیلی جدید ثبت‌نام کرده‌اند و روند ثبت نام همچنان ادامه دارد، البته لازم است والدین دانش‌آموزان را در نزدیکترین مدرسه محل سکونت خود ثبت نام کنند تا کمترین استفاده را از سرویس‌های مدارس به واسطه شرایط کرونا داشته باشند.

براساس این گزارش؛ «سناد» سامانه اینترنتی ثبت‌نام دانش‌آموزان مدارس بوده و تحت عنوان سامانه جامع دانش‌آموزی نیز مطرح می‌شود که دانش‌آموزان باید برای ثبت‌نام در سال تحصیلی جدید به این سامانه مراجعه کنند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ثبت نام دانش آموزان سامانه سناد دانش آموزان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۱۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۱۰۷ مدرسه کانکسی کرمانشاه تا مهرماه ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، مرزبان نظری با اشاره به اجرای طرح شهید پناهی در راستای حذف مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش‌آموز در استان، اظهار کرد: مهرماه امسال ۱۰۷ مدرسه کانکسی با بیش از ۱۰ دانش‌آموز در استان در قالب طرح شهید پناهی جمع‌آوری شده و مدارس نوساز جایگزین آنها خواهد شد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه افزود: امسال ۱۴۵ مدرسه کانکسی با بیش از ۱۰ نفر دانش‌آموز در استان داشتیم که با جایگزین شدن این ۱۰۷ مدرسه کانکسی با مدارس نوساز، تعداد مدارس کانکسی بالای ۱۰ نفر دانش آموز استان به ۳۸ مدرسه خواهد رسید.

وی با اشاره به اهتمام مجموعه نوسازی مدارس استان برای حذف مدارس کانکسی با بیش از ۱۰ دانش آموز در استان، تصریح کرد: در برنامه داریم در صورت تخصیص اعتبار تا آخر سال آینده بساط مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش‌آموز استان را جمع کنیم.

نظری یادآور شد: براساس طرح شهید پناهی قرار است در روستاهایی که از مدرسه کانکسی برای بیش از ۱۰ نفر دانش‌آموز استفاده می‌شود، یک واحد آموزشی مقاوم احداث شود

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه توانمندسازی ۲ هزار دانش‌آموز کارآفرین هنرستانی
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • مسابقات قرآنی دانش آموزان دلیجان
  • افزایش پذیرش مدارس سمپاد استان قزوین
  • بیش از ۳ هزار دانش‌آموز در طرح تربیتی سپاه شرکت کردند
  • ترمز ناگهانی اتوبوس ۶ دانش آموز را راهی بیمارستان کرد
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت
  • جمع‌آوری ۱۰۷ مدرسه کانکسی کرمانشاه تا مهرماه
  • جمع آوری ۱۰۷ مدرسه کانکسی کرمانشاه تا مهرماه ۱۴۰۳
  • چوب معلم گل نیست | تنبیه بدنی تا کی؟