Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز صبح (چهارشنبه) دارو بوسیچ، وکیل برانکو ایوانکوویچ در گفت‌وگو با خبرنگار ما، درباره مطالبات این مربی کروات از باشگاه پرسپولیس بیان کرد: کمیته انضباطی فیفا چهارشنبه هفته قبل به باشگاه پرسپولیس دستور داد که تمام بدهی به برانکو و دستیاراش را پرداخت کند و مدرک این پرداخت را در ۶ روز به این مرجع ارسال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیروز (سه شنبه) مهلت ۶ روزه به پایان رسیده و امروز (چهارشنبه) کمیته انضباطی فیفا مراحل ایجاد محرومیت را برای پرسپولیس آغاز می‌کند.

پس از صحبت‌های وکیل برانکو، رسول پناه (سرپرست باشگاه پرسپولیس)  بیان کرد: روز گذشته (سه شنبه) دادگاه CAS به ما نامه زد و درخواست کرد تا یکی، ۲ روز دیگر لایحه و مدارک خود را برای آن‌ها ارسال کنیم. موضوع پایان وقت پرسپولیس صحت ندارد و در حال حاضر پرونده در دادگاه CAS باز است.

پس از صحبت‌های رسول پناه، دارو بوسیچ، وکیل برانکو ایوانکوویچ جوابیه‌ای در اختیار باشگاه خبرنگاران جوان قرارداد که به شرح زیر است:

" فرصت برای ارسال پرونده به CAS بیش از یک ماه است که به پایان رسیده و باشگاه پرسپولیس به ما اعلام کرد که تجدید نظر کرده و به همین دلیل ما یک ماه بیشتر صبر کردیم، اما هیچ پاسخی از دادگاه CAS دریافت نکردیم و پرونده را برای کمیته انضباطی فیفا ارسال کردیم.

شاید پرسپولیس پرونده را در دادگاه CAS ثبت کرده باشد، اما اگر آن‌ها پول دادرسی را پرداخت نکرده باشند (که احتمال زیاد پرداخت نکرده اند)، دادگاه عالی ورزش پرونده رو بررسی نمی‌کند. CAS بدون پول هیچ کاری را انجام نخواهد داد.

در هر صورت، هفته گذشته با توجه به درخواست ما کمیته انضباطی فیفا به AFC، فدراسیون فوتبال و پرسپولیس اطلاع داده که اگر باشگاه مدرکی برای پرداخت پول تا دیروز ارائه نداده باشد، باید منتظر محرومیت بماند.

محرومیت از ۳ پنجره نقل و انتقالاتی یکی از محرومیت‌ها در انتظار باشگاه پرسپولیس است و باقی این محرومیت ها را می‌توانید در سایت فیفا بخوانید. "

بیشتر بخوانید

بررسی آخرین وضعیت پرسپولیس و استقلال در جلسه خصوصی سازی سرخابی‌ها

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ مهدی رسول پناه کمیته انضباطی فیفا باشگاه پرسپولیس وکیل برانکو دادگاه CAS

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۱۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز کمک ۱۳ میلیاردی فدراسیون به استقلال فاش شد

به گزارش "ورزش سه"، اصلی ترین پرونده ای که استقلال برای دریافت مجوز حرفه ای با آن سر و کله می زند، بحث مربوط به طلب باشگاه سانتاکلارا از آبی هاست که در جریان انتقال محمد محبی علیه این تیم صادر شده است.

استقلالی ها برای پرداخت این ۵۰۰ هزار یورو، طی هفته های اخیر با فیفا مکاتبه کردند که در این زمینه نیز علی خطیر شخصا راهی سوئیس شد تا از نزدیک بتواند مشکلات آبی ها در این پرونده را حل کند.

مدیران باشگاه استقلال در تلاش بودند تا ۳۰۰ هزار یورو از طلب خود در فیفا را به حساب سانتاکلارا واریز کنند که این موضوع مورد موافقت قرار گفت.

در روزهای اخیر خبری منتشر شد مبنی بر اینکه فدراسیون فوتبال ۲۰۰ هزار یورو باقیمانده را به باشگاه استقلال کمک مالی کرده تا ۵۰۰ هزار یورو سانتاکلارا به صورت کامل پرداخت شود که حالا جزئیات این موضوع مشخص شده است.

آنگونه که ایسنا به نقل از منابع موثق خود نوشته، فدراسیون فوتبال معادل ۲۰۰ هزار یورو از محل مطالبات دلاری خود نزد فیفا، به حساب باشگاه سانتاکلارا پرتغال پرداخت کرده تا به این ترتیب بخش باقیمانده از بدهی استقلال به این باشگاه پرتغالی تسویه شود.

در قبال این کار، باشگاه استقلال هم با ارسال نامه‌ای به AFC، از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواسته که معادل ۲۰۰ هزار یورو از محل مطالبات دلاری این باشگاه نزد AFC، به حساب فدراسیون فوتبال منتقل شود.

باشگاه استقلال معادل ۳۰۰ هزار یورو هم از فیفا بابت حضور بازیکنانش در جام‌جهانی طلبکار است و می‌خواهد با احتساب این پول و پرداختی ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال، بدهی خود به باشگاه سانتاکلارای پرتغال را بابت انتقال محمد محبی پرداخت کند.

دیگر خبرها

  • جوابیه مدیر تراکتوری به ادعای تند سپاهان!
  • جوابیه داور سابق به ادعای مدیر سپاهان!
  • راهکار استقلال برای حل بدهی به سانتاکلارا
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی فوتبال چین
  • وکیل خانواده مهران سماک: دادگاه نظامی یک قزوین هم حکم قتل عمد و مجازات قصاص را برای متهم پرونده صادر کرد
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی چین
  • حکم ممنوعیت رسانه‌ای برای ترامپ
  • حکم ممنوعیت رسانه‌ای برای ترامپ در پرونده پرداخت حق‌السکوت
  • راز کمک ۱۳ میلیاردی فدراسیون به استقلال فاش شد
  • خشم ترامپ از تعیین تاریخ جدید دادگاه پرداخت حق السکوت