Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، مجسمه یک معترض سیاه‌پوست با دستی مشت شده در هوا با مجسمه تاجر برده که ماه گذشته به دست معترضان ضد نژادپرستی در شهر بندری بریستول انگلیس به زیر کشیده شده بود، جایگزین شد.


این اعتراضات به دنبال قتل «جورج فلوید» شهروند سیاه‌پوست آمریکایی به دست پلیس سفید پوست این کشور در ۲۵ مه، آغاز شد و به کشورهای اروپایی بسط پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رویترز، در اعتراضات هفته‌های گذشته علیه نژادپرستی و خشونت پلیس در آمریکا و برخی کشورهای اروپایی بسیاری از نمادهای برده‌داری و نژادپرستی پایین کشیده شدند.

مجسمه «ادوارد کلستون» تاجری که توانسته بود در قرن ۱۷ ثروتی را از تجارت برده در غرب آفریقا به هم بزند، توسط معترضان به نژاد پرستی در شهر بریستول انگلیس ابتدا سرنگون و سپس به آب انداخته شد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۱۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای عجیب: یورگن کلینزمن، گزینه تراکتور!

به گزارش ورزش سه، این خبر عجیب در حالی از یورگن کلینزمن به عنوان گزینه جدید سرمربیگری تراکتور نام برده که مدعی شده هوشنگ نصیرزاده از روز گذشته مذاکرات خود را با این سرمربی مشهور المانی آغاز کرده است.

این در حالی است که مسئولان باشگاه تراکتور همچنان از «سرمربی پرافتخار داخلی» به عنوان گزینه نهایی خود نام برده و اعتقاد دارند که در صورت حل مشکلات وی، او سرمربی تراکتور خواهد شد.

با این وجود طرح نام یورگن کلینزمن باعث شده تا موجی از ‌واکنش‌ها در میان هواداران تراکتور به وجود بیاید که البته اغلب آنها استخدام این سرمربی را دور از انتظار و بعید می‌دانند.

نکته جالب اینکه  کلینزمن چندی پیش هدایت تیم کره را برعهده داشت و در جام ملتها با این تیم تا نیمه نهایی صعود کرد و از سمت خود برکنار شد

با این حال شاید او بزرگ‌ترین و مهم‌ترین نامی باشد که تاکنون برای نیمکت تراکتور مطرح شده و البته هنوز هیچکس در باشگاه تراکتور خبر مذاکره با او را تایید نمی‌کند و همه چیز در حد شایعه باقی مانده است.

دیگر خبرها

  • پلمب مطب غیر مجاز مداخله گر در زمینه پوست، مو و زیبایی در قم
  • غلیان جنبش ضداسراییل در دانشگاه های آمریکا
  • سخنگوی وزارت خارجه: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسرائیل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • کنعانی: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسراییل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • نقش آمریکا در نسل‌کشی اسراییل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • ادعای عجیب: یورگن کلینزمن، گزینه تراکتور!
  • اعتراضات ضداسرائیلی دانشگاه‌های برجسته آمریکا را فرا گرفت
  • (ویدئو) فیلمی عجیب از شورش مهاجران افغان در فرانسه؛ جسد دو افغان به آتش کشیده شد!
  • تظاهرات مردم پاریس علیه اسلام‌هراسی
  • برگزاری اعتراضات ضد اسرائیلی در برلین