Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» حدود ۱۰ نماینده مجلس شورای اسلامی که پیگیر طرح استیضاح رئیس جمهور و متقاعد کردن دیگر نمایندگان برای حمایت از این طرح بودند، از پیگیری این طرح منصرف شدند.

حجت الاسلام جواد نیک‌بین، نماینده مردم کاشمر و از طراحان طرح استیضاح رئیس جمهور گفت: با توجه به بیانات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به دولت برای رفع مشکلات، تصمیم گرفتیم به‌جای طرح استیضاح، طرح‌های اقتصادی را دنبال کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: نماینده

کلیدواژه: استیضاح حسن روحانی دولت مجلس طرح استیضاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۱۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، قرعه کشی مسابقات فیدر جهانی تنیس روی میز چک برگزار شد و سه نماینده پینگ پنگ ایران حریفان خود را شناختند.

ندا شهسواری، مهشید اشتری و نوید شمس سه نماینده ایرانی حاضر در رقابت‌ها که کار خود را در جدول حذفی مقدماتی از امروز آغاز خواهند کرد.

در نخستین بازی، ندا شهسواری دارنده رنکینگ ۳۹۴ دنیا با نیکولتا استفانوا دارنده رتبه ۲۳۷ دنیا از ایتالیا روبرو خواهد شد و در صورت پیروزی در گام دوم با آنا کودینا از آرژانتین دیدار خواهد شد.

شهسواری در مرحله  نخست امروز از ساعت ۱۱ به وقت تهران با حریف ایتالیایی خود روبرو خواهد شد.

مهشید اشتری دارنده رنکینگ ۳۴۸ دنیا یکشنبه از ساعت ۱۲ به وقت تهران با کهو از ژاپن که صاحب رنکینگ ۲۹۷ دنیا می‌باشد به رقابت خواهد پرداخت.

پینگ پنگ باز کشورمان در صورت پیروزی با سروینوز از قزاقستان که رتبه بندی ۱۸۵ دنیا را در اختیار دارد روبرو خواهد شد.

نوید شمس دیگر نماینده حاضر در این رقابت‌ها که صاحب رتبه ۲۱۲ جهان می‌باشد در دور اول با قرعه استراحت روبروست و پس از آن در اولین دیدار خود با مایکیتا زاوادا از اوکراین با رتبه بندی ۲۲۶ دنیا دیدار خواهد داشت.

مسابقات تنیس روی میز فیدر جهانی چک از ۲۶ تا ۲۹ فروردین به میزبانی شهر هاویروف چک در جریان است و ایران با دو نماینده در بخش بانوان و یک نماینده در بخش مردان در این رقابت ها حضور دارد. 

دیگر خبرها

  • ردپای مهاجران غیرقانونی در حوادث تروریستی کشور /نماینده چابهار: دلار ۶۵ هزار تومانی در شأن مردم ایران نیست
  • انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار
  • زلنسکی: وضعیت میدان نبرد اوکراین بدتر می‌شود
  • سمنان مقصد اولین سفر استانی رئیس جمهور در سال جدید
  • میز خدمت سفر رئیس جمهور به استان سمنان راه‌اندازی شد
  • تقدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران از شرکت بیمه دی
  • بخشی از ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت برطرف شد
  • نمایندگان مجلس: هنوز ⁧ایران⁩ را نشناخته‌اید، این تنها یک سیلی بود
  • نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • حمایت نمایندگان مجلس از «شلیک به قلب رژیم صهیونیستی»