Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجسمه یکی از معترضان ضد نژادپرستی با مشتی گره کرده، در جایگاه مجسمه تاجر برده در شهر بریستول انگلیس قرار گرفت. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، مجسمه یک معترض سیاه‌پوست با دستی مشت شده در هوا با مجسمه تاجر برده که ماه گذشته به دست معترضان ضد نژادپرستی در شهر بندری بریستول انگلیس به زیر کشیده شده بود، جایگزین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این اعتراضات به دنبال قتل «جورج فلوید» شهروند سیاه‌پوست آمریکایی به دست پلیس سفید پوست این کشور در ۲۵ مه، آغاز شد و به کشور‌های اروپایی بسط پیدا کرد. به گزارش رویترز، در اعتراضات هفته‌های گذشته علیه نژادپرستی و خشونت پلیس در آمریکا و برخی کشور‌های اروپایی بسیاری از نماد‌های برده‌داری و نژادپرستی پایین کشیده شدند.

مجسمه «ادوارد کلستون» تاجری که توانسته بود در قرن ۱۷ ثروتی را از تجارت برده در غرب آفریقا به هم بزند، توسط معترضان به نژاد پرستی در شهر بریستول انگلیس ابتدا سرنگون و سپس به آب انداخته شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قتل جورج فلوید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۱۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای عجیب: یورگن کلینزمن، گزینه تراکتور!

به گزارش ورزش سه، این خبر عجیب در حالی از یورگن کلینزمن به عنوان گزینه جدید سرمربیگری تراکتور نام برده که مدعی شده هوشنگ نصیرزاده از روز گذشته مذاکرات خود را با این سرمربی مشهور المانی آغاز کرده است.

این در حالی است که مسئولان باشگاه تراکتور همچنان از «سرمربی پرافتخار داخلی» به عنوان گزینه نهایی خود نام برده و اعتقاد دارند که در صورت حل مشکلات وی، او سرمربی تراکتور خواهد شد.

با این وجود طرح نام یورگن کلینزمن باعث شده تا موجی از ‌واکنش‌ها در میان هواداران تراکتور به وجود بیاید که البته اغلب آنها استخدام این سرمربی را دور از انتظار و بعید می‌دانند.

نکته جالب اینکه  کلینزمن چندی پیش هدایت تیم کره را برعهده داشت و در جام ملتها با این تیم تا نیمه نهایی صعود کرد و از سمت خود برکنار شد

با این حال شاید او بزرگ‌ترین و مهم‌ترین نامی باشد که تاکنون برای نیمکت تراکتور مطرح شده و البته هنوز هیچکس در باشگاه تراکتور خبر مذاکره با او را تایید نمی‌کند و همه چیز در حد شایعه باقی مانده است.

دیگر خبرها

  • بازار سیاه مهاجرت با ویزای جعلی
  • دستان قاچاقچی گردو در پوست گردو
  • کنعانی: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسراییل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • دانشگاه‌های آمریکا در تسخیر معترضان به جنایات اسرائیل
  • ادعای عجیب: یورگن کلینزمن، گزینه تراکتور!
  • بهترین نوع زیتون از نظر طب سنتی | طبع زیتون گرم است یا سرد ؟ ؛ هر آنچه درباره زیتون باید بدانید
  • کشف هزار و ۷۶۰ عدد سکه فلزی تاریخی از منزل یک روستایی در مراغه
  • محاصره شرکت صهیونیستی البیت در انگلیس توسط معترضان
  • تظاهرات مردم پاریس علیه اسلام‌هراسی
  • اصل پیشگیری از تکرار جرم در صدور احکام جایگزین حبس لحاظ شود