Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: مهرداد قریب معاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی در نشست دیده بان با موضوع متناسب سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی که در موسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: در سال ۹۸ افراد دارای ۳۵ سال سابقه حداقل بگیر یک میلیون و ۶۷۰ هزار تومان دریافتی داشتند که با طرح متناسب سازی به ۳ میلیون تومان می‌رسد و این به معنی این است که حقوقشان ۸۰ درصد افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش باشگاه خبرنگاران، قریب با اشاره به اینکه حقوق افراد با ۳۰ سال سابقه با افزایش ۶۸ درصدی به ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان می‌رسد، افزود: همچنین حقوق افراد با ۲۵ سال سابقه و حداقل بگیر با افزایش ۵۰ درصدی به ۲ میلیون و ۴۹۱ هزار تومان می‌رسد و حقوق افراد با ۲۰ سال سابقه با رشد ۲۵ درصدی به ۲میلیون و ۴۲۱ هزار خواهد رسید.

وی با بیان اینکه حقوق افراد با ۱۵ سال سابقه با افزایش ۲۴ درصدی به ۲ میلیون و ۳۴۸ هزار تومان و حقوق افراد با ۱۰ سال سابقه و حداقل بگیر با افزایش ۴۱ درصدی به ۲میلیون و ۳۴۳ هزار تومان می‌رسد، ادامه داد: حقوق افراد با کمتر از ۲۰ سال سابقه ۸۳۴ هزار تومان بوده که رشد ۵۰ درصدی خواهد داشت و حقوق افراد با ۱۰ سال سابقه ۵۰ درصد افزایش خواهد رسید. شیوه‌ای که به اجرا درآمد با عنوان متناسب سازی بر اساس سنوات و میزان پرداخت حق بیمه و حقوق سال بازنشستگی محاسبه شده است.
انجام بیش از ۷۰ مکاتبه برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان

همچنین روزبه کردونی رئیس موسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی در ادامه این نشست، بیان کرد: سیر مکاتبات برای اجرای طرح متناسب سازی حقوق بازنشستگان که از ۲۶ تیر ۹۸ شروع می‌شود بالغ بر ۷۰ مکاتبه و مذاکره است که با مقامات مختلف انجام شده است.

رئیس موسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی اضافه کرد: سطح بالایی از پیگیری برای تحقق این امر صورت گرفته است و امروز با خوشحالی این امر را شاهد هستیم. در این جلسه از شرکای اجتماعی و پژوهشگران و صاحبنظران دعوت کرده‌ایم تا نظرات خود را پیرامون این طرح بیان کنند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: حقوق صراط تأمین اجتماعی حقوق افراد تومان می رسد متناسب سازی هزار تومان سال سابقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۱۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان واریز افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین سید مرتضی حسینی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی از اعمال افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در اردیبهشت‌ماه سال جاری خبر داد.

تسنیم نوشت: وی گفت:به مانند گذشته پرداخت‌های جدید حقوق بازنشستگان به اضافه مابه التفاوت فروردین ماه، از اردیبهشت امسال اعمال خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی درباره تکمیلی درمان بازنشستگان تامین اجتماعی افزود: سطح خدمات بیمه تکمیلی بازنشستگان در سال جدید افزایش یافته و نیمی از هزینه‌های بیمه تکمیلی افراد را سازمان تامین اجتماعی پرداخت خواهد کرد.

حسینی تصریح کرد: در این راستا ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در سال جدید تعیین شده است.

کد خبر 840859 برچسب‌ها خبر مهم حقوق و دستمزد بازنشستگان تامین اجتماعی

دیگر خبرها

  • خبر خوش وزرات کار به بازنشستگان تامین اجتماعی
  • مرتضوی: افزایش حقوق بازنشستگان در فروردین اعمال می‌شود +فیلم
  • افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت اعمال می‌شود
  • اعلام زمان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • تاریخ اعمال افزایش حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • زمان واریز افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ مشخص شد
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چه زمانی پرداخت می‌شود؟
  • زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چه زمانی پرداخت می‌شود؟
  • حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چه زمانی افزایش پیدا می‌کند؟