Web Analytics Made Easy - Statcounter

مستند "سردار صلح" با موضوع زندگی شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در ۴۰ قسمت تولید و رونمایی شد؛ این مستند تلویزیونی از مردادماه روی آنتن می‌رود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مستند "سردار صلح" با حضور مصطفی موسوی مدیر دفتر نمایندگی صداوسیما در عراق و تهیه‌کننده این مستند و علی فهیم‌دانش مشاور رئیس سازمان صداوسیما و مدیرکل امور بین‌الملل در ساختمان جلسات امور‌ بین‌الملل رسانه‌ملی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مستند در دو بخش نگاهی به شخصیت و زندگی سردار سلیمانی و بخشی دیگر به خاطره‌‌هایی که افراد از ایشان دارند، می‌پردازد. این مستند تا سالروز شهادت سردار سلیمانی هفته‌ای یک قسمت که هنوز شبکه آن مشخص نشده، روی آنتن می‌رود. به گفته تهیه‌کننده مستند "سردار اصلح" تاریخ شفاهی درباره مکتب "حاج قاسم" است که به زبان‌های انگلیسی، اردو و عربی ترجمه شده و قرار است به چند زبان هم ترجمه شود. 

موسوی گفته که ساخت این مستند علاوه بر تبیین گفتمان مقاومت، تصویر صحیحی از حاج قاسم را نشان خواهد داد. 

این مستند 40 قسمتی تا سالگرد سردار سلیمانی 20 قسمت آن پخش خواهد شد که زمان پخش هنوز قطعی نشده اما از اوایل مردادماه روی آنتن خواهد رفت. 

حرف‌های مهمی از دلِ سرزمینی ناشناخته/ "بوم‌گرد" ایرانی بودن را یادِ تلویزیون می‌اندازد"دست‌خط خدا" از کجا آمد؟/ کار راهبردی تلویزیون برای حجاب و عفاف + فیلم

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تلویزیون مستند شهید سپهبد قاسم سلیمانی بیشتر بخوانید... مسئولیت نمایش‌ خانگی به کدام بخش از صداوسیما محول می‌شود؟

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تلویزیون مستند شهید سپهبد قاسم سلیمانی شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران رسانه ملی تلویزیون مستند شهید سپهبد قاسم سلیمانی حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۱۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نون خ ۵ به زودی تمام می‌شود!

به گزارش همشهری آنلاین، ‌ «نون خ ۵» از پانزدهم فروردین هر شب ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود. این سریال در ۲۴ قسمت ساخته شده و تا ۹ اردیبهشت ماه پخش آن ادامه دارد. فصل پنجم سریال «نون. خ» به دنبال موفقیت چهار فصل قبلی به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی و با فیلمنامه‌ای نوشته امیر وفایی ساخته شده است.

سعید آقا خانی، حمیدرضا آذرنگ، سیروس میمنت، کاظم نوربخش، هدیه بازوند، ندا قاسمی، پاشا جمالی، ماشاءالله وروایی، صهبا شرافتی، مجید یاسر، سیدحسین موسوی، رضا رشیدی، سیروس سپهری، مهرنوش طوسی، افشین ملکی، علی اخوان، ماهرخ یخچال، پروانه لطفی، ساناز سماواتی، نارین ایوبی، نسرین مرادی، هدی استواری، اتنا مهیاری، سوژین حسن پور رضا خداداد بیگی و ... بازیگران سریال هستند.

«نون خ ۱» نوروز ۹۸، «نون خ ۲» اواخر فروردین ۹۹ و «نون خ ۳» نوروز ۱۴۰۰ از شبکه اول روی آنتن رفته‌اند. این مجموعه جزو سریال‌های موفق تلویزیون در فضای طنز و کمدی است و فصل چهارم آن در نوروز سال گذشته نیز با استقبال روبرو شد.

نون خ مخفف نام نقش اصلی این سریال، نورالدین خانزاده است.

هدیه جنجالی سلمان برای شیرین در نون خ | ببینید

کد خبر 844186 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • کتانی قرمز ژیلا صادقی صداوسیما را به هم ریخت
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد
  • روسیه: وقتی آمریکا قاسم سلیمانی را هدف قرار داد گفتیم امنیت منطقه به خطر می‌افتد
  • جان فدای ایران، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی + فیلم
  • پایان سریال نون خ ۵ چه می‌شود؟
  • نون خ ۵ به زودی تمام می‌شود!
  • «نون.خ ۵» تا چه زمانی پخش می‌شود؟
  • (ویدئو) حال و هوای گلزار شهدای کرمان مزار حاج قاسم سلیمانی همزمان با حمله ایران به اسرائیل
  • ببینید | واکنش مردم در مزار شهید حاج قاسم سلیمانی بعد از حمله سپاه به اسرائیل