Web Analytics Made Easy - Statcounter

امید صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به تشکیل کارگروه تخصصی اشتغال و رونق اقتصادی در این شهرستان گفت: افزایش فرصت‌های شغلی و شناسایی سرمایه گذاران امری الزامی است و باید در دستورکار قرار گیرد.

او شناسایی ظرفیت‌های اقتصادی و اشتغال، رفع موانع اقتصادی، استفاده از تهمه ظرفیت‌های شهرستان شادگان در حوزه اقتصادی و اشتغال را از مهمترین اهداف تشکیل این کارگروه عنوان کرد و افزود: نامگذاری سال‌های اخیر از سوی مقام معظم رهبری با عناوین اقتصادی و تولیدی اهمیت اشتغالزایی را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته صبری پور، کارگروه تخصصی اشتغال و رونق اقتصادی با حضور محسن ناصری نژاد مسئول دفتر نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، ناصری رئیس اداره صمت و صباحی مقدم رئیس شهرک‌های صنعتی شهرستان با هدف تعیین اعضای کارگروه و چگونگی پیگیری مصوبات درمحل فرمانداری برگزار شد

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال پایدار اشتغال جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۱۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سهراب فیض‌زاده ­رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی در مصاحبه با خبرنگار چاراویماق از آمادگی واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران خبر داد.

گفتنی است؛ شهرستان چاراویماق با دارا بودن وسعت زیاد و ظرفیت مناسب برای سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف، به علت نبود کارخانجات متناسب، تولیدات بخش‌های کشاورزی و معادن، بصورت خام، فرآوری و باعث مهاجرت مردم می شود؛ در این میان، شهرک صنعتی چاراویماق یکی از زیر ساخت‌های مناسب برای جذب سرمایه گذار و توسعه و آبادانی این شهرستان که با توجه به قرارگرفتن درجوار آزاد راه پیامبر اعظم(ص)، هم برای سرمایه گذاری و هم در حوزه اشتغال‌زایی، کمک بزرگی برای جوانان جویای کار می کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توانمندسازی محلات شهر صرفا ایجاد اشتغال نیست
  • ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی مشاغل خانگی در خراسان‌شمالی
  • واگذاری واحد‌های شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • ایجاد چهار هزار و ۲۳۵ فرصت شغلی ویژه نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • دسترسی آسان سرمایه‌گذاران خارجی به خدمات فراجایی در قم
  • تاثیر دامیننس بیت کوین بر بازار تتر
  • افزایش ۴۸ درصدی ایجاد اشتغال با راه اندازی تعاونی‌های جدید
  • هدفگذاری برای ایجاد ۶۰ تعاونی با ۱۶۰۰ فرصت شغلی طی امسال