Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@01:06:46 GMT

گل محمدی: هیچوقت حرفی از استعفا در پرسپولیس نزدم

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۱۶۷۲

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که در مورد کناره‌گیری از سمت خود حرفی نزده است و حضور در جمع سرخپوشان را برای خود افتخاری بزرگ دانست.

به گزارش تابناک ورزشی، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر اظهار داشت: هر بازی که می‌گذرد و به انتهای لیگ نزدیک می‌شویم، حساسیت بازی‌ها بیشتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می‌کنم با شرایطی هم که فولاد دارد هر دو تیم در این بازی برای گرفتن سه امتیاز انگیزه زیادی دارند.

وی افزود: فکر می‌کنم بازی سختی هم برای دو تیم باشد، فولاد تیم باکیفیتی است که از سرعت برخودار است. فکر می‌کنم بازی زیبایی را هم شاهد خواهیم بود و ان‌شاءالله بتوانیم از امتیاز میزبانی‌مان استفاده کنیم و به سه امتیاز برسیم. ما دوست داریم زودتر به قهرمانی لیگ برسیم، هر چند هواداران کنارمان نیستند و از نعمت حضور آنها بی‌بهره هستیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد وضعیت مصدومان این تیم نیز گفت: امیری، عالیشاه و نادری یکی دو روزی است تمرینات‌شان را شروع کرده‌اند و هنوز به آمادگی صد درصد نرسیده‌اند، ولی به تمرینات گروهی اضافه شدند.

گل‌محمدی در مورد اینکه هفته گذشته با کمبود نفرات در دیدار با ماشین‌سازی مواجه بود، بیان کرد: ما به خاطر مصدومیت، پنج شش بازیکن‌مان را در اختیار نداشتیم و اوساگونا هم که هنوز نتوانسته است به ایران بازگردد. کمال کامیابی‌نیا هم محروم بود. در مجموع هفت هشت بازیکن‌مان را نداشتیم و جوانان‌مان را به تبریز بردیم که خدا را شکر پیروز هم شدیم.

وی در واکنش به سؤالی درباره تهدیدش به استعفا و اینکه چقدر این تهدید جدی است، توضیح داد: من اصلاً اسم استعفا را در مصاحبه نیاوردم، این برداشتی بود که مصاحبه‌کننده از حرف‌های من داشت. متأسفانه تماس گرفتم تا این خبر حذف شود که فکر می‌کنم این اتفاق هم افتاد. من اصلاً صحبت از استعفا نکردم. کار کردن در این تیم افتخار بزرگی است و من اصلاً حرفی از استعفا نزدم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه کالدرون گفته است هر مربی می‌تواند با این بازیکنان پرسپولیس قهرمان شود، گفت: در اینکه ما بازیکنان خوبی داریم، شکی نیست. این بازیکنان قهرمان تربیت شدند و پیروزی در وجودشان است. ما هم حالا یک سهم کوچکی این وسط داشتیم. در هر صورت برای صحبت‌های کالدرون ارزش قائلم و نمی‌توانم در مورد صحبت‌های او نظر بدهم. هر مربی ممکن است ایده‌های خودش را داشته باشد. بازیکنان اصلی‌ترین فاکتور باشگاه هستند که می‌جنگند و بدون شک ما بازیکنان خوبی داریم.

گل‌محمدی در مورد شانس قهرمانی زودهنگام تیم پرسپولیس نیز بیان کرد: همه چیز بستگی به نتایج خودمان دارد. فکر می‌کنم با شرایطی که در جدول داریم اگر در دو بازی پیروز شویم قهرمانی‌مان مسجل خواهد شد. ما اگر فولاد و نساجی را ببریم قطعاً قهرمان می‌شویم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سند همکاری 25 ساله ایران و چین سوال از رئیس جمهور عیسی جعفری رضا عسگری گل محمدی پرسپولیس تابناک ورزشی سند همکاری 25 ساله ایران و چین سوال از رئیس جمهور عیسی جعفری رضا عسگری فکر می کنم گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۱۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!

به گزارش ورزش سه، دیدار تیم های استقلال ملاثانی و سپاهان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی برگزار خواهد شد و این موضوع به چالشی جدی برای تیم سپاهان تبدیل خواهد شد.

با توجه به هفته های حساس پایانی لیگ برتر، فشردگی مسابقات و مصدومیت های پرشماری که در هفته های پایانی گریبان بازیکنان را می‌گیرد بازی جام حذفی مقابل تیم لیگ یکی که با انگیزه های زیادی وارد می‌شوند و جنگنده ظاهر خواهند شد ریسک بزرگی برای سپاهانی خواهد بود که ستاره‌های مصدوم زیادی روی دست این تیم باقی مانده است!

سپاهان در حال حاضر با توجه به مصدومیت دانشگر دو مدافع میانی دارد که اگر آنها دچار آسیب دیدگی شوند کار سختی برای بازی با پرسپولیس خواهد داشت، پیام نیازمند برای حضور درون دروازه مقابل پرسپولیس نیاز دارد تا در شرایط مسابقه قرار بگیرد و بازگشت او به میادین با حضور در این مسابقه همراه با ریسک خواهد بود!

شهریار مغانلو و رضا اسدی دو بازیکن بدون جانشین سپاهان هستند که حضور آنها در این مسابقه می‌تواند آینده این تیم را به خطر بیندازد و بازی مهم با پرسپولیس را تبدیل به یک چالش بزرگ کند.

باید دید ژوزه مورایس سرمربی سپاهان در این مسابقه از ترکیب اصلی استفاده خواهد کرد یا از بازیکنان آکادمی و نفراتی که کمتر به میدان رفته‌اند در ترکیب اصلی استفاده خواهد کرد.

سپاهان 4 روز بعد از برگزاری بازی با ملاثانی که به میزبانی مسجدسلیمان برگزار می‌شود باید در دیداری حساس در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس به میدان برود.

دیگر خبرها

  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • اورونوف در فیفادی چشم پرسپولیس را گرفت
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • دفاعیه اوسمار در مورد صحنه اخراج جنجالی
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • اوسمار ویرا: هیچوقت فکر نمی‌کردم تیمی از ایران من را بخواهد؛ با نظر مستقیم گل‌محمدی به پرسپولیس آمدم / فیلم
  • اوسمار خوب، اما در مورد این بازیکن حرفی نداری؟
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است
  • پرسپولیس باید طلسم این تیم را بشکند | همه در مورد رفتن گل محمدی اشتباه می کردند