Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،در پی اجرای حکم اعدام دو تن از محکومان، بمب گذاری سال ۸۹  به دیدار یکی از خانواده های  شهید این حادثه  رفتیم.

قرنی محمدی پدر معصومه محمدی یکی از شهدای  حادثه تروریستی سال ۸۹ در مهاباد است.

او با بیان اینکه عوامل شهادت ۱۲ هموطن کرد و آذری‌زبان به سزای اعمال‌شان رسیدند، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: اعدام این عوامل گروهک‌های تروریستی می‌تواند درس عبرتی برای دشمنان این مرز و بوم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پدر شهید همچنین به کشتن کودکان و زنان در این حادثه تروریستی اشاره کرد و گفت: سال ۸۹ یک فاجعه انسانی روی داد، هیچ چیز غیر انسانی‌تر از کشتن زنان، کودکان و مردم بی دفاع نیست.

انفجار بمب صوتی در مهاباد در ۳۱ شهریور ۱۳۸۹ باعث کشته شدن ۱۲ نفر و زخمی شدن ۴۰ نفر شد. این بمب‌گذاری در جریان مراسم رژه سالگرد جنگ ایران و عراق و در جایگاه زنان اتفاق افتاد، شبکه بمبگذاری در سال ۱۳۹۲ منهدم شد و  دو تن از عوامل اصلی بمب‌گذاری سال ۸۹ ،  در ۲۴ تیر ۹۹  که حکم اعدام آن‌ها پس از طی تمامی مراحل قانونی تایید شده بود، به سزای عملشان رسیدند.

بیشتر بخوانید

عوامل شهادت ۱۲ هموطن کرد و آذری‌زبان به سزای اعمال‌شان رسیدند / عاملان اصلی بمب‌گذاری سال ۸۹ مهاباد اعدام شدند‌

ماجرای بمب‌گذاری سال ۸۹ در مهاباد/ گروه تروریستی کومله چگونه از نیروهای امنیتی ایران رودست خورد؟

اکثر قربانیان این حادثه  را فرزندان و همسران افراد عادی عضو ارتش مهاباد و عشایر منگور تشکیل می‌دادند.

انتهای پیام/ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انهدام باند تروریستی گروهک تروریستی بمب گذاری سال ۸۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۱۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان در این همایش آقای توسلی مدیر کل حقوقی و معاضدت قضایی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از تجمیع قوانین ایثارگری در برنامه هفتم توسعه ، بازنگری ایین نامه کمک معیشتی ، بازنگری تسهیلات مسکن ایثارگری و افزایش سقف آن خبر داد.
آقای ایرانمنش مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هم گفت تاکنون پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان نهایی شده است .

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • طوفان‌الاقصی|شهادت ۵ کودک در حمله رژیم صهیونیستی به آوارگان غزه/ بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
  • دریافت مجوز استخدام ۳۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران
  •  پیام سردار قاآنی به اسماعیل هنیه
  • سردار قاآنی شهادت شماری از فرزندان و نوه‌های اسماعیل هنیه را تسلیت گفت
  • سردار قاآنی پیام صادر کرد +جزئیات مهم
  • پیام تسلیت سردار قاآنی به هنیه
  • نماهنگی به مناسبت شهادت فرزندان اسماعیل هنیه
  • ارتباط عوامل حمله تروریستی در مسکو با اوکراین مشخص شد
  • برگزاری مراسم شهدای امنیت در یزد