Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@21:11:42 GMT

آخرین خبرها از سریال سیامک انصاری و جواد رضویان

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۱۷۱۷

تاکنون ۲۰ درصد از تصویربرداری سریال «صفر بیست و یک» به کارگردانی سیامک انصاری و جواد رضویان و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی انجام شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سریال، مهدی فرجی ـ تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی صفر بیست و یک ـ با اشاره به اینکه حدود ۲۰ درصد از این مجموعه تصویربرداری شده است، گفت: به دنبال افزایش دوباره ویروس کرونا ما نیز بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی تاکید و الزام کردیم به جز زمان تصویربرداری و وقتی که بازیگران جلوی دوربین هستند باید در همه شرایط همه عوامل از ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین همزمان با تصویربرداری سریال «صفر بیست»، یک لوگوی این سریال توسط مهدی صادقی طراحی و رونمایی شد.

عوامل مجموعه تلویزیونی صفر بیست و یک عبارتند از :

نویسندگان فیلمنامه: شبنم وثوقی و هدی ایزدی، کارگردانان: سیامک انصاری، سید جواد رضویان، مدیر تصویر برداری: بهنام کریمی، مدیر تولید: علیرضا بیات، مدیر صدابرداری: بابک اخوان، مدیر برنامه‌ریزی: امیر رونقی، طراح چهره‌پردازی: میشا جودت، تدوین: سیامک مهماندوست، آهنگساز: بهرام دهقانیار، طراح صحنه: امیر زاغری، طراح لباس: زهرا صمدی، مدیر تدارکات: جواد قاسمی، منشی صحنه: مهدیه درگاهی‌نژاد، عکاس: امید مسعودفر، مدیر روابط عمومی: علی زادمهر، تبلیغات و فضای مجازی: شیدا محمدیان، تهیه‌کننده: مهدی فرجی.

بازیگران: سیامک انصاری، سید جواد رضویان، امیرحسین رستمی، سروش جمشیدی، رویا میر علمی، نگار عابدی، آزیتا ترکاشوند، مریم شیرازی، افشین آقایی، پادینا کیانی، بازیگر نقش کودک: مهبد بیور.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سریال صفر بیست و یک سیامک انصاری جواد رضویان صفر بیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۱۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش پیمان یوسفی به بازنشستگی جواد خیابانی + فیلم

پیمان یوسفی در برنامه تلویزیونی به بازنشستگی آقای جواد خیابانی اشاره کرد و گفت: تا زمانی که مردم شما را بخواهند و صدای شما را دوست داشته باشند، باید باشید. صدای تو برای همه ما ماندگار است. بازنشستگی چه معنایی دارد!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • مراسم معنوی احیاء شب‌های قدر در دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • روایت ویژه از گفت‌وگوی چند دقیقه‌ای یک شاعر با رهبر انقلاب
  • (تصویر) بازیگر پیکی بلایندرز مهدی قائدی را غافلگیر کرد
  • (عکس) تصویری تازه از جواد عزتی در پشت‌صحنه زخم کاری ۳
  • هشدارهای بدون تعارف مجید انصاری /در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم /در گزینش‌های اداری و استخدام زندگی را بر خیلی‌ها دشوار کرده‌اند
  • مجید انصاری: کشور ما توان بزرگی دارد؛ چرا باید شرایط طوری باشد که نخبگان ما به فکر مهاجرت باشند؟/ تریبون‌های نماز جمعه به دنبال دامن زدن به خشم و کینه نباشند/ سه انتخابات اخیر نشان داد که ما در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم
  • واکنش پیمان یوسفی به بازنشستگی جواد خیابانی + فیلم
  • افزون بر سه هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری میامی در استان سمنان بازدید کردند
  • سکانس‌هایی از فیلم مشت
  • از تکذیب مهاجرت جواد قارایی تا تغییر ساختار «سیما فیلم»