Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از ایسنا، در بخشی از این تحلیل آمده است «همواره ترامپ طوری از برجام سخن می گوید که انگار این توافق، قرارداد خرید و فروش یا اجاره مسکن است.

ترامپ از برجام خارج شد و  نتوانست در طول  دوران  ریاست جمهوری خود به خواب و خیال طلایی مذاکره مستقیم با ایران دست یابد. او حتی نتوانست به زعم خود به یک توافق بهتری نسبت به برجام، با ایران برسد و در این راه ناکام ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

براساس این گزارش تحلیل این خبرگزاری در دیگر رسانه‌های اسپانیا مانند روزنامه های لاوانگواردیا، آ ب ث و ال اسپانیول نیز بازتاب داشته است.

کد خبر 531300 برچسب‌ها هسته‌ای - برجام آمریکا - دونالد ترامپ

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: هسته ای برجام آمریکا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۱۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگاران ضمن اشاره به برخی ادعا‌ها درخصوص مذاکرات مستقیم نمایندگان ایران و آمریکا گفت: هیچ مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست و تبادل پیام‌ها صرفا در چهارچوب تعریف شده در جریان می‌باشد.

به گزارش ایرنا، وی تاکید کرد: مذاکرات رفع تحریم با کشور‌های عضو برجام توسط علی باقری کنی به عنوان مذاکره کننده ارشد هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران دنبال می‌شود.

اخیرا برخی رسانه‌ها با انتشار اخباری نادرست مدعی مذاکره مستقیم مقامات کشورمان با طرف آمریکایی و برخی تغییرات در سازوکار‌های مذاکراتی شدند.

دیگر خبرها

  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم
  • مذاکره مستقیم ایران و آمریکا صحت دارد؟
  • مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست
  • ظریف: ترامپ از من چند بار دعوت به مذاکره کرد، ولی ما اجازه نداشتیم/ آمریکایی‌ها هم در برجام علاقمند به سرمایه‌گذاری در ایران بودند
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف: ترامپ برای مذاکره از من دعوت کرد
  • خواب «فرهنگ» و مسوولان بی‌خیال/ تشییع «اخلاق» در فوتبال ایران!
  • افشاگری ظریف از دعوت ترامپ برای مذاکره + جزئیات