Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمعیت هلال‌احمر بادرود از تصادف زنجیره‌ای 4 خودرو در اتوبان نطنز کاشان با یک کشته و هفت زخمی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، علی کفاشی در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: در ساعت ۵ و ۱۲ دقیقه صبح امروز خبر تصادف زنجیره‌ای سه خودرو در کیلومتر ۲۵ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای بادرود واصل و بلافاصله مأموران به صحنه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمعیت هلال‌احمر بادرود افزود: حادثه مربوط به برخورد یک دستگاه کامیون با سه دستگاه خودرو سواری حامل اتباع یکی از کشورهای همسایه اتفاق افتاده بود که جمعه هفت نفر مصدوم و یک مرد نیز جان خود را از دست‌ داده بود.

وی با بیان اینکه ۴ مصدوم به‌ صورت سرپایی درمان شدند افزود: سه مصدوم حادثه نیز به بیمارستان‌های نطنز، بادرود و کاشان اعزام شدند. به گفته کفاشی علت حادثه در دست بررسی است.

 

انتهای پیام/۶۳۰۲۵/ص۱۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: تصادف کاشان خودرو رسانه نطنز بادرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۱۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری‌های استان اصفهان اولویت طرح‌ها را مشخص کنند

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان ضمن اشاره به غنیمت شمردن فرصت خدمت به مردم گفت: شهرداری‌های استان اصفهان اولویت طرح‌ها را مشخص کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نطنز، محمدمهدی فردوسی بعد از ظهر امروز در آیین معارفه شهردار جدید بادرود در مجتمع فرهنگ و هنر بادرود با تقدیر از زحمات تمامی شهرداران شهرهای استان اصفهان، خطاب به شهردار جدید بادرود اظهار داشت: در مدت 15 ماه باقی‌مانده از عمر شورا باید تمام هم و غم شما خدمات‌رسانی شایسته به مردم باشد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان با بیان اینکه شهرداری‌ها باید اولویت‌بندی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و خدماتی را در این مدت کوتاه باقی مانده لحاظ کنند، افزود: تکمیل پروژه‌های شاخص نیمه‌تمام و اجرای طرح‌هایی که مورد مطالبه مردم است، در چرخه خدمت‌رسانی ضرورت دارد و این طرح‌ها در اولویت‌های بودجه قرار گرفته است و مدیران شهری باید تمرکز خود را در این حوزه‌ها قرار دهند.

فردوسی در این مراسم شهر بادرود را به لحاظ مذهبی زیارتی و وجود آستان مقدس آقاعلی عباس و شاهزاده محمد(ع) و حضور زائران و مجاوران و گردشگران مذهبی حائز اهمیت دانست و گفت: مدیران شهری باید بدون مسامحه خدمت‌رسانی به مردم را در اولویت کاری خود قرار دهند.

وی ضمن اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد شهرستان نطنز و وجود مراکز حساس در این منطقه تاکید کرد: شهرستان نطنز با وجود سایت هسته‌ای شهید احمدی روشن در دنیا شناخته شده است و می‌طلبد که همه با تلاش و همت وافر برای رفع دغدغه‌های مردم کار کنند.

شهرداری کاشان 1200 میلیارد تومان پروژه فعال دارد

به گزارش تسنیم؛ آیین معارفه شهردار جدید بادرود با حضور محمدمهدی فردوسی مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان، امام جمعه بادرود، فرماندار نطنز و سایر مسئولان شهرستان نطنز و بادرود در مجتمع فرهنگ این شهر برگزار شد و در این مراسم از زحمات علی رجبی شهردار پیشین تقدیر و رضا غلامرضایی به عنوان شهردار جدید بادرود معرفی شد.

انتهای پیام/804

دیگر خبرها

  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • شهرداری‌های استان اصفهان اولویت طرح‌ها را مشخص کنند
  • تصادف در محور روستایی بوکان ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای در یاسوج ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • یک کشته بر اثر واژگونی خودرو در قزوین
  • ۳ تصادف در محور‌های مواصلاتی گناوه/ ۲ نفر فوت و ۱۰ نفر مصدوم شدند
  • ۳ کشته و زخمی در تصادف زنجیره‌ای جاده فیروزآباد به جم