Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسوی از توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی در فاز دوم طرح کمک به خانواده‌های نیازمند مبتلا به کووید ۱۹ در شهرستان آبادان خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۸۰۰ بیمار سرپایی از سوی ستاد اجرایی مبارزه با کرونا ویروس در آبادان رصد و شناسایی شدند.

«سید زین العابدین موسوی» ظهر امروز (چهارشنبه 25 تیر) در حاشیه فاز دوم طرح کمک‌های معیشتی به خانواده‌های بیماران کرونایی نیازمند آبادان که در فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند اظهار کرد: تاکنون بیش از 800 بیمار سرپایی توسط ستاد اجرایی مبارزه با کرونا ویروس و با بهره‌گیری از عملکرد کمیته های شناسایی، اجرایی، انتظامی و پشتیبانی رصد شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان افزود: توصیه‌هایی مبنی بر انجام خود قرنطینگی خانگی و ایجاد مشاوره و همچنین دریافت اطلاعات معیشتی خانواده‌های نیازمند در دستور کار قرار گرفته است.

 

وی از توزیع 800 بسته معیشتی در مرحله دوم طرح کمک به خانواده‌های مبتلا به کووید 19 در شهرستان آبادان خبر داد و ابراز کرد: این بسته‌ها به افرادی که به دلیل بیماری کرونا در قرنطینه قرار دارند و قادر به فعالیت نیستند اهدا می‌شود و به‌زودی نیز برنج به این بسته‌های معیشتی اضافه می‌شود.

 

موسوی با بیان اینکه هزینه این بسته‌های معیشتی از طرف شرکت‌های دولتی تامین شده است اضافه کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون بیش از 11 هزار بسته معیشتی از طرف نهاد‌های دولتی و بنگاه‌های خیریه در سطح شهرستان آبادان در میان اقشار کم برخوردار توزیع شده است.

 

وی به تاثیر عملکرد کمیته‌های سه‌گانه این ستاد در کاهش چشمگیر آمار ابتلا به کووید 19 در مقایسه با مدت مشابه ماه گذشته اشاره کرد و اذعان داشت: با اجرای این طرح عملکرد کمیته‌های سه‌گانه به خوبی نمایان شده و آمار مبتلایان به بیماری کرونا نسبت به مدت مشابه ماه گذشته به طرز چشمگیری کاهش یافته است.

 

فرماندار ویژه آبادان خواستار رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده ماسک از سوی شهروندان در مسیر عبور از وضعیت قرمز همگام ستاد اجرایی مقابله با کرونا شهرستان آبادان شد و تصریح کرد: تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان باید نسبت به بالا بردن کیفیت وضعیت بهداشتی و عمرانی و خدماتی شهرستان اهتمام ورزند.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیماری کووید ۱۹ بسته های معیشتی کرونا ویروس منطقه آزاد اروند منطقه آزاد اروند کمک به نیازمندان شهرستان آبادان بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۱۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، محمد ترکمانه گفت: تاکنون به ۱۲۰ روستای سیل زده در جنوب سیستان و‌بلوچستان‌ امداد رسانی شده است .
مدیر عامل بنیاد برکت ستاداجرایی فرمان حضرت امام (ره)  افزود:  ستاد اجرایی فرمان امام در سه‌ شهرستان دشتیاری، کنارک، زرآباد مشغول خدمات رسانی‌ به مردم سیل زده  است و تاکنون بیش از ۱۳۵ هزار بسته معیشتی بین سیل زدگان توزیع شده است.

ترکمانه عنوان کرد: با توجه با هماهنگی‌های شده با استانداری سیستان و بلوچستان، تمامی دستگاه‌های امدادی در مناطق سیل زده با محوریت ستاد اجرایی فرمان مشغول به فعالیت هستند، که این‌موضوع کار امداد رسانی را به سیل زدگان راحت کرده است.
مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: نیرو‌های خدمات رسان ستاد اجرایی فرمان امام علاوه بر توزیع بسته‌های غذایی در بین سیل زدگان، در جبهه مختلف در حال تخیله آبگرفتگی خانه‌های مردم هستند و برای کودکان سیل زده، بسته‌های اسباب بازی توزیع میکنند.
وی عنوان کرد:با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیرو‌های ستاد تا آخرین روز درکنار مردم این‌منطقه هستند و خسارت مردم، بویژه درمناطق محروم که دام و‌لوازم خانگی آنها از بین رفته، جبران‌خواهد شد.

ترکمانه‌ اظهار کرد: تلاش خواهیم‌ کرد منازل روستایی مناطق سیل زده رو بیمه کنیم، تا در شرایط بحران و سیل این‌مردم بتوانند از خدمات بیمه‌ای بهرمند شوند.

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان