Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@06:01:57 GMT

هوای تهران باز هم آلوده شد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۱۹۳۷

هوای تهران باز هم آلوده شد

به گزارش خبرگزاری مهر، هوای تهران با افزایش غلظت آلاینده ازن و رسیدن میانگین غلظت آلاینده ها به عدد ۱۱۰ برای دومین روز متوالی آلوده شد. با رسیدن شاخص ها افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان باید فعالیت های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

تهران ۲۰ روز ناسالم و ۸۳ روز سالم و ۱۵ روز پاک را تا امروز پشت سر گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند مقایسه هوای تهران از سال گذشته تاکنون تنها یک روز اختلاف وجود دارد اما به نظر می رسد آلاینده ازن تا پایان فصل گرما رکورد آلایندگی را در تهران جا به جا خواهد کرد.

کد خبر 4974995 سمیرا خباز

منبع: مهر

کلیدواژه: هوای ناسالم وضعیت هوای تهران آلاینده ازن ویروس کرونا شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش سازمان تامین اجتماعی شهرداری تهران قوه قضاییه پیروز حناچی محسن حاجی میرزایی کمیته امداد امام خمینی حجاب و عفاف ازدواج محسن هاشمی مجید فراهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۱۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آلودگی هوای شهرهای خوزستان

براساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور هوای شهر سوسنگرد در وضعیت قرمز و شهرهای هندینجا، ماهشهر، خرمشهر و اهواز در وضعیت نارنجی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، امروز _شنبه یکم اردیبهشت _ منتهی به ساعت ۰۹:۳۰ بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، وضعیت هوا در ایستگاه شهر سوسنگرد ۵۰۰ میکروگرم بر متر مکعب در وضعیت قرمز و آلوده برای عموم قرار گرفت و بر این اساس افراد باید از فعالیت‌های خارج از منزل خودداری کنند.

همچنین هوای شهرهای اهواز ۱۲۳، هندیجان ۱۳۷، ماهشهر ۱۲۴ و خرمشهر ۱۱۴ میکروگرم بر متر مکعب در وضعیت نارنجی آلوده برای گروه‌های حساس قرار دارد.

بر اساس طبقه‌بندی پنج‌گانه صورت گرفته در شاخص کیفیت هوا (AQI) از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

کد خبر 746106

دیگر خبرها

  • تهرانی‌ها همچنان هوای مطلوب تنفس می‌کنند
  • خودروهای پلاک شهرستان چه قدر هوای تهران را آلوده می کنند؟ | تخفیف ۲۰ درصدی برای خودروهای دارای معاینه فنی برتر
  • اصفهانی‌ها چند روز از فروردین ۱۴۰۳ را هوای پاک تنفس کردند؟
  • جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان
  • اعلام آلودگی هوای خرمشهر برای گروه‌های حساس
  • هوای کلانشهر مشهد برای دومین روز پیاپی آلوده است
  • انتقال صنایع آلاینده کوچکترین اقدام کنترل آلودگی هوای اصفهان است
  • آلودگی هوا در ۵ شهر خوزستان
  • وضعیت آلودگی هوای شهرهای خوزستان
  • هوای کلانشهر مشهد آلوده شد