Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-18@05:24:51 GMT

شهردار مریوان انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۱۹۴۳

شهردار مریوان انتخاب شد

رئیس شورای اسلامی شهر مریوان گفت: آراس قاسمی‌پور با هفت رای اعضای شورا به عنوان شهردار جدید مریوان انتخاب شد.

به گزارش ایمنا، عبدالله عبدی درخصوص انتخاب شهردار جدید مریوان اظهار کرد: امروز (چهارشنبه) جلسه رسمی شورای اسلامی شهر برای انتخاب شهردار برگزار شد و اعضای شورا با اکثریت آرا، آراس قاسمی‌پور را به عنوان شهردار جدید مریوان انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امیدواریم با تجارب شهردار جدید مریوان شاهد رفع مشکلات شهرداری باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر مریوان تصریح کرد: قاسمی‌پور از نیروهای بومی و دارای سابقه چهار سال شهرداری چناره است و همچنین معاونت اداری و معاون مالی شهرداری و مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و تاکسیرانی شهرداری مریوان را در کارنامه کاری خود دارد.

کد خبر 433882

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مریوان شوراي شهر شهردار انتخاب شهردار کردستان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۱۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاین دوم بام ایلام احداث می‌شود

شهردار ایلام با اشاره به ضرورت بهسازی و نگهداری از مجموعه تفریحی رفاهی بام ایلام گفت: اجرای این طرح موجب زیبایی و پذیرش گردشگر خواهد شد و در نظر داریم لاین دوم بام ایلام نیز احداث شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، افشین مظفری امروز _سه‌شنبه بیست و هشتم فروردین‌_ در حاشیه بازدید از بام ایلام با بیان اینکه ترمیم، بهسازی و نگهداری مجموعه تفریحی رفاهی در دستور کار شهرداری قرار می‌گیرد، اظهار کرد: در نظر داریم لاین دوم بام ایلام احداث شود.

وی افزود: سازمان‌ها و ادارات متولی در اسرع وقت با شناسایی نواقص و کمبودها در راستای زیباسازی بام ایلام با شهرداری همکاری کنند.

در ادامه سعید انوری، عضو شورای اسلامی شهر ایلام هدف شورا و مدیریت شهری را خدمت بی منت به شهروندان دانست و خاطرنشان کرد: این امر مهم را با دل و جان پذیرفتیم و درخواست شهروندان مبنی بر توسعه، تجهیز، بهسازی بام ایلام در اسرع وقت انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: تمام دغدغه مدیریت شهری و مجموعه کارکنان شهرداری توسعه و عمران شهر ایلام است.

به گزارش ایمنا، به دنبال درخواست شهروندان مبنی بر بعضی مشکلات پیش آمده برای بام ایلام، شهردار و عضو شورای اسلامی شهر ایلام به اتفاق معاونان زیربنایی و خدمات شهری شهرداری از منطقه بام ایلام بازدید کردند.

کد خبر 745025

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس
  • واکنش شورا به توهین یک مدیر زاکانی /خط قرمز ما ادب است
  • رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه انتخاب شد
  • لاین دوم بام ایلام احداث می‌شود
  • هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  • گزارش دهی معاون شهردار تهران به شورا در جلسه آتی
  • طرح سئوال از شهردار رودان کلید خورد
  • پویش«با مهر انتخاب کنیم» انتخاب آغاز شد