Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان زندان‌ها با بیان اینکه محور فعالیت در زندان‌ها، برنامه‌های فرهنگی است، گفت: توسعه زیر ساخت‌ها پیش شرط تحقق کامل اهداف فرهنگی و تربیتی در زندان‌هاست.

به گزارش گروه قضایی خبرگزاری فارس، محمد مهدی حا‌ج‌محمدی، رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور در دیداربا استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه محور فعالیت در زندان‌ها، برنامه‌های فرهنگی است، گفت: توسعه زیر ساخت‌ها پیش شرط تحقق کامل اهداف فرهنگی و تربیتی در زندان‌هاست که نیازمند ارتقاء استانداردهای لازم برای نگهداری از زندانیان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان زندان‌ها اظهار کرد: بسیاری از زندانیان افرادی هستند که گرفتارمشکلات شده‌اند و زندان فرصتیست برای آن‌ها تا با تأمل درگذشته و جبران خطاها راه صحیح زندگی را بیابند.

وی با بیان اینکه در نظام اسلامی، زندان‌ها مرکز فرهنگی و تربیتی هستند، گفت: در زندان‌های کشور تلاش می‌کنیم تا با برنامه‌ریزی و ایجاد زمینه‌های لازم برای اصلاح و تربیت زندانیانی که درمدت حضور در زندان متنبه شده‌اند، راه بازگشت آنان به زندگی شرافتمندانه را آماده سازیم.

حاج‌محمدی خاطرنشان کرد: زندان برای افراد شرور و ناامن کنندگان جامعه است و سایر افراد که به دلیل اشتباهات و خطاهای کوچک و یا ناآگاهانه گرفتارشده‌اند، استعداد آن را دارند تا با برنامه‌های فرهنگی و تربیتی مجدداً به جامعه و زندگی سالم بازگردند.

رئیس سازمان زندان‌ها درادامه با اشاره به وضعیت زندان‌های استان خراسان شمالی گفت: زندان‌های این استان ظرفیت آن را دارند که به عنوان الگوی مناسب زندانبانی درکشور مطرح شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت همکاری و هم‌افزایی نهادهای مختلف کشور برای کمک به حل مشکلات زندانیان تأکید کرد.

در ادامه محمدعلی شجاعی، استاندارخراسان شمالی نیز ضمن ابراز خرسندی از وضعیت زندان‌های این استان گفت: هرچند در این استان با کمبود اعتبارات مواجه هستیم اما به لطف روحیه جهادی و حسن همکاری متقابل بر مشکلات و موانع فائق آمده‌ایم.

وی با بیان اینکه زندانیان و خانواده‌های آنان بخشی از جامعه هستند، گفت: برای هرگونه همکاری درزمینه طرح‌های تأمینی و تربیتی زندان‌ها به ویژه در حوزه خانواده‌های زندانیان آمادگی کامل داریم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی رئیس سازمان زندان ها فرهنگی و تربیتی زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۱۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی-هنری در شورای ششم کرج

به گزارش جام جم آنلاین البرز،علیرضا رحیمی محمودآبادی نایب رئیس کمیسیون تلفیق به همراه حجت الاسلام علیرضا سعیدی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج و همچنین معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج از پروژه‌های پلاتو، استاد شهریار و مصلی بزرگ امام خمینی (ره) کرج بازدید کرد.

علیرضا رحیمی توجه به ساخت و توسعه زیرساخت‌های اماکن فرهنگی و هنری را از جمله اقدامات شورای ششم برشمرد و اظهار داشت: احداث گالری، پلاتو، تکمیل و توسعه ساختمان استاد شهریار و همچنین تکمیل فرهنگسرای غدیر از پروژه‌هایی است که به توسعه زیرساخت‌ها و افزایش سرانه فرهنگی و اجتماعی کمک می‌کند که می‌توان به آن پرداخت.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی در حاشیه بازدید از پروژه ساخت پلاتو گفت: عملیات احداث این ساختمان در بوستان خانواده با پیشرفت ۷۰% در حال اجراست که امیدواریم در مردادماه سال جاری به بهره برداری برسد و تقدیم هنرمندان عزیز و علاقمندان به اجرای هنر‌های نمایشی شود.

رحیمی از تکمیل شبستان مصلی امام خمینی (ره) و ساختمان فرهنگی استاد شهریار در جهت افزایش سرانه و زیرساخت‌های فرهنگی شهر یاد کرد و گفت: ساختمان استاد شهریار با مساحت یک هزار و ۸۰۰ متر مربع در چهار طبقه تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

وی همچنین با یادآوری این موضوع که تمرکز اصلی پروژه ساخت مصلی بزرگ امام خمینی (ره) بر روی شبستان آن است، گفت: فاز اول این پروژه با مساحت حدود ۷ هزار متر مربع که مسقف شده و زیرساخت‌های دیگر آن نیز در حال انجام می‌باشد به زودی تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

دیگر خبرها

  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد
  • تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف سال ۱۴۰۲ راه و شهرسازی شمال سیستان و بلوچستان در ساخت بزرگراه
  • تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • حفظ ثبات و امنیت پایدار ، لازمه تحقق اهداف اقتصادی
  • لزوم حفظ ثبات و امنیت پایدار به‌عنوان لازمه تحقق اهداف اقتصادی
  • توجه به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی-هنری در شورای ششم کرج
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • زندانیان گواهینامه فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند
  • تحقق اهداف عالمانه و مدبرانه اسلام ناب توسط سازمان بین‌المللی سینوو