Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: سید عبدالله طباطبایی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: با پیگیری دستگاه قضائی اراذل و اوباشی که با خودروی ۲۰۶ قصد آتش‌سوزی پمپ‌بنزین علی‌آباد را داشتند، شناسایی که عده‌ای تاکنون دستگیر و بقیه نیز به زودی دستگیر و به اشد مجازات می‌رسند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، او افزود: ساعت ۲۳:۳۰ دیشب، ۵ نفر از اراذل و اوباش با هدف به آتش کشاندن پمپ‌بنزین واقع در علی‌آباد امنیت و آرامش عمومی شهر را از بین بردند، که این اراذل و اوباش سریعاً پس از ورود به پمپ‌بنزین، کارگران مشغول به کار آنجا را مورد ضرب و شتم قرار داده و سپس متواری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل اظهار داشت: با پیگیری دستگاه قضائی استان اراذل و اوباشی که با خودروی ۲۰۶ قصد آتش‌سوزی پمپ‌بنزین واقع در علی‌آباد را داشتند تا ساعت ۵ بامداد شناسایی شدند و عده‌ای نیز تاکنون دستگیر شده و بقیه نیز پس از دستگیری به اشد مجازات محکوم خواهند شد.

طباطبایی با اشاره به این که برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی به هیچ عنوان بخشوده نمی‌شوند بیان کرد: تمام تلاش و توان خود را برای برقراری نظم و امنیت عمومی و عدالت اجتماعی به کار می‌گیریم و با کسانی که آرامش و امنیت مردم را بر هم می‌زنند به شدت برخورد خواهیم کرد که درس عبرتی برای دیگران باشد.

او با اشاره به برخورد بدون اغماض و بدون چشم‌پوشی با مخلان نظم و امنیت عمومی در اردبیل خبر داد و افزود: در این راستا به منظور اهمیت به برقراری نظم و امنیت عمومی در جامعه در تلاش هستیم که از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های سایر نهاد‌ها و ارگان‌ها بهره گرفته و برای تحقق این هدف گام برداریم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با تاکید بر ورود جدی دادستان‌ها در بحث برخورد با اخلالگران در نظم و امنیت عمومی بیان کرد: این افراد تهدیدی برای امنیت و آرامش مردم بوده و انتظار می‌رود در زمینه این‌گونه جرائم هیچ‌گونه مماشاتی انجام نشده و برخورد جدی و قاطعی با این‌گونه جرائم در سطح استان انجام شود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: اراذل و اوباش آتش سوزی صراط پمپ بنزین نظم و امنیت عمومی پمپ بنزین علی آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۱۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یکی از اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین باباپور، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از مواد فروشان شرق پایتخت، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از مأموران عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را برعهده گرفتند.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: در تحقیقات انجام شده از سوی مأموران مشخص شد متهم از اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق و توزیع مواد مخدر در شرق تهران هست که ضمن اجاره یک باب منزل مسکونی اقدام به فروش مواد مخدر می‌کند که این موضوع موجی از نارضایتی را برای شهروندان به وجود آورده است.

وی در ادامه اعلام کرد: با پیگیری‌های محلی و تحقیقات گسترده و اطلاعات مفیدی که مأموران پلیس در بررسی‌های میدانی به دست آوردند سرانجام مختصات و آدرس دقیق مخفیگاه متهم در محله خاک سفید تهران شناسایی و اقدامات مقدماتی شامل اخذ مجوز قانونی جهت ورود به منزل و آماده سازی تیم عملیاتی برای اقدام غافلگیرانه و دستگیری وی به عمل آمد.

این مقام انتظامی افزود: با توجه به تکمیل پرونده و ارائه گزارش به مرجع قضائی، مجوز قانونی برای ورود به منزل و بازداشت متهم صادر و شب گذشته تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب به محل اعزام شد و با رعایت جوانب قانونی با شگردهای خاص پلیسی وارد منزل متهم شدند که متهم با دیدن مأمورین با یک قبضه قمه به سمت آنان حمله‌ور شد که در این لحظه مأموران ضمن رعایت قانون بکارگیری سلاح و دادن هشدارهای لازم مبنی بر تسلیم شدن این شرور مواد فروش مجبور به تیراندازی هوایی شدند و درنهایت لحظاتی بعد متهم خلع سلاح شده و دستگیر شد.

سرهنگ باباپور با اینکه در جستجوی خانگی، ۸۵۰ گرم ماده روان‌گردان کشف شد، تصریح کرد: پلیس و دستگاه قضائی مصمم است با کسانی که به نظم و آرامش عمومی شهروندان خدشه وارد می‌کنند و باعث ایجاد رعب و وحشت می‌شوند برابر قانون به شدت برخورد کند و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد،

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: به اشرار مواد مواد فروش اولتیماتوم می‌دهیم تا دیر نشده دست از اعمال مجرمانه بردارند و به مسیر شهروندی بازگردند، چراکه مطمئن باشند پلیس با اشراف اطلاعاتی خوبی که دارد متهمان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگیر و آنان را به دست قانون می‌سپارد.

کد خبر 6084406

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 
  • جزئیات دستگیری اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران 
  • دستگیری یکی از اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران
  • تامین امنیت جامعه و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و برخورد با مخلین امنیت از خدمات دستگاه قضایی است
  • ایجاد امنیت پایدار نیازمند همکاری نهاد‌های حکومتی و مردم است
  • پایان قدرت نمایی ۱۴ اراذل و اوباش در سیرجان
  • یک شرور با قمه‌ به خودروی پلیس حمله کرد
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه دار شرق تهران
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه دار شرق تهران 
  • اسلحه‌های مجوزدار در صورت استفاده غیرمجاز ضبط شوند