Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس اداره صنعت شهرستان ری گفت: در طول یک‌ماه گذشته تعداد ۷ پرونده تخلف مرتبط با لوازم خانگی در واحد‌های تولیدی و صنفی و‌ انبارها به ارزش تقریبی ۱۶۹ میلیارد ریال تشکیل شده است. - اخبار استانها -

موسی احمدی در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم در ری اظهار داشت: در یک‌ماهه اخیر 87 واحد مورد بازرسی قرار گرفته که بر همین اساس تخلفات برخی واحدهای صنفی شناسایی و پرونده برای آنها تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا 7 پرونده برای متخلفان تشکیل‌شده که ارزش ریالی آن در حدود 169 میلیارد و 841 میلیون ریال است.

گارانتی‌های بی‌اعتبار از بازار موبایل و لوازم خانگی حذف می شود100 میلیارد ریال لوازم خانگی احتکار شده در گلستان کشف شدگزارش| سوءاستفاده تولیدکنندگان بابت حذف ارز 4200 تومانی واردات "لوازم خانگی"/ عرضه‌کنندگان تمایلی به فروش محصولات ندارند

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری در ادامه گفت: بازرسی از واحد‌های زیر مجموعه توسط 46 تیم صورت‌گرفته که بیشتر آن در زمینه گران‌فروشی، کم‌فروشی، تقلب، احتکار، عدم درج قیمت و نصب نرخ‌نامه، عدم صدور صورت‌حساب، حراج غیرقانونی و عدم ارائه فاکتور خرید، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، خسارت‌وارده به شاکی و ... از موارد تخلف واحدهای این شهرستان به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه کنترل بازار و جلوگیری از اجحاف حقوق شهروندان از مهمترین اهداف اجرای طرح بازرسی و نظارت است، سه گشت مشترک شامل اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران و اتحادیه نانوایان به بازرسی از واحدهای صنفی می‌پردازند.

انتهای پیام/س

R1573/P/S6,60/CT1 واژه های کاربردی مرتبط قاچاق کالا بیشتر بخوانید... گارانتی‌های بی‌اعتبار از بازار موبایل و لوازم خانگی حذف می شود گزارش| سوءاستفاده تولیدکنندگان بابت حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی واردات "لوازم خانگی/ عرضه‌کنندگان تمایلی به فروش محصولات ندارند ۱۰۰ میلیارد ریال لوازم خانگی احتکار شده در گلستان کشف شد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قاچاق کالا قاچاق کالا میلیارد ریال لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۱۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران

به گزارش قدس آنلاین، ارسلان خادمیان ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این میزان در مقایسه با سال ۱۴۰۱ افزایش داشته است.

وی بیان داشت: این میزان در سال ۱۴۰۱،  ۹۴ میلیارد و ۹۷۳ میلیون ریال بوده است.

خادمیان با بیان اینکه در این راستا، رانندگان حامل کالاهای قاچاق دستگیر شده و برای طی مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، گفت: از مهمترین کالاهای کشف شده در این شهرستان، لوازم خانگی، لوازم صوتی، تصویری، لوازم آرایشی، بهداشتی و خوراکی بوده است.

وی افزود: در این راستا ۸۸ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق در سال جاری، در این شهرستان توقیف شد.

خادمیان اظهار داشت: همچنین در سال گذشته، ۵۷۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف و در این زمینه ۱۹۹ قاچاقچی، خرده فروش، توزیع کننده و نگهدارنده مواد مخدر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی گچساران همچنین اظهار داشت: ۱۵۲ دستگاه موتور سیکلت متخلف نیز در سال گذشته در این شهرستان توقیف شد که نسبت به سال ۱۴۰۱ ۲۲ درصد افزایش داشته است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد
  • کشف ۴۰ میلیارد ریال لوازم یدکی احتکاری از انباری در اصفهان
  • پلمب مطب یک پزشک در کوهدشت/ پزشک متخلف ۱۱ میلیارد ریال جریمه شد
  • کشف ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران
  • شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان هفت میلیارد ریال جریمه شد
  • جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر
  • اخذ حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه از مشاورین املاک متخلف زاهدان
  • ضبط برنج های تقلبی و جریمه متخلف در مشهد
  • کشف انبار لوازم‌خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم‌آباد
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم آباد