Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل عمومی امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران  با بیان این که قرار است این بازدید روز دوشنبه ۳۰ تیرماه انجام شود،گفت: تعدادی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به برخی از مراکز هسته‌ای کشور از جمله سایت نطنز خواهند رفت.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: نمایندگان ضمن بازدید از روند فعالیت‌های هسته‌ای کشور به موضوع حادثه نطنز هم توجه خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا مجتمع هسته‌ای شهید احمدی روشن در نطنز بامداد پنجشنبه -۱۲ تیرماه - دچار حادثه شد.  

بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران در این باره گفته بود که این حادثه در یکی از سوله‌ها که در فضای باز و فاقد مواد هسته‌ای بود رخ داد، همچنین این سایت غیر فعال و عاری از مواد رادیواکتیو، نیروی انسانی بوده ولی خسارت‌های در برداشته است.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی سازمان انرژی اتمی ایران نطنز مجلس یازدهم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی پروندهٔ خبری مجلس یازدهم و اولویت های آن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی سازمان انرژی اتمی ایران نطنز مجلس یازدهم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی سازمان انرژی اتمی ایران نطنز مجلس یازدهم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی کمیسیون امنیت ملی هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۲۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاسیسات هسته‌ای اصفهان در امنیت کامل قرار دارد

آفتاب‌‌نیوز :

ساعاتی قبل، برخی منابع خبری به فارس از شنیده شدن صدای سه انفجار در حوالی پایگاه شکاری ارتش در شمال شرق اصفهان خبر داده بودند.

پدافند در واکنش به یک شی که احتمال داده می‌شود ریزپرنده باشد فعال شده است.

بر اساس گفته منابع موثق، تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان در امنیت کامل است و گزارش برخی رسانه‌های خارجی درباره حادثه در این تأسیسات نادرست است.

به گزارش ایسنا، بامداد روز جمعه برخی منابع از اصابت چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور خبر دادند.

 شنیده شدن صدای شلیک مربوط به پدافند هوایی برای مقابله با ریزپرنده‌ها بوده است و اخبار مربوط به انفجار در برخی نقاط کشور نادرست است.

 تا این لحظه هیچگونه انفجار و آتش‌سوزی در تاسیسات اصفهان گزارش نشده و شرایط آرام و عادی است.

دیگر خبرها

  • ببینید | امنیت کامل در تاسیسات هسته‌ای اصفهان
  • خبرهای جدید از تاسیسات هسته ای اصفهان /چرا پدافند هوایی پایگاه شکاری فعال شد؟
  • تاسیسات هسته‌ای اصفهان در امنیت کامل قرار دارد
  • فارس و صدا و سیما: تاسیسات هسته‌ای اصفهان در امنیت کامل هستند
  • فرمانده حفاظت از مراکز هسته‌ای: درصورت تهدید دشمن، تجدیدنظر در سیاست‌های هسته‌ای محتمل است
  • مراکز هسته‌ای کشور در امنیت کامل/ تهدید رژیم صهیونیستی علیه مراکز هسته‌ای ایران، تجدید نظر و عدول از سیاست‌ها و ملاحظات اعلامی هسته‌ای را محتمل می‌سازد
  • مراکز هسته‌ای کشور در امنیت کامل/ تجدید نظر و عدول از سیاست‌ها و ملاحظات اعلامی هسته‌ای محتمل است/ مراکز هسته‌ای دشمن صهیونیستی شناسایی و اطلاعات لازم از همه اهداف در اختیار ماست
  • اسلامی: آژانس به طور منظم از تاسیسات هسته‌ای بازدید می‌کند
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورا پیش رود
  • بازدید منظم آژانس از تاسیسات هسته‌ای ادامه دارد