Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دبیری فدراسیون والیبال تاکید کرد: شرط حضور باشگاه‌های تعیین تکلیف شده در قرعه‌کشی لیگ برتر سال 99، نداشتن شکایت مالی از سوی بازیکنان و کادر فنی است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، میلاد تقوی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون والیبال، اظهار داشت: تا کنون ۹ باشگاه لیگ برتری نسبت به تعیین تکلیف بدهی‌های خود اقدام کرده‌اند، اما شرکت آنان در قرعه کشی لیگ برتر سال ۹۹ منوط به نداشتن شکایت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به فرصت سه روزه دیگر باشگاه‌های لیگ برتری برای تعیین تکلیف بدهی‌های خود اشاره کرد و افزود: فهرست نهایی تیم‌های حاضر در قرعه‌کشی لیگ برتر در پایان وقت اداری روز شنبه ۲۸ تیرماه اعلام می‌شود، اما باز هم تاکید می‌شود که حضور این تیم‌ها در قرعه‌کشی منوط به نداشتن شکایت مالی است.

تقوی گفت: ۱۰ مرداد ماه آخرین فرصت برای ارائه مدارک و ثبت قرارداد بازیکنان و روز دوشنبه ۲۰ مرداد ماه نیز قرعه‌کشی لیگ برتر والیبال مردان سال ۹۹ برگزار خواهد شد.

گفتنی است، کمیته رویدادها و مسابقات در نظر دارد در صورت تایید ستاد ملی مقابله با کرونا، مسابقات والیبال باشگاه‌های برتر و دسته یک مردان را از نیمه‌های شهریور ماه آغاز کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال میلاد تقوی قرعه کشی لیگ برتر نداشتن شکایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۲۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگ‌ترین سورپرایز والیبال جهان در ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، در پنجمین بازی از نیمه نهایی سوپرلیگای والیبال ایتالیا بین تیم های ترنتینو و مونزا، این تیم مونزا بود که با انجام یک بازی زیبا با نتیجه سه بر دو مقابل ترنتینو به برتری رسید و با خلق یک شگفتی راهی فینال لیگ برتر والیبال ایتالیا شد.

در این بازی کمیل ریچلیکی با سی و یک امتیاز برای ترنتینو امتیازآورترین بازیکن میدان بود و در تیم مونزا نیز استفان مار و اریک لوپکی دو یار کانادایی هر کدام بیست و سه امتیاز به دست آوردند.

در این مسابقه جذاب و فوق هیجانی مونزا ست های اول، دوم و پنجم  بازی را به ترتیب با نتایج 25 بر 18، 25 بر 22 و 17 بر 15 برد و تیم ترنتینو نیز تنها ست سوم وچهارم را با نتیجه 25 بر 23 و 26 بر 24 برد تا تیم ترنتینو قهرمان دوره گذشته این لیگ با تمامی ستاره هایش از رسیدن به فینال محروم شود.

به این ترتیب فینال لیگ برتر والیبال ایتالیا بین تیم های مونزا و پروجا برگزار خواهد شد و دیدار رده بندی نیز بین تیم های ترنتینو و آلیانز میلانو برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • آخرین مهلت اعلام آمادگی تیم‌ها برای حضور در لیگ برتر والیبال
  • ۱۶ اردیبهشت آخرین مهلت اعلام آمادگی حضور در لیگ برتر
  • سرمربی تیم والیبال شهداب یزد معرفی شد
  • خاص‌ترین رقابت تیم ملی والیبال: تجربه مقابل جوانی
  • فرمول استقلال برای کاهش خسارت تعیین شده توسط فیفا
  • اعلام زمان قرعه کشی لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران
  • بزرگ‌ترین سورپرایز والیبال جهان در ایتالیا
  • سرمربی قهرمان جهان در لیگ برتر والیبال تیم گرفت
  • محکومیت استقلال و فولاد در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۵ فروردین