Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از مجموعه و خط تولید سیگار و انواع سیگارت شرکت متحد احسان قشم واقع در شهرک صنعتی طولا بازدید کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، حمیدرضا مومنی به همراه معاونان اقتصادی و سرمایه گذاری و جمعی از مدیران این سازمان ظهر امروز سه شنبه (24 تیرماه) با هدف بررسی وضعیت فعالیت و حل مشکلات صنایع تولیدی قشم از مجموعه متحد احسان قشم، تولیدکننده انواع سیگار و سیگارت بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در حاشیه این بازدید اعلام کرد که بهره برداری از شرکت های دخانیات در منطقه آزاد قشم پس از برنامه ریزی و شناسایی بازارهای هدف و در راستای تامین نیازهای داخلی، پایان واردات این محصولات به کاشور و در نتیجه کاهش ارزبری صورت گرفته است.
مومنی تصریح کرد: ایجاد اشتغال برای نیروی کار موجود در قشم، توسعه تولید محصولات باکیفیت داخلی و کاهش میزان واردات مهمترین اولویت ها و برنامه های این واحد تولیدی هستند.
وی بیان کرد: در سال جهش تولید، با تمام توان از حضور سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی در منطقه آزاد قشم حمایت می کنیم و معتقدیم که حرکت بر مسیر تولید محصولات باکیفیت، می تواند موجب تقویت کشور در حوزه های مختلف صنعتی و همچنین کاهش وابستگی‌ به سایر کشورها شود.
شرکت متحد احسان قشم فعالیت خود را در فاز نخست با سرمایه گذاری ریالی 50 میلیارد ریال و سرمایه گذاری ارزی 20 میلیون یورو با ایجاد سه خط تولید سیگار و یک خط فیلترسازی با ظرفیت تولید 7 میلیون نخ سیگار در هر خط مشغول فعالیت است.
فاز دوم این مجموعه در سال جاری و با سرمایه گذاری ارزی معادل 3 میلیون و 200 هزار یورو فعالیت خود را آغاز کرده و در این مرحله اشتغال این مجموعه از 120 نفر به حدود 200 نفر افزایش پیدا کرده است.
شرکت متحد احسان قشم در زمینی به مساحت 13 هزار متر مربع واقع در شهرک صنعتی طولا از اسفندماه 1396 در منطقه آزاد قشم فعالیت خود را آغاز کرده است.
گفتنی است در این دیدار حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قشم، کیهان عباسیان معاون اقتصادی و سرمایه گذاری، محمدمهدی برنجی مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید، علی همایونی مدیر توسعه تجارت، نریمان توکلی جویباری مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل و حسین مرادی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل این سازمان حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منطقه آزاد قشم سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۲۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد تفاهم‌نامه هشت میلیون دلاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام (ره)

ابوطالب گرایلو مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان روز چهارشنبه با اشاره به مزیت‌های منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) گفت: این منطقه مزیت‌های فراوانی به لحاظ زیرساخت‌ها و روساخت‌های مهیا برای فعالیت‌های بازرگانی، کوتاهی مسافت با مرز‌های ترانزیتی در غرب و شمال غرب کشور، استقبال روزافزون بازرگانان از مزیت‌های آن و استفاده کم‌نظیر سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی جهت سرمایه‌گذاری در این منطقه ویژه بندری در چارچوب مقررات مربوطه دارد.

وی ادامه داد: به دنبال رونق و رشد فعالیت‌های ترانزیتی طی چند سال اخیر، یک فقره تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری با یک شرکت فعال در این حوزه به ارزش هشت میلیون دلار برای احداث و بهره‌برداری از مخازن نگهداری فرآورده‌های سبک و سنگین نفتی به امضا رسید.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: براساس این تفاهم‌نامه سرمایه‌گذار خارجی مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی سبک و سنگین به ظرفیت ۴۰ هزار مترمکعب با هدف فعالیت‌های ترانزیتی احداث می‌کند.

وی اظهار امیدواری کرد انعقاد این تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری با شرکت بازرگانی خارجی بتواند سرآغازی برای تقویت فرآیند فعالیت‌های تزانزیتی و حضور پررنگ‌تر سرمایه گذاران در زمینه توسعه فعالیت‌های لجستیکی و ایجاد زیرساخت‌های بندری در اراضی توسعه‌ای این بندر بزرگ تجاری شود.

وی افزود: با اتخاذ تمهیدات مناسبت به منظور بهره‌گیری از مزیت‌های ترانزیتی در این مجتمع بزرگ بندری، ترانزیت کالا در سال گذشته به بیش از سه میلیون و ۷۲۷ هزار تن رسید که ۲۸۷ درصد رشد را نسبت به مدت مشابه در سال گذشته نشان می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • تحلیل‌های غیر کارشناسی، امنیت سرمایه‌گذاری را از بین می‌برد
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • انعقاد تفاهم‌نامه هشت میلیون دلاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام (ره)
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار
  • تسهیل خدمات سرمایه‌گذاری از مسیر پنجره واحد الکترونیک در قشم| حجم صادرات و صادرات مجدد قشم به 505 میلیون دلار رسید
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار است
  • شناسایی و توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در سطوح علمی و اقتصادی
  • شیلات و کشاورزی رکورددار افزایش سرمایه‌گذاری در قشم
  • تراز تجاری منطقه آزاد قشم به بیش از ۳۱۳ میلیون دلار رسید
  • ۵۰۵ میلیون دلارحجم صادرات و صادرات دوباره از قشم