Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@17:34:05 GMT

ستین: رئال مادرید بهتر از ما کار کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۲۲۶۲

ستین: رئال مادرید بهتر از ما کار کرد

سرمربی بارسلونا اعتراف کرد که سفیدپوشان پس از بازگشت فوتبال بهتر از تیمش عمل کردند.

به گزارش ایسنا، بارسلونا پنج‌شنبه شب در هفته سی و هفتم لالیگا در حالی به مصاف اوساسونا می‌رود که هنوز روی کاغذ شانس قهرمانی دارد. کیکه ستین پیش از این دیدار گفت: در ابتدا باید ما رقابت خود را حفظ کنیم و تلاش کنیم در بازی پیش رو پیروز شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس به بقیه بازی‌ها نگاه کنیم. چه شانس برای قهرمانی داشته باشیم چه نداشته باشیم باید بهترین بازی خود را به نمایش بگذاریم. اوساسونا فصل عالی را به ثبت رساند. 

سرمربی بارسلونا در ادامه اظهار کرد: ما هنوز لالیگا را از دست نداده‌ایم چون هر اتفاقی ممکن است رخ دهد؛ اما فتح لالیگا در چنین شرایطی خیلی سخت است. ما سه تساوی کسب کردیم و رئال مادرید اگر قهرمان شود شایسته این عنوان خواهد بود.‌ آن‌ها بهتر از ما کار کردند و به همین خاطر شانس قهرمانی‌شان بیش‌تر است. با این حال ما تا پایان تلاش می‌کنیم.

سرمربی اسپانیایی افزود: من یکی از اعضای تیم هستم. مسوولیت خود را به عهده می‌گیرم اما همه چیز با من نیست. همیشه برای پیدا کردن مقصر سرمربی را می‌بینند. من احساس نمی کنم کارها را به این بدی انجام داده باشم. حریف (مادرید) شایستگی بیش‌تر داشت که توانست همه بازی‌ها را با پیروزی به پایان برساند.

لیونل مسی برای کسب عنوان پیچیچی (بهترین گلزن لالیگا) تلاش می‌کند. او رکورد پاس گل در یک فصل را به خود اختصاص داد. ستین درباره ستاره تیمش گفت: او در وضعیت خوبی به سر می‌برد. حقیقت دارد که شاید برخی رکوردها را مانند سال‌های گذشته به نام خود ثبت نکرده است. با این حال همه می‌دانیم مسی چه کسی است. او نیاز به معرفی ندارد. او بازیکن فوق‌العاده‌ای است. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کیکه ستین تیم فوتبال بارسلونا رئال مادريد لالیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۲۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی رئال مادرید و بارسلونا از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین

پخش زنده بازی رئال مادرید و بارسلونا در چارچوب رقابت‌های لالیگا اسپانیا از ساعت ۲۲:۳۰ امشب آغاز و از شبکه سه و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا امشب _یکشنبه دوم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لالیگا اسپانیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز رئال مادرید و بارسلونا

لالیگا اسپانیا (رئال مادرید - بارسلونا) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه سه

کد خبر 746692

دیگر خبرها

  • ژاوی: با بی‌عدالتی مطلق به رئال مادرید باختیم
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و بارسلونا + فیلم
  • گل های بازی رئال مادرید 3-2 بارسلونا با گزارش عربی (لالیگا 2023/24)
  • ژاوی: داوری در لالیگا شرم‌آور است؛ همه شاهد بی‌عدالتی علیه بارسلونا بودند
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3-2 بارسلونا (لالیگا 2023/24)
  • ژاوی: همه این بی‌عدالتی را دیدند، بهتر از رئال بودیم
  • عکس| ترکیب رئال و بارسا در ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • ساعت پخش زنده بازی رئال مادرید و بارسلونا از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • نفرین رئال مهاجم بارسلونا را رها نمی‌کند
  • ترکیب احتمالی رئال و بارسا در ال‌کلاسیکو مشخص شد