Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از شیراز: سهراب مختاری صبح امروز در جلسه شورای اشتغال استان فارس با بیان اینکه فارس پیشتاز پرداخت تسهیلات کرونا به کارگران بوده است، اظهار داشت: بیش از ۱۵ هزار متقاضی برای دریافت تسهیلات کرونا ثبت‌نام کرده‌اند که تاکنون ۲۶۸ پرونده با اعتباری بیش از ۳۳ میلیارد ریال پرداخت شده است. 

وی با بیان اینکه سهم بانک‌های فارس در پرداخت تسهیلات کرونا بیش از ۲۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال تخمین زده شده است، گفت: بیش از ۸۰ هزار متقاضی در استان فارس در سامانه تسهیلات ثبت‌نام کرده‌اند که دستگاه‌های اجرایی هنوز به ۶۸۷ پرونده پاسخ نهایی ارائه نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس وضعیت شهرستان‌های شیراز، مرودشت، آباده، کازرون و داراب را در پرداخت تسهیلات کرونا خوب ارزیابی و تاکید کرد که سایر شهرستان‌ها نیز باید نسبت به پرداخت این تسهیلات سریع‌تر اقدام کنند. 

وی با بیان اینکه در سطح ملی تصمیمات مناسبی در زمینه معیشت نیازمندان، کارگران و پرداخت بیمه بیکاری گرفته شده و در عین حال به کارفرمایان نیز توجه ویژه شده است، افزود:  در ستاد استانی نیز تصمیماتی در حمایت از فعالان اقتصادی، کارگران و بنگاه‌هایی که واجد شرایط گرفته شده و از طریق بانک تسهیلاتی به این فعالان پرداخت شده است. 

مختاری با بیان اینکه براساس مصوبه‌ای که اعلام شده بود متقاضیان تسهیلات کرونا باید تا پایان خرداد ماه ثبت‌نام خود  را نهایی می‌کردند که این مهلت تا پایان تیرماه تمدید شده است، گفت: زمان پرداخت تسهیلات نیز تا پایان مرداد ماه تمدید شده است.

وی با بیان اینکه بازپرداخت این تسهیلات ۲۴ ماهه است که اولین قسط آن از آبان‌ماه شروع می‌شود، عنوان کرد: این تسهیلات به صورت دو مرحله‌ای به کارگاه‌های اقتصادی پرداخت می‌شود. 

48

کد خبر 1410539

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان فارس پرداخت تسهیلات تسهیلات کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۲۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۹۰ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در لرستان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، علی محمدی در بیست و ششمین جلسه کمیته استانی پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۱ ضمن ارائه‌ی گزارشی از روند پرداخت این تسهیلات در استان گفت: تاکنون از ۱۲ هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال منابع اختصاص داده شده از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ به استان، بیش از هشت هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال از طرف بانک‌های عامل به واحد‌های دارای حداقل ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی پرداخت شده است.

وی افزود: حدود ۶۶ درصد منابع اختصاص داده شده از این محل به متقاضیان پرداخت شده و از این نظر لرستان دارای رتبه نخست در بین استان‌های کشور است.

در این جلسه سید سجاد پادام، رئیس دبیرخانه تبصره ۱۸ کشور برای پیگیری موانع و مشکلات مطرح شده در جلسه قول همکاری داد.

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان شهرستان نور
  • پرداخت بیش از ۹۰ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در لرستان 
  • شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣ چیست؟
  • اشتغال بیش از ۴ هزار نفر در معادن شهرستان بردسکن
  • پرداخت ۵۲۷ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ در استان بوشهر
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • پرداخت حدود ۵۳ میلیارد ریال وام تسهیلات مشاغل خانگی حوزه فرهنگ و هنر نیشابور
  • جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲
  • رشد ۳۰۰ درصدی تسهیلات مسکن در خوزستان
  • جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ اعلام شد