Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده شورای کردستان در شورای عالی استان‌ها گفت: پرسنل درمانی در خط مقدم جبهه مبارزه با کرونا هستند و شورای شهر و شورای استان آمادگی هر نوع همکاری با دانشگاه علوم پزشکی دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، یوسف اسدی امروز در نشست هم‌اندیشی رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اعضای شورای اسلامی استان با تقدیر از تلاش کادر درمانی در این شرایط بحرانی، اظهار داشت: برگزاری این جلسه باید خیلی وقت پیش اتفاق می‌افتاد، اگر چه با اعضای شورای شهر سنندج با دانشگاه علوم پزشکی از زمان شیوع این کرونا تاکنون چندین مورد جلسه و نشست برگزار کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: امیدواریم دولت بتواند در زمان خود جواب این همه ایثار و گذشت را با هر نوع حمایتی که ممکن است بدهد و اجازه ندهد این خستگی در وجودشان باقی بماند.

اسدی با بیان اینکه پرسنل درمانی در خط مقدم جبهه مبارزه با کرونا هستند، گفت: شورای شهر و شورای استان آمادگی هر نوع همکاری را با دانشگاه علوم پزشکی دارد.

وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین موضوع در مقابله با کرونا پیشگیری است مردم باید موضوع پیشگیری را با جدیت مورد توجه قرار دهند.

عضو شورای اسلامی شهر سنندج با ابراز گله‌مندی از عدم اجازه حضور اعضای شورا به عنوان یکی از اعضای ستاد کرونا، افزود: به عنوان شورا اعتراض خود را به صورت کتبا به استانداری اعلام کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: چرا یکی از اعضای شورا که نمایندگان مردم شهر هستند نباید در ستاد کرونا که برای شهر تصمیم می‌گیرد حضور نداشته باشند این چه توجیه منطقی می تواند داشته باشد.

وی افزود: از شورای شهر و استان کسی نزدیک‌تر به مردم وجود ندارد شورا ارتباط مستقیم با جامعه دارد و به همین منظور حتما باید در ستاد کرونا حضور داشته باشد.

اسدی با بیان اینکه شهرداری سنندج یکی از موفق‌ترین شهرداری‌ها در کمک به بحث مقابله با کرونا بوده است، گفت: تخصیص 2 میلیارد تومان برای مقابله با کرونا از همان روزهای آغاز شیوع این ویروس با تصویب شورای شهر از سوی شهرداری انجام و اقدامات قابل توجهی در زمینه ضدعفونی و گندزدایی معابر شهری از این محل انجام گرفت.

وی عنوان کرد: نبود کیت‌های آزمایشگاهی یکی از مشکلات مهم در آغازین ماه‌های شیوع این ویروس در استان بود که الان وضعیت بهتر شده است البته هزینه‌هایی که بابت آزمایش کرونا گرفته می‌شود فشار زیادی به قشر ضعیف جامعه وارد کرده است.

اسدی گفت: الان در برخی مراکز تست کرونا با دریافت 200 هزار تومان گرفته می‌شود که آیا نظارتی بر این اقدامات در سطح استان می‌شود.

وی اضافه کرد: پرداخت به موقع کارانه به کادر درمان به ویژه در شرایط کنونی ضروری و موجب ایجاد قوا و تقویت روحیه در آنها می شود.

وی با بیان اینکه در شرایط بحرانی امروز بیش از هر زمانی کمبود کادر درانی احساس شد، گفت: امیدواریم بسترهای لازم برای جذب نیروهای بومی در حوزه درمان و غیره فراهم شود.

اسدی افزود: سلامت و حفظ جان مردم باید در اولویت دولت در مقابله با کرونا قرار گیرد اینکه می‌گویند به خاطر مشکلات اقتصادی خیلی از اقدامات را نمی‌توان انجام داد قابل قبول نیست دولت باید تمهیدات لازم را در این زمینه انجام دهد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا اسدی شورای شهر مقابله شهرداری موفق دانشگاه علوم پزشکی مقابله با کرونا اعضای شورا شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۲۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کامل سمرقند برای هرگونه همکاری در برگزاری هفته فرهنگی اصفهان

سفیر ازبکستان در ایران بر آمادگی کامل سمرقند برای هرگونه همکاری در برگزاری هفته فرهنگی اصفهان تاکید کرد و گفت: لازم است مردم سمرقند با شهر زیبای اصفهان آشنا شوند تا این شهر را به‌عنوان یکی از مقاصد گردشگری خود انتخاب کنند؛ از این‌رو به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان نمایشگاهی در سمرقند برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فریدالدین نصریوف امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت _ در دیدار با علی قاسم‌زاده شهردار اصفهان، ضمن قدردانی از مهمان‌نوازی زیبای اصفهان، آن‌را شگفت‌انگیز توصیف و اظهار کرد: با وجودی که در شهر سمرقند به دنیا آمده‌ام و کل خانواده من در سمرقند زندگی می‌کنند، اصفهان برای من مانند یک خانه بوده است و لحظاتی را که در اصفهان سپری کرده‌ام، برای همیشه در قلب من خواهد ماند.

وی از شهردار اصفهان برای سفر به شهر سمرقند دعوت رسمی کرد و با اشاره به خواهر خواندگی دو شهر اصفهان و سمرقند افزود: لازم است سفرهای کاری بین اصفهان و سمرقند بیش از گذشته گسترش پیدا کند و برای این منظور به‌نظر می‌رسد جلساتی به‌صورت ویدئو کنفرانس بین شهرداران سمرقند و اصفهان برگزار شود.

سفیر ازبکستان در ایران تاکید کرد: ادامه و گسترش همکاری‌ها برای توسعه فرهنگی و گردشگری دو شهر بسیار ضروری است؛ در جلسه‌ای که با استاندار اصفهان داشتیم بر این موارد تاکید شد و من نیز با امکانات گردشگری اصفهان بیش از پیش آشنا شدم.

وی با بیان اینکه اصفهان شهری بسیار زیبا و تاریخی است و مردم سمرقند باید با این شهر زیبا آشنا شوند تا اصفهان را به‌عنوان یکی از مقاصد گردشگری خود انتخاب کنند، اضافه کرد: امیدوارم رسانه‌های ایران نیز برای مردم این کشور از ازبکستان بگویند و مردم اصفهان را با امکانات گردشگری ازبکستان آشنا کنند.

نصریوف با اشاره به دیدار رؤسای جمهور ایران و ازبکستان در سال گذشته تصریح کرد: اینگونه دیدارها برای توسعه روابط دو کشور و دو ملت لازم و ضروری است و شما به عنوان شهردار اصفهان می‌توانید در این رابطه نقش بزرگی را ایفا کنید.

وی با اشاره به هفته فرهنگی اصفهان افزود: قرار است به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان نمایشگاهی در سمرقند برگزار شود و من در همین جا آمادگی کامل خود را با هرگونه همکاری در این زمینه اعلام می‌کنم.

سفیر ازبکستان در ایران یادآور شد: ازبکستان در نمایشگاه توریستی تهران بزرگترین غرفه را به خود اختصاص داده بود و بزرگترین هیئت شرکت کننده در این نمایشگاه با بیش از ۳۰ نفر از ازبکستان حاضر شده بودند تا جایی که وزیر گردشگری ازبکستان نیز در این نمایشگاه حضور پیدا کرد و بیش از ۱۰۰ نفر نماینده ازبکستان در حوزه اقتصادی از این نمایشگاه بازدید کردند.

کد خبر 747662

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل سمرقند برای هرگونه همکاری در برگزاری هفته فرهنگی اصفهان
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • مقابله با یکجانبه‌گرایی غرب با خلق ساختارهای جدید
  • گسترش همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • تاکید بر تقویت همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • ضرورت انسجام جهان اسلام برای مقابله مؤثر با هر گونه اجحاف به کشورهای اسلامی
  • ضرورت انسجام جهان اسلام برای مقابله موثر با هر گونه اجحاف به کشور‌های اسلامی
  • اجرای طرح زیست عفیفانه در جامعه ضروری است
  • جمهوری اسلامی آمادگی مقابله با هرگونه تهدید از جانب رژیم صهیونیستی را دارد
  • ارز مورد نیاز برای تامین دارو تخصیص داده شود