Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گفت، ازآغاز افزایش نرخ نان در استان درتاریخ 22 تیرماه تاکنون قریب به 200 فقره بازرسی از واحدهای صنفی خبازی صورت گرفته و تعداد36 مورد منجر به تشکیل پرونده گردیده که بیشتر تخلفات صنفی آنها کم فروشی، گرانفروشی،عدم درج قیمت و عدم رعایت دستوالعملهای بهداشتی بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان  کهگیلویه و بویراحمد؛ سالار حسین پور رئیس سازمان، از کسر سهمیه آرد تعداد 18 واحد خبازی درمرکز استان خبر داد وافزود:در راستای تصمیمات کارگروه تنظیم بازار استان مبنی برارتقاء کیفیت آرد ونان و رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی نان در استان بعد از اصلاح نرخ نان،طی گشتهای مشترک با حضور نمایندگان دادستانی،تعزیرات حکومتی،فرمانداری، بهداشت محیط،اتحادیه خبازان وسایر دستگاهای عضو کار گروه، 7واحد خبازی بعنوان واحدهای متخلف شناخته شده و فرم گزارش بازرسی برای آنان تشکیل وبا حضور قاضی تعزیرات پلمب گردیدند

حسین پورتصریح کرد: سهمیه آرد این واحدها تا اطلاع ثانوی وتصمیم کارگروه آرد ونان شهرستان همچنان قطع خواهد بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گفت، ازآغاز افزایش نرخ نان در استان درتاریخ 22 تیرماه تاکنون قریب به 200 فقره بازرسی از واحدهای صنفی خبازی صورت گرفته و تعداد36 مورد منجر به تشکیل پرونده گردیده که بیشتر تخلفات صنفی آنها کم فروشی، گرانفروشی،عدم درج قیمت و عدم رعایت دستوالعملهای بهداشتی بوده است.

وی از شهروندان گرامی درخواست کرد در صورت مشاهده تخلفات صنفی خبازان ،مراتب را به سامانه ستاد خبری 124سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گزارش، تا به شکایات آنها توسط کارشناسان این حوزه رسیدگی گردد.

   

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: واحد متخلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۲۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمپ شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، هدی ابوالحسنی در گفت‌وگویی خبری با اشاره به مثبت شدن آزمایش اعتیاد دو جوان مصرف کننده داروی لاغری گفت: این دو جوان که هیچ سابقه مصرف مواد مخدر ندارند در هنگام استخدام با آزمایش مثبت اعتیاد روبه رو شدند.وی با اشاره به رهگیری تولید و توزیع غیر قانونی این داروی لاغری در یکی از عطاری‌های مرکز شهر از شهروندان خواست؛ به هیچ عنوان داروها و مکمل‌ها را از عطاری ها، فضای مجازی و باشگاه‌های ورزشی تهیه نکنند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم، تنها مرکز قانونی تهیه دارو را داروخانه‌های مجاز دانست و با بیان اینکه فروشندگان عطاری مجاز به تجویز گیاهان دارویی با هدف درمان نیستند تاکید کرد: عطاری‌ها فقط مجاز به فروش گیاه دارویی هستند و نه داروی گیاهی.

ابوالحسنی، با اشاره به بازرسی بیش از ۳۰۰ عطاری استان در یک سال گذشته از پلمپ ۲۲ عطاری متخلف خبر داد و گفت: داشتن برچسب اصالت و سیب سلامت از الزامات اقلام دارویی و بهداشتی است.

کد خبر 6086011

دیگر خبرها

  • تخلف عرضه خارج از شبکه ۶۶ کیسه آرد خبازی در بیرجند
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • مهروموم یک رستوران در شادگان
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمپ شدند
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد