Web Analytics Made Easy - Statcounter

اختتامیه بیست و یکمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و دومین جشنواره دانشجویی ایده های نوآورانه ی آموزشی که به صورت کاملا مجازی برگزار شده بود، در راستای مقابله با ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، اسامی برگزیدگان بیست و یکمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی به شرح ذیل است:

رتبه برتر پایان نامه ی مقطع دکترا به نسرین خواجه علی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برای ارائه ی پایان نامه ای با عنوان تدوین نظام جامع مدیریت افت تحصیلی در حوزه آموزش علوم پزشکی اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رتبه برتر مقطع کارشناسی ارشد نیز توسط هادی حامدفر از دانشگاه علوم پزشکی تبریز با پایان نامه ای تحت عنوان طراحی و روانسنجی ابزار خودارزیابی مهارت بازاندیشی برای دانشجویان علوم پزشکی کسب شد.

مریم علیزاده از دانشگاه علوم پزشکی تهران با سخنرانی در حوزه تاثیر بازاندیشی و بازخورد بر رهبری اشتراکی و کیفیت تصمیم گیری در تیم های یادگیری دانشجویان پزشکی، عنوان سخنرانی کوتاه برگزیده را از آن خود کرد.

دکتر کامران میرزایی از دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با عنوان پوستر میزان رعایت مولفه های اخلاق حرفه ای آموزش بالینی در اساتید بالینی از دیدگاه دانشجویان  پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، به عنوان برگزیده ی بخش پوسترهای تماتیک معرفی شد.

عنوان کارگاه برگزیده پیش از همایش نیز به دکتر علی اصغر حیات از دانشگاه علوم پزشکی شیراز  برای روایی سازی در تحقیقات آموزش پزشکی تقدیم شد.  

برگزیدگان دومین جشنواره دانشجویی ایده های نوآورانه آموزشی:

رتبه اول این جشنواره در حیطه ی طراحی و تولید محصولات آموزشی به ایده ی بازی هوشمند شبیه سازی طبابت که توسط محمدرضا گنج دانش، نگار سادات احمدی، الهام دانش پرور و رضا حسینی دولاما از دانشگاه علوم پزشکی تهران ارائه شد اختصاص یافت.

در حیطه یاددهی و یادگیری، احمد علینقی لنگری، عاطفه پاینده، نازنین شهابی نژاد و ژاله نجفی از دانشگاه علوم پزشکی کرمان  با ارائه ی ایده ی طراحی بازی اتاق فرار جهت آموزش مبتنی بر  Gamification دانش پزشکی برای دانشجویان مقطع علوم پایه رشته پزشکی، موفق به کسب رتبه دوم شدند .

رتبه سوم به نگاره صالح آبادی، هستی هدایتی زاده و رضا بهفر از دانشکده دندانپزشکی ساری  برای طراحی اپلیکیشن آموزش آنلاین و تقویت مهارتهای عملی دانشجویان دندانپزشکی در حیطه ی یادگیری الکترونیکی اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت، عنوان ارائه برتر این جشنواره نیز در حیطه ی مدیریت و راهبری آموزشی به عماد یگانه خراسانی، حدیث عنایتی و خیرالنساء رمضان زاده برای ایده ی سامانه منتورینگ کشوری(سمک): سامانه ای برای ارتباط دانشجویان و اساتید در سطح کشور تقدیم شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشجويان علوم پزشكي دانشگاه علوم پزشکی آموزش علوم پزشکی حیطه ی ی ایده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۲۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی چیست؟ +فیلم

وزیر علوم تحقیقات و فناوری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دانشجویان گفت: رهبر انقلاب تاکید داشتند که تشکل‌های دانشجویی به محیط داخل دانشگاه کمک کنند که اسلامی و با نشاط باشد و در برگزاری برنامه‌های مختلف و تعامل با دانشجویان همکاری کنند.

 

زلفی گل، وزیر علوم تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دانشجویان گفت: رهبر انقلاب تاکید داشتند که تشکل‌های دانشجویی محیط داخل دانشگاه را کمک کنند که اسلامی و با نشاط باشد و در برگزاری برنامه‌ها و تعامل با دانشجویان و جذب دانشجویان مختلف همکاری کنند.


وی افزود: همچنین تشکل‌های اسلامی تعامل و ارتباط خود را با سایر تشکل‌های دانشجویی، انجمن‌های اسلامی، کانون های علمی و فرهنگی همچنین کمک به پر کردن اوقات فراغت دانشجویان را داشته باشند.


وزیر علوم اضافه کرد: ۸۵ ساعت از اوقات فراغت دانشجویان در داخل دانشگاه می‌گذرد و باید برای این زمان برنامه داشته باشیم و همچنین بسیج دانشجویی فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه و خوابگاه‌ها داشته باشد.


وی ادامه داد: رهبر انقلاب از بسیج دانشجویی انتظار دارد که اولین نقش خودش را در افزایش سرمایه اجتماعی نظام جمهوری اسلامی در داخل دانشگاه رقم بزند و تعامل چهره به چهره با دانشجویان داشته باشد؛ و محیط داخل دانشگاه را یک محیط زیبایی که فکر زیبای بسیج و بسیجی درآن باشد، داشته باشیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳محقق می‌شود؟
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • وزیر علوم: باید نخبگان را به سمت علوم انسانی هدایت کنیم
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی چیست؟ +فیلم
  • وزیر علوم: انتظارات رهبر انقلاب از تشکل‌های دانشجویی / تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند+فیلم
  • همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی با کمیته تحقیقات دانشجویی
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی علوم پزشکی و کمیته تحقیقات دانشجویی