Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامعلی هنرپیشه، چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: یکی از باشگاه‌های شیراز با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرده است، در روزهای بیست و هشتم و سی‌ام تیرماه ۹۹ قصد دارد از بازیکنان نوجوان برای حضور در رقابت‌های کشوری تست انتخاب بگیرند که از این کار غیر قانونی جلوگیری و با این باشگاه طبق قانون رفتار خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قرار نیست مسابقه‌ای در این شرایط و آن هم در سطح کشور در رده نوجوانان برگزار شود که پای فرزندان مردم را که تقصیری ندارند به زمین‌های فوتبال بکشانیم زیرا برای ما اولویت اول حفظ سلامتی بازیکنان است نه مسابقه، تمرین و تست.

اولیای بازیکنان اعتراض دارند

رییس هیات فوتبال فارس تاکید کرد: اولیای بازیکنان با ما تماس گرفتند و اعتراض کرده‌اند که چرا بچه‌های ما ر ا تحت فشار قرار می‌دهید که در این شرایط سخت بیایند تست بدهند که حرفشان کاملا درست است و ما نیز باید پاسخگوی تخلف این باشگاه باشیم که چرا بدون اجازه اقدام به صدور اطلاعیه کرده است.

هنرپیشه اظهار داشت:: از این گونه تخلف‌ها آن هم در این شرایط که تجمع‌ها لغو شده است به هیچ عنوان چشم پوشی نمی‌کنیم و  همانگونه که گفتم سلامتی فرزندان مردم را با هیچ چیز عوض نخواهیم کرد و باشگاه متخلف توبیخ خواهد شد.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز (بیست و پنجم تیرماه 99) از وضعیت قرمز یا هشدار در ۲۵ استان خبر داد و گفت: تاکنون ۲۶۴ هزار و ۵۶۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۱۹۹ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جان‌باختگان کرونا در کشور به ۱۳ هزار و ۴۱۰ نفر رسید.

سیما سادات لاری افزود: همانند روز گذشته ( بیست و چهارم تیرماه) استان‌های آذربایجان های شرقی و غربی، ایلام، بوشهر، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، کردستان، کرمانشاه، گلستان، مازندران و هرمزگان در وضعیت قرمز قرار دارند. استان‌های تهران، فارس، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان، کهگیلویه و بویر احمد، لرستان، همدان، یزد و خراسان شمالی نیز در وضعیت هشدار قرار دارند. 

برچسب‌ها ویروس کرونا فدراسیون فوتبال ایران شیراز فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا فدراسیون فوتبال ایران شیراز فارس ویروس کرونا فدراسیون فوتبال ایران شیراز فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۲۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + نامه

به گزارش تابناک، سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به باشگاه تراکتور و هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد، به‌دلیل عدم وجود امکانات در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز، حضور بانوان تا برطرف شدن این معایب در ورزشگاه ممنوع است.

دیگر خبرها

  • هشدار به زائران حج عمره | این ۱۴ قلم دارو در عربستان ممنوع است
  • ۱۲۸ هزار درخواست مردم استان سمنان در سفر رییس‌جمهور ثبت شد
  • هشدار سیل صادر شد؛ وضعیت بارش این ۲۱ استان تا پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • هشدار سیل صادر شد ؛ وضعیت بارش این ۲۱ استان تا پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + نامه
  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • هشدار نارنجی با شدت گرفتن بارش‌های رگبار و صاعقه در اصفهان
  • هشدار نارنجی با شدت گرفتن ناپایداری بارش‌های رگبار و صاعقه در اصفهان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • شدت گرفتن بارش‌ها در کشور/ دمای هوا کاهش می‌یابد