Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@16:43:08 GMT

عکس| جنجال زایمان نماینده اصفهان در مجلس

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۲۶۱۰

عکس| جنجال زایمان نماینده اصفهان در مجلس

آفتاب‌‌نیوز :

زهرا شیخی روز گذشته با انتشار توئیتی از تولد فرزندش خبر داد. او نوشت: "خداوند را شاکرم که در اوج مسئولیت و توفیق خدمت مضاعف به مردم سرزمینم، برای سومین بار لذت مادری را به من چشاند. با تولد این مولود مبارک با انگیزه ای بیش از پیش در مجلس شورای اسلامی، به حمایت از بانوان محروم از نعمت مادری و کمک به تمامی مادران پردغدغه ی سرزمینم، تلاش خواهم نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

بسیاری در واکنش به توئیت نماینده اصفهان به او تبریک گفتند اما سمیه رفیعی نماینده تهران در توئیتی جداگانه تولد فرزند نماینده اصفهان را به رهبر انقلاب، مردم اصفهان و مردم ایران تبریک گفت.

این توئیت جنجال‌ساز شد و کاربران زیادی از آن انتقاد کردند. از جمله عزت الله ضرغامی رییس پیشین سازمان صداوسیما که در این باره نوشت: "زایمان یک نماینده وظیفه شناس، نیاز به تبریک به مقام معظم رهبری و همه ملت شریف ایران ندارد!"

ضرغامی که عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی هم هست در ادامه نوشت: «در مورد موانع ازدواج و فرزندآوری، حرف‌هایی دارم که در صورت نیاز، در اختیار مجلس انقلابی قرار خواهم داد. کشور به سرعت به سمت پیری می‌رود و هنوز هیچ اقدام عملی، برای مقابله با آن انجام نشده است.»

انتقادات از پیام تبریک نماینده تهران به نماینده اصفهان باعث شد که سمیه رفیعی واکنش نشان دهد. او در توئیت دیگری درباره پیام تبریکش توضیح داد: "رهبر عزیز انقلاب در یک دوره هشت ساله 42 بار از لزوم تغییر فضای فرهنگی، حقوقی و اجتماعی برای افزایش جمعیت سخن گفته‌اند. اینکه یک خانم پزشک فوق تخصص، فرزند شهید و نماینده مردم شریف اصفهان صاحب فرزند سوم شده است. حتما جای تبریک ویژه به پدر معنوی همه فرزندان شهدا و مردم شهیدپرور اصفهان دارد."

پروانه سلحشوری نماینده پیشین تهران هم به زهرا شیخی تبریک گفت. او ضمن کنایه به پیام سمیه رفیعی در ادامه توئیت خود از شیخی خواست صدای مادران سه جوانی باشد که به خاطر حوادث آبان ماه حکم اعدامشان صادر شده است.

منبع: فرارو

منبع: آفتاب

کلیدواژه: زایمان زهرا شیخی نماینده اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۲۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان حبیبی فر و قاسمی

  روابط عمومی بنیادشهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان،  نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان با حضور در منازل شهیدان احمد حبیبی فر و علی قاسمی با خانواده این شهیدان معظم دیدار و گفتگو کردند و از صبر و ایستادگی والدین این شهیدان والا مقام تجلیل کردند.

 حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در این دیدار با تجلیل از صبر و بردباری والدین شهیدان، بر اهمیت ادامه راه شهدا، تاکید کرد.

 میرحسینی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان در ادامه افزود: همه ما مدیون خون شهدایی هستیم که همه هستی و حیات خود را در راه اسلام، ولایت و عزت کشور عزیزمان فدا کردند لذا امروز وظیفه داریم راه و آرمانهای آنان را با قدرت ادامه دهیم.

 سرباز وظیفه علی قاسمی در پی حمله تروریستی اشرار به واحد گشت کورین شهرستان زاهدان در ۱۴۰۳/۱/۱۸، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 احمد حبیبی فر در حمله تروریستی ۱۶فروردین ماه ۱۴۰۳در راسک به شهادت رسید.
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان حبیبی فر و قاسمی
  • (عکس‌) تبریک تولد پرسپولیس به ستاره بدشانس
  • تبریک تولد پرسپولیس به شماره هشت بدشانس (عکس)
  • عکس‌| تبریک تولد پرسپولیس به ستاره بدشانس
  • تبریک تولد پرسپولیس به شماره هشت بدشانس
  • نماینده مردم اصفهان: از نظرات نخبگان استفاده خواهیم کرد
  • باغ‌های قصردشت نیازمند بازنگری اقتصادی و زیست محیطی است
  • جشن تولد 30 سالگی سیامک نعمتی در تمرین تراکتوری ها (+عکس)
  • جشن تولد سیامک با شیطنت تراکتوری‌ها (عکس)
  • نماینده مجلس: کاش رئیسی، بلوچ بود