Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته پلیس، این نزاع در نزدیکی شهر لنسینگ مرکز ایالت میشیگان رخ داده است و مظنون این حمله که «شان رویس» نام داشته به یک مرد ۷۷ ساله حمله می‌کند چرا که این مرد از او خواسته بود ماسک بزند. در جریان این درگیری مدیر این مغازه نیز از دادن خدمات به «شان رویس» به دلیل نداشتن ماسک خودداری کرده بود.

مهاجم پس از این حمله، سوار بر خودرویش از صحنه گریخت، اما حدود ۳۰ دقیقه بعد از سوی یک پلیس زن که معاون رئیس پلیس این منطقه است در جاده متوقف شد و هنگامی که مهاجم با در دست داشتن چاقو به سمت این پلیس حمله ور شد با شلیک گلوله از پای درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«شان رویس» ۴۳ ساله که در اثر شلیک پلیس زخمی شده بود پس از انتقال به بیمارستان درگذشت.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
پلیس ایالت میشیگان ویدیوی صحنه شلیک پلیس به فرد مهاجم را که در ساعات اولیه صبح روز سه شنبه رخ داده، منتشر کرده است.

مرد ۷۷ ساله زخمی شده در این حادثه به بیمارستان منتقل و حال عمومی او باثبات ارزیابی شده است.

این حادثه نخستین نزاع بر سر ماسک زدن در ایالات متحده آمریکا نیست. هفته گذشته یک نگهبان امنیتی در گاردینا در جنوب لس‌آنجلس به یک مشتری که بدون داشتن ماسک وارد یک مغازه شده بود شلیک کرد. او اکنون به ارتکاب قتل متهم شده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ماسک شلیک گلوله پلیس آمریکا کرونا میشیگان فیلم پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۲۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی جمعی در شیکاگو

وقوع تیراندازی جمعی در شیکاگو آمریکا به مرگ یک کودک و زخمی شدن ۱۰ تن دیگر منجر شد.

به گزارش مهر به نقل از سی‌ان‌ان، به‌دنبال وقوع تیراندازی جمعی در یکی از مناطق پرجمعیت شهر شیکاگو در آمریکا، دست کم یک کودک ۸ ساله کشته شد و ۱۰ تن دیگر زخمی شدند.

به گفته پلیس محلی، این تیراندازی در منطقه پرجمعیت «ساوت ساید» رخ داد و قربانی ۸ ساله پس از اصابت گلوله به سرش جان باخت. همچنین به گفته پلیس، دو کودک یک و هفت ساله نیز پس از اصابت چندین گلوله به شدت زخمی شده و در شرایط بحرانی به سر می‌برند.

گفته می‌شود که قربانیان بیرون از محل یک میهمانی خانوادگی جمع شده بودند و شاهدان عینی، از مشاهده یک خودروی مشکی در حال نزدیک شدن به محل حادثه و سپس اقدام به تیراندازی خبر داده‌اند. پلیس همچنان در حال تحقیقات است و هنوز هیچ مظنونی در ارتباط با این تیراندازی مرگبار بازداشت نشده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حمله مسلحانه به یک اتوبوس در بلوچستان پاکستان با ۱۱ کشته تیراندازی در تنسی آمریکا/ یک افسر پلیس به همراه مظنون کشته شدند

دیگر خبرها

  • شلیک به قلب مهاجم
  • دستگیری عاملان قتل جوان ١٩ ساله در باقرآباد کرمان
  • عاملان قتل جوان ١٩ ساله در باقرآباد کرمان دستگیر شدند
  • تیراندازی جمعی در شیکاگو
  • ۱۱ کشته و زخمی به علت تیراندازی در شیکاگو آمریکا
  • مهاجم حادثه در مرکز خرید سیدنی مشکلات روانی داشته است
  • اعلام هویت ضارب حمله مرگبار به مرکز خرید سیدنی
  • پلیس استرالیا: مهاجم سیدنی بیماری روانی داشت
  • تصاویری از محل حمله مرگبار سیدنی با چند کشته و زخمی
  • تیراندازی در تنسی آمریکا/ یک افسر پلیس به همراه مظنون کشته شدند