Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری ایسنا: پس از جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس مدیران این باشگاه اقدام موثر و لازم برای پرداخت مطالبات مربی کروات را انجام ندادند تا این که در نهایت با شکایت انجام شده، کمیته تعیین وضعیت مربیان و بازیکنان فیفا رسما باشگاه پرسپولیس را محکوم کرد.

در همین رابطه سه هفته قبل دارو بوشیچ، وکیل برانکو ایوانکوویچ با ارسال نامه‌ای به فیفا خواستار تعیین وضعیت حکم صادره این نهاد درباره مطالبات موکلش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیفا نیز هفته گذشته با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس رسما شش روز مهلت داد تا این باشگاه مطالبات سرمربی پیشینش را پرداخت کند. در این نامه ذکر شده بود که اگر پرسپولیسی‌ها در مهلت تعیین شده مطالبات برانکو را پرداخت نکنند از سه پنجره نقل و انتقالاتی محروم می‌شوند.

با توجه به پایان مهلت فیفا حالا پرسپولیس‌ باید منتظر باشد تا رای کمیته انضباطی این نهاد درباره محرومیت از سه پنجره نقل و انتقالاتی به دستش برسد. البته مشخص نیست پس از صدور این رای در صورت تسویه حساب با برانکو آیا هم‌چنان این محرومیت پابرجا خواهد بود یا در صورت پرداخت مطالبات این جریمه بخشیده می‌شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۲۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین خبر برای استقلال؛ توافق بزرگ آبی ها بالاخره نهایی شد

به گزارش همشهری آنلاین بسته ماندن پنجره نقل و انتقالات استقلال در فیفا به دلیل پرونده سانتاکلارا، این شائبه را به وجود آورد که مجوز حرفه‌ای آبی‌ها در خطر است اما براساس پیگیری‌های خبرنگار ایسنا، بسته ماندن پنجره ارتباطی با مجوز حرفه‌ای ندارد.

باشگاه استقلال تمامی مدارک را بارگذاری کرده و تنها مانع باقی مانده، مالکیت مشترک دو باشگاه سرخابی است که دولت وعده داده تا قبل از پایان مهلت اعلام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، واگذاری هر دو باشگاه انجام شود.

همچنین باشگاه استقلال با سانتاکلارا به تفاهم کامل رسیده و تفاهم نامه‌ای که بارگذاری شده، از لحاظ فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا معتبر است و پنجره استقلال نیز پس از پرداخت باقی مانده مطالبات سانتاکلارا، باز خواهد شد.

کد خبر 845073 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • مدارک استقلال بارگذاری شده است
  • خبر خوش برای استقلال؛ آبی‌ها در یک قدمی آسیا
  • مالکیت تنها مشکل استقلال برای مجوز حرفه‌ای
  • بهترین خبر برای استقلال؛ توافق بزرگ آبی ها بالاخره نهایی شد
  • حرف‌های تند ستاره خارجی لیگ: این رسمش نبود!
  • یک تیم لیگ برتری در آستانه‌ی محرومیت
  • ۲ شکایت تازه از مس رفسنجان در فیفا
  • مس رفسنجان در خطر محکومیت فیفایی جدید!
  • ۲ شکایت تازه از مس رفسنجان در فیفا/دوباره پنجره بسته می‌شود؟
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو