Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@02:33:49 GMT

استقلال از سه پنجره نقل و انتقالات محروم شد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۲۶۳۴

صراط: باشگاه استقلال از فیفا درخواست کرده بود تا از محل درآمد‌های ایم باشگاه در فیفا طلب بویان پرداخت شود که با موافقت هم رو به رو شده بود، اما عدم پرداخت سبب شد تا حکم نهایی به سود این بازیکن صادر شود.

به گزارش ایلنا، استقلال تا شانزدهم تیرماه فرصت داشت با پرداخت مطالبات این بازیکن و دریافت رضایتش از محرومیت فیفا بگریزد، اما نامه‌ای که هفته گذشته به دست این باشگاه رسیده نشان می‌دهد تسویه حسابی صورت نگرفته و آن‌ها از فعالیت در پنجره نقل و انتقالات طی سه فصل آتی محروم خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استقلال در حالی با این محرومیت بزرگ درست چند هفته مانده به آغاز نقل و انتقالات تابستانی رو به رو شده است که مدیران این باشگاه از جمله احمد سعادتمند با اطمینان به هواداران اعلام کرده بودند در پرونده شکایت‌ها خطری این باشگاه را تهدید نمی‌کند.

سعادتمند مدتی پیش در پاسخ به این سوال که آیا بویان می‌تواند استقلال را با محرومیت مواجه کند گفته بود: مشکل بویان را از طریق مطالبات فیفا و همچنین مقداری از طریق حساب خودمان در حال حل کردن هستیم.

به غیر از بویان استقلال شاکیان دیگری در فیفا دارد که هر کدام از آن‌ها با دریافت حکم نهایی از کمیته انضباطی این نهاد می‌توانند این باشگاه را با یک محرومیت بزرگ رو به رو کنند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ورزش فوتبال استقلال فیفا پنجره نقل و انتقالات صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۲۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال

به گزارش "ورزش سه"، دانیال اسماعیلی فر مدافع راست آماده این روزهای پرسپولیس که در دیدار مقابل نفت آبادان زننده یکی از گل‌های تیمش بود، بعد از انتشار تصاویر مربوط به بعد از شادی گلش، با رای کمیته انضباطی با یک جلسه محرومیت از همراهی تیمش و همچنین جریمه نقدی مواجه شد.

کمیته انضباطی اما در رای محرومیت این بازیکن قید کرده که او از حضور برابر سپاهان در جدال بعدی سرخ‌ها در لیگ برتر محروم خواهد بود. رایی که اکنون مورد اعتراض پرسپولیس قرار گرفته و آنها با اشاره به این موضوع که بازی بعدی‌شان مقابل آلومینیوم است، خواهان بررسی چرایی اینکه این کمیته قید محرومیت برابر سپاهان را اعلام کرده، هستند.

باشگاه پرسپولیس مدعی است در صورتی که این کمیته بازیکن تیم‌شان را محروم کرده، او باید از بازی بعدی تیم محروم می‌شد و اینکه آنها را به بازی خاصی ارتباط دهند، برای آنها سوال برانگیز شده است.

باید دید کمیته انضباطی به اعتراض پرسپولیسی‌ها بررسی خواهد کرد یا دانیال این هفته تیمش را برابر آلومینیوم در جام حذفی همراهی می‌کند و بعد از آن مقابل سپاهان یک جلسه محرومیتش را پشت سر می‌گذارد.

دیگر خبرها

  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال
  • رحمتی مربی استقلال محروم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی برای رحمتی
  • مربی استقلال هم محروم شد
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت اسماعیلی فر از بازی با سپاهان
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت یک جلسه‌ای مدافع پرسپولیس
  • مربی استقلال یک جلسه محروم شد
  • ادعای سپاهان؛ رامین رضاییان مقابل پرسپولیس محروم نیست