Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@02:09:05 GMT

برگزاری تجمع ضدآمریکایی درقامشلی‌سوریه

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۲۶۳۵

ساکنان شهر قامشلی با برگزاری تجمعی در این شهر، علیه تحریم های ظالمانه آمریکا و قانون موسوم به سزار شعار دادند و خواستار خروج نظامیان آمریکایی از اراضی سوریه شدند. ناطقان: به نقل از سانا، ساکنان شهر قامشلی با برگزاری تجمعی در این شهر واقع در شمال سوریه علیه تحریم های ظالمانه آمریکا و قانون موسوم به سزار شعار دادند و خواستار خروج نظامیان ترکیه‌ای و آمریکایی از اراضی سوریه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این تظاهرات از ارتش سوریه و اقدامات آن در پاکسازی سوریه از لوث تروریست ها و بیرون راندن اشغالگران حمایت به عمل آمد و بر بازسازی ویرانی های که جنگ علیه سوریه به دنبال داشته است، تاکید شد.

فراس فرح از شرکت کنندگان در این تجمع ضد آمریکایی، گفت: ما خواستار خروج اشغالگران ترکیه ای و آمریکایی از سوریه هستیم.

واثق العاکوب یکی دیگر از ساکنان شهر قامشلی بیان کرد: من به این خاطر در این تجمع اعتراض آمیز شرکت کرده ام تا مخالفت خود را با حضور نیروهای اشغالگر آمریکایی و ترکیه ای در اراضی سوریه اعلام کنم.

جاسم شتیوی از دیگر شرکت کنندگان در این تجمع ضد آمریکایی اعلام کرد: اشغالگران آمریکایی و ترکیه ای باید از اراضی سوریه خارج شوند.

فائزه القادری رئیس یک مرکز فرهنگی در قامشلی هم گفت: قانون سزار ظالمانه است و آنها حق ندارند که ما را از زندگی محروم کنند. ما خواستار خروج نیروهای آمریکایی و ترکیه ای از اراضی کشورمان هستیم. منبع: مهر برچسب ها: تجمع ضد آمریکایی ، قامشلی ، سوریه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تجمع ضد آمریکایی قامشلی سوریه خواستار خروج اراضی سوریه ترکیه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۲۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنتاگون: آمریکا مذاکرات با نیجر را آغاز کرد 

پاتریک رایدر، سخنگوی پنتاگون با اشاره به اینکه پنتاگون مذاکرات با نیجر را برای حفظ نیروهایش در این کشور آغاز کرده تاکید کرد که ایالات متحده به ماموریت خود برای مبارزه با تروریسم در منطقه ساحل، به رغم تایید خروج نظامی خود از نیجر، ادامه خواهد داد.

بنا بر گزارش ها، واشنگتن یک هیئت کوچک از نمایندگان پنتاگون و فرماندهی ایالات متحده در آفریقا را برای شرکت در مذاکرات فرستاده است، چند روز پس از آن که چاد آخرین کشور آفریقایی شد که خواستار خروج نیرو‌های آمریکایی شد.

اخیرا یک منبع دولتی در کشور نیجر تاکید کرد که واشنگتن باید یک جدول زمانی را برای خروج نیرو‌های آمریکایی از نیجر ارائه کند تا در مورد آن در دولت بحث شود.

پیش از این گزارش شد ایالات متحده با از دست دادن پایگاه نظامی خود در کشور آفریقایی چاد مواجه است، زیرا مقامات دولتی تهدید کرده اند که یک توافقنامه امنیتی مهم را فسخ می‌کنند و نفوذ آمریکا در منطقه را به خطر می‌اندازد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه
  • خروج مستشاران ایران از سوریه از سوی یک مقام محور مقاومت تکذیب شد
  • تکذیب خروج مستشاران ایران از سوریه
  • پنتاگون: آمریکا مذاکرات با نیجر را آغاز کرد 
  • فیلم| طنین صدای اذان در تجمع اعتراضی دانشجویان آمریکایی
  • طنین صدای اذان در تجمع اعتراضی دانشجویان آمریکایی | ویدئو
  • تجمع مردمی حامیان مقابله با بی‌حجابی و بدپوششی
  • تجمع مردمی حامیان مقابله با بی حجابی و بدپوششی
  • خروج نظامیان آمریکایی از نیجر
  • واکنش آنکارا به خبر رهگیری موشک های ایران توسط ترکیه/ هدف قرار دادن ۲ پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه/  رایزنی شورای اروپا برای تشدید تحریم‌ ها علیه ایران‌/ افزایش بی‌سابقه هزینه‌های نظامی در جهان