Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاخص کل بورس تهران در آخرین روز معاملاتی هفته با افت 3211واحدی در ارتفاع یک میلیون و 841هزار و 696واحد ایستاد. ارزش معاملات تالار شیشه‌ای هم به بیش از 28هزار میلیارد تومان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سرمایه در آخرین روز معاملاتی هفته روند پر نوسان داشت و قرمز پوش شد. شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز با 3211واحد افت، عدد یک میلیون و 841 هزار و 696 واحد را ثبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاخص کل با معیار هم وزن امروز سبز بود و با افزایش 337 واحدی به 481هزار و 198 واحد رسید و تمایل سرمایه گذاران به خرید سهام شرکت‌های کوچک و متوسط را نشان می‌داد.

معامله گران امروز در بورس 13میلیارد و 912 میلیون سهم و ارواق مالی را در قالب 2میلیون و 612 هزار نوبت و به ارز ش23هزار و 326میلیارد تومان داد و ستد کردند. 

ارزش معاملات خرد بازار سرمایه امروز به بیش در جریان معاملات امروز به بیش از 28هزار و 810میلیارد تومان رسید. در روز پایان هفته  1263 میلیارد تومان نقدینگی جدید توسط حقیقی‌ها به بازار سهام وارد شد.     بیشترین حجم معاملات امروز مربوط به بانک تجارت، بانک صادرات، سایپا، خودرو، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) بود.

پتروشیمی خلیج فارس، پالایش نفت تهران و پالایش نفت بندرعباس نسبت با بیشترین تاثیر مثبت مان افت بیشتر شاخص بودند و در مقابل گسترش نفت و گاز پارسیان، معدنی و صنعتی چادرملو، معدنی و صنعتی گل گهر و گروه مدیریت سرمایه گذاری امید با بیشترین اثر باعث منفی شدن شاخص بورس شدند.

نمادهای بانک‌های ملت، تجارت و صادرات، ملی صنایع مس ایران، پالایش نفت بندرعباس، سرمایه گذاری غدیر و گلوکوزان جزو نمادهای پربیننده امروز بورس تهران بودند.

شاخص کل فرابورس ایران هم امروز قرمز پوش بود و با کاهش 168 واحدی به 18 هزار و 556 واحد رسید.

معامله گران امروز در فرابورس 2میلیارد و 335میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب 2میلیون و 241 هزار نوبت و به ارزش 5هزار و 39میلیارد تومان معامله کردند.

پتروشیمی تندگویان و سنگ آهن گهرزمین با بیشترین تاثیر مثبت مانع افت بیشتر شاخص شدند و سرمایه گذاری صباتامین، سهامی ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی زاگرس، فولاد هرمزگان جنوب و تولید نیروی برق دماوند بیشترین اثر را در کاهش شاخص فرابورس داشتند.

نمادهای بانک دی، سهامی ذوب آهن اصفهان، سیمان لار سبزوار، کشت و صنعت شهداب ناب خراسان، صنایع مشاین های اداری ایران، سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان و گروه کارخانجات صنعتی تبرک نمادهای پربیننده امروز فرابورس بودند.

 

 انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: سرمایه گذاری شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۲۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس ۶ هزار واحد رشد کرد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه، ۲۹ فروردین‌ماه) با ۶ هزار و ۲۳۲ واحد افزایش در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۲۱۴ واحدی قرار گرفت.

شاخص هم‌وزن امروز با ۳۷۹ واحد افزایش به ۷۲۳ هزار و ۵۶۶ واحد و شاخص قیمت با ۲۱۲ واحد افزایش به ۴۰۵ هزار و ۴۷۲ واحد رسید.

معامله‌گران در روز جاری در بورس تهران نزدیک به ۵ میلیارد و ۲۹۵ میلیون سهم و اوراق مالی را به ارزش ۳۰ هزار میلیارد ریال با انجام ۱۷۶ هزار معامله دادوستد کردند.

نماد‌های فملی، فولاد، فارس، شپنا، شستا و نوری بیشترین اثر مثبت را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز با ۱۲ واحد رشد، به ۲۴ هزار و ۶۱۵ واحد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • توجه اهالی بازار سرمایه به نقدشوندگی و حمایت از شاخص‌ساز‌ها جلب شد
  • بورس سبز شد | افزایش ۶ هزار و ۲۳۲ واحدی شاخص کل
  • شاخص بورس ۶ هزار واحد رشد کرد
  • شاخص کل بورس تهران در معاملات امروز 6 هزار واحد رشد کرد
  • بورس فروردین را با سبزپوشی به پایان رساند
  • رشد ۶ هزار واحدی شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی هفته
  • برنامه ریزی برای پذیرش شرکت‌های کرمانشاه در بازار سرمایه
  • بورس امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • حجم ۸۰۰۰ میلیارد تومانی معاملات در بازار سرمایه توسط کرمانشاهیان