Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@11:50:49 GMT

بانک اطلاعاتی صنعتگران بیرجندی تدوین می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۴۲۷۰۶

بانک اطلاعاتی صنعتگران بیرجندی تدوین می‌شود

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بیرجند از تدوین بانک جامع اطلاعاتی صنعتگران صنایع دستی شهرستان بیرجند خبر داد.

حسنعلی فولادی، امروز چهارشنبه ۲۵ تیر به رسانه‌های گروهی گفت: بانک اطلاعاتی صنعتگران صنایع دستی شهرستان با هدف دسترسی جامع به اطلاعات فعالان صنایع دستی تهیه و تدوین می‌شود و این بانک اطلاعاتی می‌تواند به عنوان مرجعی برای کسب اطلاعات و اخذ گزارش‌های مختلف با موضوعات مشخص باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه این بانک به ما کمک خواهد کرد که به جامعه آماری دقیقی دسترسی داشته باشیم، افزود: در مرحله اول این طرح، بانکی از اطلاعات صنعتگران فعال، پیشکسوتان صنایع دستی و تحصیل کردگان رشته صنایع دستی و تمامی دارندگان مجوزهای سه گانه جمع‌آوری و تدوین می‌شود و سپس به موضوع شرکت‌های تعاونی، تشکل‌ها، سازمان‌های مردم نهاد، فروشگاه‌ها و سایر موضوعات خواهیم پرداخت.

فولادی تصریح کرد: در بازه زمانی سه ماهه را برای تدوین اولیه این بانک اطلاعاتی که به صورت دستی و الکترونیکی است و بعد از ثبت اطلاعات اولیه، تکمیل و یا اعمال تغییرات روزانه خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: این اطلاعات سبب تسهیل در ارائه خدمات و اطلاع رسانی صد در صد به جامعه بیش از 7 هزار نفری صنعتگران شهرستان بیرجند خواهد شد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی صنایع دستی بانک اطلاعاتی صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۲۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدرضا زارعی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برابر گزارش واصله به اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سنندج مبنی بر حفاری غیرمجاز در زمین‌های زراعی یکی از روستاهای اطراف شهرستان، بررسی‌ها و تحقیقات در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده یگان‌حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان اظهار کرد: با همراهی یگان حفاظت شهرستان و کارشناس باستان‌شناسی و همکاری پاسگاه انتظامی بخش سیروان دو نفر در محدوده حفاری غیرمجاز با هویت بومی شناسایی و به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه از متهمان یک دستگاه موتور برق و سه عدد میله فلزی کشف و ضبط شد، افزود: متهمان اقدام به حفر یک چاله به عرض ۱.۵ متر و عمق ۵ متر به قصد کشف اشیای تاریخی کرده بودند.

سرهنگ زارعی عنوان کرد: پرونده قضائی عوامل دستگیر شده تشکیل و این موضوع از طریق مراجع قانونی در حال پیگیری است.

فرمانده یگان‌حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان یادآور شد: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت‌های غیرمجاز افراد سودجو و سوداگران آثار تاریخی، مراتب را در اسرع وقت به اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان فرماندهی یگان حفاظت شماره تلفن ۰۸۷۳۳۱۷۸۸۵۵ گزارش و ما را در حفاظت از این سرمایه ملی یاری نمایند.

کد خبر 6087468

دیگر خبرها

  • ملایر شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است
  • حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج دستگیر شدند
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر دژ کرد شهرستان اقلید
  • بنای تاریخی ملک زاهدان در اختیار صنعتگران صنایع دستی قرار می گیرد
  • برگزاری دوره آموزش تخصصی سفال و سرامیک در استان سمنان
  • «نوشیجان» در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود
  • تحول در گردشگری اشتهارد با پیشبرد پروژه‌های این حوزه در شهرستان
  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد
  • ایجاد تشکل‌های تخصصی صنایع‌دستی در کردستان/ هنرمندان صنعتگر حمایت می‌شوند
  • اعلام آمادگی بانک مرکزی برای ارائه ریز اطلاعات به مجلس