Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سرمربی منچستریونایتد آخرین وضعیت تیمش را قبل از به میدان رفتن در هفته سی و ششم لیگ برتر به اطلاع رسانه ها رساند.
به گزارش آریا، اوله گونار سولسشر در نشست خبری خود قبل از بازی کریستال پالاس - منچستریونایتد حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
گفته های سولسشر را به نقل از MEN می خوانید:
دکترای افتخاری مارکوس رشفورد
ما خیلی به مارکوس افتخار می کنیم و من بارها گفته ام که او انسان خیلی خوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به دیگران خیلی اهمیت می دهد. امیدوارم این شخصیت در باقی عمرش هم همراه او باشد و همیشه خودش باشد.  

مصدومیت لوک شاو و برندن ویلیامز
مچ پای لوک ورم کرده است. به او به اندازه کافی برای ریکاوری کردن فرصت می دهم. برندن هم که دچار یک بریدگی در بالای چشمش شد. هیچ یک از آن ها روز گذشته تمرین نکردند، بنابراین از وضعیت شان مطلع نیستم. زمان کافی را در اختیارشان قرار خواهم داد.   

ترکیب چرخشی؟
ترکیب تیم را بر اساس شرایط پنجشنبه می چینم نه با نگاهی به یکشنبه. در حال حاضر فقط به پنجشنبه فکر می کنم و یکشنبه در ذهن من جایی ندارد. شاید یکی-دو بازیکن تازه نفس به ترکیب تیم راه پیدا کنند.   

واکنش بازیکنان منچستریونایتد به متوقف شدن برابر ساوتهمپتون
باید به کاری که در حال انجام دادن آن بودیم ادامه بدهیم و به خودمان اعتماد داشته باشیم. پس از شروع مجدد مسابقات فوق العاده کار کردیم و نتایج خیلی خوبی گرفتیم. این مانع کوچک، چالشی برای ذهنیت تیم است.  

فرم آنتونی مارسیال
برای یک مهاجم گلزنی کردن خیلی حس خوبی دارد. میسون (گرینوود) هم پس از شروع مجدد رقابت ها به ترکیب تیم راه پیدا کرد و پس از آن بیرون ننشست. آنتونی قطعا در حال پیشرفت کردن و لذت بردن از فوتبال است. او در این فصل مسئولیت پذیری بیشتری داشت و بیشتر بازیکنی در خدمت تیم بود. یادم می آید که فصل قبل گفته می شد مهاجمان ما کمترین تحرک را دارند و یکسری آمارها هم ارائه می شد ولی حالا آنتونی تلاش زیادی برای تیم انجام می دهد و یک تمام کننده بسیار بسیار با کیفیت است.   

بخشیده شدن محرومیت منچسترسیتی از لیگ قهرمانان اروپا
کار من تمرکز کردن روی بازی بعدی است و این به من ارتباطی ندارد. سایر افراد می توانند در این باره اظهار نظر کنند. می دانیم که فیر پلی مالی آمد تا کاری کند که باشگاه ها از نظر اقتصادی ثبات داشته باشند و همین است که اهمیت دارد. بگذارید قضاوت در مورد درستی یا نادرستی را به افراد دیگری واگذار کنیم.   

بهترین روزهای منچستریونایتد پس از سر الکس فرگوسن؟
من کسی نیستم که باید در این رابطه صحبت کند ولی ما فوتبال خوب و جذابی ارائه کرده ایم. ما به بازی کردن برای این باشگاه بزرگ افتخار می کنیم و قطعا انتظاراتی از سبک بازی ما وجود دارد. در حال نزدیک شدن به آن تیم ایده آل هستیم.  

مشکلات دفاعی منچستریونایتد
به نظرم گاها می توانیم خوب دفاع کنیم. وقتی صحبت از دفاع می شود، من به کل تیم نگاه می کنم چون ما پرس را از جلوی زمین آغاز می کنیم. پس از شروع مجدد رقابت ها تیم های زیادی نبودند که بتوانند جلوی ما موقعیت بسازند. ما در جلوی زمین مارکوس، آنتونی، میسون و برونو را داریم که کار پرسینگ را انجام می دهند و در عقب زمین هم داوید (دخیا) هست که آن روز مهار فوق العاده ای داشت. او حالا با یک سبک جدید مواجه شده است. البته که از گل خوردن در ثانیه های پایانی ناراحت شدیم ولی چنین چیزی پیش می آید. برندن بیرون بود، ما 10 نفره بودیم، ساوتهمپتون بازیکنان دو متری در ترکیب داشت، (جیمز) وارد پراوز هم سانتر خیلی خوبی انجام داد ولی از پیشرفت کل تیم خیلی راضی هستم.   

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سولسشر منچسترسیتی رشفورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۴۲۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۶ فروردین یوم الله جدید در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی است

ایسنا/تهران مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان پاکدشت در حمایت از پاسخ طوفانی سپاه پاسداران به جنایات رژیم نامشروع صهیونیستی با حضور چشمگیر در تجمع باشکوهی به میدان آزادگان آمده و شعار ضد صهیونیستی سر دادند.

مردم شهید پرور شهرستان پاکدشت عصر ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ با حضور در میدان آزادگان به شکرانه پاسخ مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران به رژیم اشغالگر قدس، خواستار دفاع از موازین خود در برابر اسرائیل شدند.

حجت السلام رضا جوکار امام جمعه شهرستان پاکدشت گفت: اجتماع باشکوه مردم انقلابی، بصیر، آگاه، متدین و شهید پرور همیشه در صحنه در تحقق وعده‌های انقلاب بوده است که به دنبال شرارت‌های وحشیانه رژیم کودک کش و ضد بشری صهیونیستی پاسخ محکم داده شد.

وی بیان کرد: ۲۶ فروردین را به عنوان یوم الله جدید در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی و در تاریخ شکست‌های پی در پی آمریکای جنایتکار و رژیم منحوس صهیونیستی ثبت خواهیم کرد.

جوکار ادامه داد: در ۵۰ ساله اخیر کسی جرأت نکرده بود به طور مستقیم به سرزمین‌های اشغالی و رژیم غاصب صهیونیستی حمله کند و برای اولین بار، پرحجم ترین آتش موشکی با ده‌ها موشک بالستیک و پرحجم‌ترین حمله پهپادی صورت گرفت که در طول تاریخ بشر بی سابقه است.

جوکار گفت: در دنیا هشت رادار ضد موشک بالستیک وجود دارد یکی در ترکیه است یکی در سرزمین‌های اشغالی و ۶ رادار در آمریکا است. ولی جمهوری اسلامی امروز این رادارهای ضد موشک بالستیک را درهم شکست.

این مسئول در ادامه بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران برخلاف رژیم صهیونیستی و آمریکای جانیتکار هیچ گاه به دنبال کشتن انسان‌ها نبوده است.

وی با بیان اینکه این همه موشک‌ها و پهپاد چند نفر کشته داده است، اظهار کرد: جمهوری اسلامی موشک‌ها را نقطه زن انتخاب کرده و حتی یک غیر نظامی و حتی مناطق مسکونی را مورد هدف قرار نداده است.

امام جمعه پاکدشت اظهار داشت: موشک‌ها، در این زمان به برکت خون طهرانی مقدم ها و سایر شهدای هسته‌ای است.

جوکار در پایان گفت: امروز روز طهرانی مقدم است. امروز روز شهید سلیمانی است. امروز روز همه شهدای غزه و فلسطین و راه آزادی قدس شریف است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • احتمال خط خوردن نام رشفورد برای یورو ۲۰۲۴
  • سیمئونه: ستاره دورتموند که اسمش را نمی‌دانم عالی است!
  • شهدا موجب عزت و افتخار ملت و کشور هستند
  • وعده صادق انجام شد
  • بیانیه بنیاد ملی نخبگان در پی انجام عملیات پر افتخار «وعده صادق»
  • مردم خراسان شمالی: به غیورمردان خود افتخار می‌کنیم
  • مردم خراسان شمالی: به غیورمردان خود افتخار می کنیم
  • ۲۶ فروردین یوم الله جدید در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی است
  • عملیات شجاعانه فرزندان غیور ایران اسلامی موجب افتخار است
  • عملیات شجاعانه فرزندان غیور ایران موجب افتخار است